Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

^Mä luulen että ei, kun kipu on lähempänä päkiää ja tossa puhuttiin kantapäästä. Mä pystyn kantapäällä käveleen, mut varpailla en. No, vuoden vaiva se tästä vielä puuttukin. Toivotaan että se on tosiaan vaan se että tikas painoi. 

Yllättäen mun hoitokeino on Crocsit sisälläkin, pehmentää askelta ja vanha "sillä se lähtee millä on tullutkin"-sääntö :D 

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ voi se päkiässäkin olla...

Höh. Sumua ja mikrotihkua ja näkyvyys tosihuono, jäi nyt Pohtiolampi tältä päivältä väliin. Voi se iltapäivällä seljetä, mutta haluisin mennä aamupäivällä eväitten kanssa. Katsoo joku toinen päivä, sinänsä kyllä pilvipouta olisi parempi kun kirkas auringonpaiste.

Ja ei oo todellista. Tämän takia nyt Turkuun on ehdottomasti paras vaihtoehto mennä yksin. Saan jättää auton serkkuni pihaan, ja löytyihän niitä Turun taksien puhelinnumeroita netistä.
Sillä nyt äitini otti sen maanantaisen Sokos-reissun siten että oli hänen vikansa kun tuli mukaan. Just niin joo ja eihän mitään tapahtunu...mutta vähältä piti-tilanteita oli sikäli että mua pelotti. Oletin että mennään isän pikkuautolla, jos olisin tienny niin...no, elämän koulu on kova mutta tyhmä ei muuten opi.
Kerroin loukkaantuneeni "...tee sitten mitäs tykkäät". Ja sitten alkoi saarna miten minä olen sanonu samoin, koska? siis just tämän takia, se on pitkä matka ja vielä pitempi koukata Valkeakosken kautta ja paluumatkalla ollaan väsyneitä ja tulee ihme huutoa miksi menen tätä reittiä ( tästä on aiempaa kokemusta) niin kyllä mä nyt yritän välttää nämä riita/huuto/mielensäpahoittamis-tilanteet.

Missä muuten voi saada autolle kiiltovahauksen, vai osaisinko tehdä ite?

Kirjoitettu

Kyllä vahauksen itsekin osaa tehdä, mutta jos maalipinta on mattaantunut, niin se vaatii vähän kovempaa rakkautta, esim myllytystä ja se kannattaa jättää ammattilaisille, jos ei halua kirjavaa autoa.

Kirjoitettu

^ isä aika ahkerasti vahasi punaista pikkumazdaa...mutta ei tämä isomazda mitään mattaantunu ole ....tuli vaan mieleen. Ehkä käyn tuolla lähihuoltamolla jossa myös korjausta, niin kysymässä.
En muista milloin tätä mun autoa olisi vahattu. Punainen pikkumazda oli selkeesti matta, mutta tämä mun isomazda on semikiiltävä.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

tuossa juurikin se pointti on se "semi". Eikös se ollut vielä punainen väriltään?  Punainen väri on yksi pahimmista väreistä menettämään kiiltoaan auringossa...

Jos sitä ei ole esim 5 vuoteen vahattu, niin sanoisin, että otat yhteyttä johon autofiksi-firmaan ja kysyt tarjouksen kevyestä myllytyksestä ja kovavahauksesta

Kirjoitettu

^  pieni punainen mazda on myyty autoharrastajalle, kun yhtä varaosaa ei vaan saatu niin ei ole enää ajokuntoinen, kyllä isä ja tämä kaveri yrittivät, mutta ei.
Tätä mun isomazda, joka siis on se semikiiltävä ( ei helmiäis )olisi kiva kun kerta pääsi katsastuksestakin läpi niin kiitokseksi. Täällä on lähellä useampiakin paikkoja jossa varmaan kiiltovahataan. Ja Nakkilassa  on joku ihan superkiiltovahauspaikka...

Kirjoitettu

Mulla oli edellinen auto yli 5 vuotta pesemättä. Olihan se likainen ja sammalta kasvoi ikkunanreunassa, mutta kulki. En tarjoa tätä elämäntapaa hyvänä, vaan esittelen vaihtoehdon. Jossei auton ulkonäkö ole tärkeä. 

No uutta autoa varmaan pesen (tai mikää uus ole kun mulle... ja oikeesti vaimon auto, mut...) 

Kirjoitettu

^ auton ulkonäkö on tärkeä. Tykkään omasta autostani tosi paljon, ja tietyt persoonalliset jutut ( rekisterikilpi, takalasin ~ tarra )tekee tästä vielä rakkaamman. Ainoa että on helmoissta kosmeettisia ruostevaurioita....
Menen kysyyn vahausjuttua tuolta lähihuoltamolta jossa on myös korjauspalvelut. Aiemmin saanu hyvää palvelua.

Kirjoitettu

Olen kohta nyt sitten työtön. Rouva lopettaa.
Tarvii lopettaa nukkeitten ostaminen, sitävastoin katsoa mitä voi myydä.
Mun unelmat ei myöskään toteudu, nyt alkaa armoton säästäminen sen ajan kun tässä vielä ollaan.

Kirjoitettu

^ pelkällä tittelillä ei tehdä töitä, minulla ei ole kovastikaan kokemusta sairaitten hoidosta, 10 vuotte tehny vain näitä ajokorttitodistuksia, ehkä joku poskiontelontulehdus kuukaudessa ja jotain reseptin uusintaa.
Olin itekin ajatellut että jään 5 vuoden kuluttua eläkkeelle.

Nyt on sitten ihan totaalinen ajatuskatko, ja pelottaa.
Kyllähän mä pari vuotta voin säästöilläkin elää...

...joo ja tosi moni asiakas "nähdään sitten 5 vuoden kuluttua". Todennäköisesti ei nähdä.

Kirjoitettu

Tutkintoa vailla oleva nuori mies - valelääkäri ( ei ollut koskaan päässyt lääkkikseen) pärjäsi Karkkilan terveyskeskuksessa 8 kk ajan ja asiakkaat olivat tyytyväisiä. Tuo teetti enemmän kokeita kuin kollegat ja oli ystävällinen ja kiinnostunut. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2011111714769388

Joten kysymys: Miten hyvä lääkärin pitäisi olla, jotta voisi ottaa lattiatason viran vastaan ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Juu, muistan ton Karkkilan tapauksen. Asiakkaiden keskuudessa eniten pidetty ja arvostettu lääkäri, ei edes hoitovirheitä tehnyt. Varmaan joku kateellinen kollega käräyttänyt.

Mutta nythän on edessä ajokorttitohtoreiden markkinat, kun terveyskeskukset lopettavat niiden antamisen ja varmasti moni yksityinen pulju haluaa nyt oman spesialistin juurikin tuohon tarkoitukseen noukkimaan nekin omiin  taseisiinsa. Markkinamiehet tietävät kyllä, että kun vedetään volyymillä ajokorttiasiakkaita sisään, tuo se samalla firman nimien ihmisten huulille ja imussa sitten muitakin asiakkaita. Tuossa kun nopsaan vaikka kylkiäisenä mittaa verenpaineet, saa helposti heitettyä monta uutta potilasta asiakkaaksi ja siitä pomot tykkää.
Nykyäänhän vain hoidetaan oiretta ja parannetaan taseita ;) 
Appiukkokin (Alzheimer) kävin kokonaan toisessa kaupungissa, kun keskuudessa kiersi huhu oikeinkin sujuvasta ajokorttitohtorista ja palasi reissusta ajokortti taskussa :) 

Itse kävin aikoinaan eräällä ajokorttitohtoriksi profiloituneella, jolla itsellään oli huono kuulo ja puujalka!  Nopsaa hoitui, kuulokin testattiin kovaäänisesti kuiskaamalla :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
2 minutes ago, tommi2 said:

Jos ei työt maistu niin Jopon kanssa Espanjaan? Sossu maksaa. 

Toisessa eu-valtiossa voi hakea töitä 3 kk:n ajan. Siinä ajassa ehtii kyllä alkoholisoitua halvalla viinalla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.