Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi Vaihda vamuneet sukat ja paidat kuituliinaan - hämmästyt Nim. Entinen venevahuri
Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi Joo. Vittu mua on nut syöty, pistetty ja järsitty aivan järkyttävästi! Ja nyt jokapuolelta taas syhyää. Yllättävintä oli kun istui terassituolissa, jossa istuinpinnat jotain verkkomateriaalia, niin jotkut ehti perseestäkin järsimään, hirveät peukalonpään laajuiset paukamat. Ihan kuin Paarma tai Keltiäinen olisikäynyt. Kalatkin tulevat meressä heti tökkimään kinttuja, johtuu kai nuista variksensaappaista, mutta tuo nyt ei tunnu tökkimistä kummosemmalta, joskin se saa hiukan huolettamaan, että jos paikalle osuukin Hauki Katkarapu aterian toiveissa, se kyllä tuntuisi Paarmoista tullut röyhkeitä. Ennen kun huitomalla sai niihin jonkun osuman niin häipyivät, mutta nyt pyrkivät heti takasin iholle osin liiskaavastakin osumasta huolimatta! Itikoista ei silmä- tai kuuloperäisiä havaintoja, mutta kaipa niistäkin on sitten joku ovelampi populaatio liikkeellä. Kusiasistakin se pureva versio tehnyt paluuta, mutta niistä nyt ei sentään paukamaa, ainoastaan se purutuntuma. Oli ruossa oli kyllä kusiaispesäkin, mutta se tuhoutui joskus parikyt vuotta sitten, kun Kettu tai Supi kaivanut sieltä sen Kuninkattaren ja pistellyt poskeensa. Mistä lie nyt sitten tulleet. Toki tämä jokapäivän puuhasteluasu, lyhyet kalsarit + T-paita, on osaltaan edesauttanut. Kaikki osumat sattuneet siis ulkosalla. Antihistamiineja en viitsi popsia, ne kun aiheuttaa kalsarikännien yhteydessä kiihtymystä. Egyptin reissulla tuli turvamiesten kanssa kolme kertaa ongelmia, enkä sittemmin ole nuita popsinut. Päätän vitutusraporttinin tähän ja jään odottamaan - lisää puremia Muokattu: 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 26.4.2024 klo 17.42, VesaP kirjoitti: NoJoo. Tää hiton tenniskyynärpää. Muutamaa päivää vaille 4kk nyt ollut ongelma päällä +1. Tosin nyt kestänyt jo kohta 7kk. Ei jumalauta, maailman ylivoimaisesti vittumaisin vaiva mihin ei kuole.
Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ tsemiä. Mutta oletko ottanu tulehduskipulääkekuurin ( hillitsee tulehdusta) laittanu kylmägeelipussia, tukiside ja tärkeimpänä lepo. Ei tenniskyynärpää normaalisti noin kauan kestä ( paitsi minulla voisi kestää kun kaikki vaivat yms. kestää mulla tosi pitkään ) Olen eri mieltä, kyllä jalkavammat on paljon käsivammoja pahemmat, ellei sitten ole käyttökäden vamma.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi Miksi meitä varhaisaamuvirkkuja kidutetaan uusimalla Radio Suomessa "Kansanradio" ....ei hyvänen aika siellä mummut ja papat, no jos se julkinen avautuminen auttaa...mutta kyllä kuulija kärsii. Joku siirtyi lihansyöjäksi kun sai tietää että Adolf Hitler oli vannoutunut kasvissyöjä. Yksi sitten on sitä mieltä että makaroni ei ole ruokaa, ja oikeeta ruokaa saa vasta kun ostaa 60eurolla kassillisen. Kun auton ikkunat on siitepölyn peitossa, niin hei kuiva rätti sillä tulee puhdasta. Ei märkä rätti. Ja älkää ihmiset ostako hyttysansoja. Ostakee hyttyskarkoite-suihketta, mutta ei hyttysansoja.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 18 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Olen eri mieltä, kyllä jalkavammat on paljon käsivammoja pahemmat, ellei sitten ole käyttökäden vamma. Olen oikeakätinen ja teen kaiken oikealla. Vamma on oikeassa kädessä, luonnollisesti. 😑 No mutta, eipä tuo nyt, ehkä paranee joskus, ehkä ei. Välillä vituttaa tämä enemmän ja välillä vähemmän. ps) Mutta olen vasenjalkainen. Eli jos esim pitäs potkia palloa (mitä en tee, hajoais varmaan polvi ekasta potkusta) niin potkaisen vasemmalla jalalla. Muokattu: 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ tsemiä, kaikki rasitusvammat on v-mäisiä, kun ikinä ei tiedä milloin paranee ( jos paranee, itellä ikuinen vasemman jalan vamma) ja juoksu-uran aikana se oli aina että pystyykö juokseen vai ei, itkua kipua ja kärsimystä vuosikausien ajan, ja olisin niin halunnu juosta ratakympin ilman kipuja mutta niin ei käyny, puolitoista minuuttia ajasta pois ja olisin ollu maailman huipulla. Mutta ei. Onneksi nyt pystyy sentäs lintukävelyjä meneen ( tosin sitten vasen jalkaterä jääpussissa ) Mä pystyn tekeen tosipaljo vasemmalla kädellä, paitsi kirjoittaminen ei suju. Ja vasenjalkainen näköjään oon...
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kyllä olisi ollu todella upea nukkejuttu, 2 nukkea ja käsittämättömän upeat asut. Tietysti "lottery" - enkä voittanut osto-oikeutta. Voi että harmittaa.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi 16.7.2024 klo 10.19, Jopotuinen kirjoitti: Vaihda vamuneet sukat ja paidat kuituliinaan - hämmästyt Nim. Entinen venevahuri Mitä on "vamuneet" ja tarviihan ne kulahtaneet sukat ja t-paidat hyödyntää. Kuituliinalla ei rataspakkaa putsata, mutta sukka on siihen tosi toimiva. Moottoripesua ja sukalla vedellään, ei kyllä ilee kuituliinaa tällaiseen kertakäyttöiseen toimenpiteeseen tuhlata. Pyörän runkoa sillä voi kyllä pyyhiä. Mutta meni päivän tehtävälista uusiksi. Ei tule vadelmanpoimintaa, ei lokkien kuvaamista, eikä Pohtiolammelle käyntia kun sataa.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi Tuo naapurin teinin m57-moottorinen penkanlevittäjä. 3 litran 6-mukinen diesel, joka käy noin 5, 64 sylinterillä. Vähän on sähkö/anturipainia meneillään. Puoliksi palanutta voimasavua, vapaasuodattimen ja 3 tuuman suoran putken ääni törkyä päänsärkyyn saakka.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 20241 vuosi Ei varsinaisesti, viimeinen lomapäivä tuo mukanaan lievää haikeutta.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 20241 vuosi Ei ole todellista! Etsin vitriineistä yhtä nukkea ( eikä löytyny) olin tuolin päällä ja kun tulin alas niin horjahdin ja löin oikean kyljen sängyn reunaan. On niin kipee että mitään ei voi tehdä, hengittäminenkin tekee pahaa ja kaikki liikkuminen. Niin kipee että nytkin irvistän kivusta mutta pakko oli käydä juomassa. Ei hetkeen pyöräillä, ja tuskin tiistaina töihinkään,
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 20241 vuosi Ei ole, siitäKIN on kokemusta, tämä on lihasrevähdys. Kipu kun on kylkiluitten alapuolella. Enkä kaatunu tuolilta, vaan siinä vaiheessa kun olin jo laskeutunut ja kaaduin sängylle, ja siinä oli vielä peittoa päällä että pehmeeseen kaaduin. Ei vitsit kun Rouva ei uskonu, että jos kipu hellittää. No ei hellitä hetkeen, en pysty meneen töihin linja-autolla kun en pääse pysäkille, eikä taksillakaan onnistu kun tämä istuminenkin on tuskaa, saati jos istuu autonpenkillä. Enkä pysty töissäkään istumaan ja nousemaan. Ja kun hengittäminen ja puhuminen ( äitee äskön soitti niin nousin...) tekee kipeetä. Että en mene huomea Pohtiolammelle, enkä vadelmia poimimaan. En pysty myöskään laittaa ruokaa, enkä syömään kun sekin sattuu. Oon nyt ihan invalidi. Ja just kun on hyvää säätä tulossa olisi päässy ajeleen...toivottavasti pääsen 2 vko päästä kututalkoisiin, ainakin toviksi. ( ja tätä kirjoittaessani ääneen huudan kivusta....)
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20241 vuosi KÄÄK! selkä ja kylki isoilla mustelmilla! Tässä on myös torstain työpäivä vaarassa, samoin ensi viikonlopun lintukävely. 3.8. olisi ekat kututalkoot, ja vielä tuossa 6km lähellä...no jos pääsen vaikka vaan käymään...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään