Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin viitsit. Parinkympin nettiliittymä ja toinen parikymppiä kuussa maksupäätteeseen.

Ei tarvi kärvistellä.

Kisun korttitodistukset - nahkea palvelu - halpa hinta :D

Kuule, oman lääkärifirman perustamiseen tarvitaan niin paljon byrokratiaa, lupia ja kun se kumminkin on lääkärifirma, niin pitää olla tietyt perustarvikkeet vaikkei niitä käytettäisi. Ja sitten niitten varusteiden kaikki hankkiminen....sekä markkinointi. Nythän kaikki tahot terveyskeskukset, taksikurssin ja ajokoulujen vetäjät > menkää tempokisulle.
Mulla ei ole minkäänlaista tietoa näistä byrokratian asioista sun muista, tarvisi hoitaa ajanvaraukset, laskutus, kirjanpito ja myös asiakastietorekisteri, sekä e-reseptiyhteys, että on täysin mahdoton yhtälö,  Ja erityisesti yksin, kun en tiedä näistä asioista siis yhtään mitään.
Te palstalaiset olette niin paljon fiksumpia kuin minä, mutta valitettavasti se olen minä kun ymmärrän paremmin oman tilanteeni ja mikä on mahdollista - ja erityisesti mikä EI ole.

Vitsit kun moni asiakas tänäänKIN että "nähdään 5 vuoden kuluttua" ja totesin että tuskinpa nähdään ja kerroin syyn. No olivat valitelleet Rouvalle, ja tuli noottia että pitäisi sanoa vaan "tervetuloa"... En mä osaa tommosta valehdella.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Vois olla kova yhdistelmä "Kisun kortti ja lääkekannabis"

Kuule tomppa, tämä oli asiaton kommentti.

Kirjoitettu

Usein ajellessa tulee ideoita tai ratkaisumalleja ongelmaan > kävin aamuverryttelemässä, tuli mieleen että - kuolis vaan pois. Tässä oli 4 hyvää vuotta ja sain mukavia kokemuksia ja muistoja, mutta en mä enää kitumalla jaksa elää.

Kirjoitettu

Ei hyvä idea. Mietippä esimerkiksi mitä vanhemmillesi tapahtuisi jos "kuolisit pois", he eivät toipuisi ikinä. Käsittääkseni olet uskovainen, eikö tuosta joudu kadotukseen?

Tätini mies teki itsemurhan aikanaan, olin se jolle täti soitti ensimmäisenä pelastuslaitoksen jälkeen. Olin hänen kanssaan pari päivää, ei ollut helppoa. Täti tarttui pulloon ja kuoli sitten kohtuullisen pian ja alle kuuskymppisenä. Tästä on yli 25 vuotta ja vieläkin mietin monesti olisinko voinut tehdä jotain ettei tätä olisi tapahtunut. 

yli 10 vuotta sitten kirjoittelit samankaltaista ajatusta, se oli ensimmäinen kerta kun vastasin sinulle. Nyt on tavallaan ympyrä sulkeutunut. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

^ kuka tässä on itsarista puhunu. Mä olen meistä heikoin, ja olen tuottanu vanhemmilleni niin paljo huolta ja murhetta että armoa nyt.
Olisin voinu lähteä jo anoreksian aikaan, ja suolisto-ongelman + sepsis ja keuhkopöhö, olisin vaan luovuttanu olin niin huonossa kunnossa. Mutta kun koko elämä oli ollut köyhyyttä, kipua ja kiusattuna olemista, mietin että haluan katsoa vielä jos saisin jotain hyviä kokemuksia ja muistoja.
Niitä tuli vasta 2017 jälkeen, mutta tuli kuitenkin. Nyt kun tietää että sama kituminen jatkuu, niin on voimat aika lopussa.
Säästöt riittää melko pitkäksi toviksi, ja alan nyt aktiivisemmin säästää niin kauan kun pulju siinä on.
Tosin, Rouva mainitsi että mikään ei ole vielä varmaa.

Mutta nyt yritän viettää mukavan päivän ja lähden tänjälkeen Nakkilaa kohti.

Kirjoitettu

Jos kertoo toiselle miten asiat on, ei se ole valittamista vaan että nyt on näin ikävästi.
Toisella on vielä ikävämmin, ja kyselin miten voit ja jaksat... mutta tietyn asian vuoksi oli pakko kertoa että minulla nyt näin.
Ihan järkyttävän raskasta aikaa, rakkaan sukulaisen poismeno todellakin raskasta hänen lapsilleen. Jos miettii....ei voi miettiä.
Tuntuu että nyt Luoja on ilkee, enkä ymmärrä mikä tarkoitus tällä kaikella surulla on.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
15.8.2024 klo 20.39, tempokisu kirjoitti:

Kuule, oman lääkärifirman perustamiseen tarvitaan niin paljon byrokratiaa, lupia ja kun se kumminkin on lääkärifirma, niin pitää olla tietyt perustarvikkeet vaikkei niitä käytettäisi.

No, sitten etsit sellaisen olemassa olevan praktiikan, jolla noi luvat on jo ja soitat ja sovit yhteistyökuviosta. Voisin kuvitella, että joitain parin lekurin yhteistyöyrityksiä on useita, eivätkä varmaan panisi pahakseen, jos saisivat sun tekemästä sivubisneksestä provikat tekemättä mitään...

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Voisin kuvitella, että joitain parin lekurin yhteistyöyrityksiä on useita, eivätkä varmaan panisi pahakseen, jos saisivat sun tekemästä sivubisneksestä provikat tekemättä mitään...

Ei ole. Konkurssiin ovat menneet, esimerkiksi Johanneksen klinikka jota taannoin mainostettiin ikäihmisten palvelupiseenä, Härmälässäkin oli pieni lääkäriasema, eipä ole enää. Katrin Kotsaarin ( joka ennen meidän puljussa) oma vastaanotto loppui. Hatanpäällä yhdessä hienossa rakennuksessa oli myös joku lääkäriasema, muutaman vuoden.

Unohdan unelmat ja elän semmoista kituvaa köyhän elämää mitä 54 vuotta elämästäni muutenkin.
Ja toivon että tulisi joku ikävä sairaus ja armahtaisi mun.
Onneksi kun on jo välineet, niin luontoharrastukset on melko ilmaisia.

Kirjoitettu

Nopeasti googlaamalla tampereen nurkilta löytyi kymmenkunta lääkäriasemaa, jotka eivät olleet Terveystalo/Pihlajalinna/Mehiläinen...

Mutta joo, en ehdota enää muuta...

Kirjoitettu

Joo, no toi Trinitas ei ole enää toiminnassa ( se hieno talo Hatanpäällä) Pellavan lääkärit haluaa ite tehdä, Medisportista jo hainkin töitä, mutta ei.
Ja sitten kun en vaan voi mitenkään mainostaa itseäni.
Kyllä tämä nyt tässä oli.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Nyt vähän, vein akvaario vesiä kurkuille ja kurpitsoille kasteluun ja onnistuin raatelemaan polveni kokonaan auki kurkkujen "tukiverkkoon". Raudoitusverkon siivu, jota ei ole siistitty.

Kirjoitettu

^ täällä polvi auki pitemmän aikaa ja sitten kylkiluut/lihasrevähtymä, jotakuinkin pystyy oleen buranan voimalla mutta kyllä hengittäminenkin tekee kipeetä...

Kirjoitettu
17.8.2024 klo 14.50, concorde kirjoitti:

Nopeasti googlaamalla tampereen nurkilta löytyi kymmenkunta lääkäriasemaa, jotka eivät olleet Terveystalo/Pihlajalinna/Mehiläinen...

Mutta joo, en ehdota enää muuta...

No, jos itellä olisi oma pulju, ottaisinko siihen 60v kollegan töihin. Tai ottaisko kuka muukaan...ei tämä ammatti ole automaattisesti että saat töitä, tosiasiat pitää hyväksyä. 
No jos tässä vielä jokusen kuukauden palkan saisi, pärjäilen jotenkuten mutta menolippua kaipaan...

Kirjoitettu

^^ Pitäisikö ihan oikeasti käydä kyljen kanssa lääkärissä?

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.