Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Bussi tuli 9 minuuttia myöhässä ja nyt pysähdellessään pysäkeille jää ilman mitään näkyvää syytä aina n. 15 sekunniksi paikoilleen matkustajien kulkemisen loputtua. En tule ehtimään mun junaan jota reilu 5 minuuttia olis saanut aikataulun mukaan asemalla vielä odotella.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Täällä etätöissä istun läppärillä energiajuomatölkki kädessä ja kissa kehrää tuossa vieruspenkillä. Jotenkin stressittömämmän kuuloista kuin tuo työpaikoille/-paikoilta reissaaminen. Hohhoijakkaa....

Ontopic: Ei.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Eikun nyt mä olen lähdössä risteilylle ja himasta kohti satamaa lähdin siirtymään. Meinaan myöhästyä etkokaljoilta ton bussin takia. 

Kirjoitettu

Pitkästä aikaa kyllä. Microsoftin ja "Uuden" pakkosyötetyn sähköpostin perseily.
Nyt kun yritti muutoinkin kankeata postia avata, niin jää johonkin looppiin näyttää välillä sitä kirjekuorta ja sitten taustalla olevaa työpöytä näkymää, ei koskaan tule valmista. Ei edes Ctrl+Alt+Del auta => uudelleen käynnistys.

Onnekseni kuitenkin vanha 365 posti näyttääkin toimivan, joskus sitä riivasi joku vitutuksen jammeri, mutta nyt se on näemmä antanut periksi.

Kirjoitettu

En oikein tiedä. Ei kai paljoa. Juon aamukahvia ja mietin millainen viikko on tulossa. Työkalenteri näyttää kohtalaista tilannetta, sääennuste lähipäivälle hyvältä, pientä flunssanpoikasta ilmassa (kurkussa). Kai tää tästä. 

Kirjoitettu

Tulee oleen tiukka paikka kehitellä tekemistä ensi vuonna. Tästä ei tule mitään jos joutuu kotona kököttämään, tällä hetkellä en tiedä tekemistä kuin pitkiä fillarilenkkejä ja luontohavannointia. Talveksi on muutama nukkekuvaus, mutta kun ei enää raski nukkeja ostaa että nykyiset projektit on päivässä otettu.
Ja vaikka pulju jatkaisi, niin muutoksen ( omistaja, tilat) takia tulee puolen vuoden rekisteröitymistauko.
Ja tämän olen varmaan sanonu aiemminkin, mutta jos työttömän pitää hakea 4 työpaikkaa kuukaudessa, se on 52 vuodessa ja kuka nyt ihan oikeesti uskoo että kenellekään löytyy sopivia työpaikkoja noin paljo, 10 vuodessa olisi ehkä jotenkin realistista...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
52 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

kuka nyt ihan oikeesti uskoo että kenellekään löytyy sopivia työpaikkoja noin paljo

Orpo & Purra.

Kirjoitettu

^ ei hekään oikeesti usko...kehittelemään nyt mistä olen käyny kysymässä töitä..lähipaikkojen terveysasemat, KVVY ( joista jo kysellykin), Alko, Nygren...ja sitten vaan alan kysellä uudelleen terveysasemilta ( kun sanottiin kysy myöhemmin uudelleen...)

Kirjoitettu

Nettiyhteys pätkii koko ajan. Modeemin se renkula punaisella vähän väliä...että jos ei tule merisäätä ajallaan, syy nettiyhteydestä. Tai siis yhteydettömyydestä.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Nettiyhteys pätkii koko ajan. Modeemin se renkula punaisella vähän väliä...että jos ei tule merisäätä ajallaan, syy nettiyhteydestä. Tai siis yhteydettömyydestä.

Virta pois välillä. Jos lankayhteys purkkiin, niin piuha on laitettava operaattorin määräämään kohtaan. Esim. dna:lla oli näin lankapurkin aikoina. Operaattori saattaa tehdä aamuöisin huoltoa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
14 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

sitten vaan alan kysellä uudelleen terveysasemilta ( kun sanottiin kysy myöhemmin uudelleen...)

Pörriäisellä lienee jatkuva haku, myös pirkanmaalla. (Jos reipas nuori pärjää tk-lääkärinä ilman opintoja - lukenut vain pääsykokeeseen, niin miksei vähemmän reipas ja vähemmän nuori ? Viittaan Karkkilan keissiin).

Niistä muista töistä kilpailee aika moni muukin, joten kannattaako mennä väärään jonoon ?

PS. Leikkaussalihoitajista on pulaa, aikakin HUSin sairaaloissa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ Mä olen ollut tovin Mehiläisessä töissä. Huomasin itsekin ettei ole mun paikka, lähdin pois ennenkun potkittiin pois.
En saanut edes kulkukorttia, piti odotella että joku muu tulee töihin niin pääsen samalla oven avauksella. Aina piti myös kysyä wc-oven avausta, vaatteita piti säilyttää omassa huoneessa.
Lisäksi yleislääkärivastaanotto on sellaista että aikoja ei anneta, toimisto jakaa saapuvat potilaat lääkäreille. Ja siellä on 10 yleislääkäriä, joka työpäivän alussa olet "tyhjän päällä". Joka potilaasta tulee tilitys erikseen sitten ne pitää laskea yhteen että saa.
En tiedä onko yleislääkärivastaanotto muuttunut, mutta tuommoista se oli vuonna 2005.

En mä voi leikkaussaliin mennä tekeen yhtään mitään.

Kirjoitettu

Ja sitten, muuten olisin päässy jo lähteen,, niin viimeinen asiakas soittaa että on tulossa kaukaa ( tosin mun kaukaa on eri kun Rouvan kaukaa...) ja myöhästyy. Eikö voi lähteä aikaisemmin, ainahan se on kaupungissa tähän aikaa liikenne vilkasta, sitten pitää löytää parkkipaikkakin...
Hiljaiselta näyttää ainakin tällä hetkellä toi loppuviikkokin.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Välillä nuo rouvashenkilön pakettihakujen kohteet, osoite OK, mutta minkä putiikin laatikosto... Olen oppinut merkkien määrästä päättelemään yleensä päättelemään kohteen. Nyt tuli tenkkapåå, olikin ihan henkilönoudettavaa mallia, eli en sitten noutanut. Piti palauttaa viesti mammalle, ei kykene, väärä henkilö. Turha harhareissu.

Kirjoitettu

Heräsin tuntia myöhempään mitä yleensä, jäi aamuverryttely 9km pituiseksi. Että ei km-tavoitteita tällekään päivälle.
Ensi vuonna ei tästä sitten tartte murehtia, saa nukkua ja ajella rauhassa eikä kiirettä minnekään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.