Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mistä pirusta paikallislehdykäisen toimittaja löytää niin paljon "ratikkaa toivotaan Suupalle asti" mun gallupissa ( töissä ja pihatalkoissa ) yksikään pirkkalalainen ei sitä ja sen tuomia liikenneongelmia tänne halua.

Ja TAAS mua uimarannalla ahdistellut mummeli laittaa kuvaa kun kävi rannalla uimassa. Siis siitä rannasta, ei siis itestään.

On niin tuskaisen kuumaa ( ulkona) oikeesti kärsin ja kuumuus altistaan myös migreenille, kökötettävä sisällä ja jos tarvii autoasiointia niin ne kansii hoitaa niin aamulla kun mahdollista.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vituttaa tämä keli. Aivan. Liian. Kuuma. Ja kohta on krapulakin saakeli. Nelisatasen palautusjuoma menossa...

Kirjoitettu

^ on todellakin ihan liian kuuma, kököttelen sisätiloissa onneksi ei ole kämppä vielä kuumentunu, ja onneksi viikonlopuksi olisi odotettavissa viileempää ja sadettakin.
Onnittelun nelisatasesta, ajelin aamulla 16km lintuja kuunnellen  ja katsellen...
Jäi vaivaamaan uintikokemus kun tuli paniikki etten pysy pinnalla, olisi nyt hyvä käydä vaikka viikonloppuna yrittämässä uudelleen.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
Juuri nyt, tempokisu kirjoitti:

Onnittelun nelisatasesta

Kiitos. Toki tämä se la-su yönä ajettu setti mutta ei ole uskaltanut kuningas alkoholiin tarttua vielä ennen tätä päivää kun kroppa aikalailla tillintallintattis ollut nyt alkuviikon. Nyt tuntu olo siltä että uskaltaa taas kännätä. 🥳

Täällä kämppä ei pysy viileenä, kolmissakymmenissä pyörii lämmöt eikä pienintäkään tuulenvirettä tule kämppään vaikka tuuletusikkunat on auki yötäpäivää. Tämä on hassussa paikkaa tämä tönö, ympäristössä voi olla myrskytuulta --> ei pienintäkään virettä sisälle. Ympäristössä voi olla megasateet --> täällä ei tule tippaakaan. Mutta sit talvella, muualle ei tule lunta mitään niin tässä vitun pihassa on metri joka vitun aamu uutta lunta. Ei voi käsittää ei. Tuossa joku aika sitten oli oikein uutisissa että Klaukkalassa satanut rakeita metrin. Täällä ei raettakaan. Ja tämä on Klaukkalaa ihan viimesen päälle tämäkin missä tämä tönö sijaitsee.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
2 hours ago, VesaP said:

Kiitos. Toki tämä se la-su yönä ajettu setti mutta ei ole uskaltanut kuningas alkoholiin tarttua vielä ennen tätä päivää kun kroppa aikalailla tillintallintattis ollut nyt alkuviikon. Nyt tuntu olo siltä että uskaltaa taas kännätä. 🥳

Täällä kämppä ei pysy viileenä, kolmissakymmenissä pyörii lämmöt eikä pienintäkään tuulenvirettä tule kämppään vaikka tuuletusikkunat on auki yötäpäivää. Tämä on hassussa paikkaa tämä tönö, ympäristössä voi olla myrskytuulta --> ei pienintäkään virettä sisälle. Ympäristössä voi olla megasateet --> täällä ei tule tippaakaan. Mutta sit talvella, muualle ei tule lunta mitään niin tässä vitun pihassa on metri joka vitun aamu uutta lunta. Ei voi käsittää ei. Tuossa joku aika sitten oli oikein uutisissa että Klaukkalassa satanut rakeita metrin. Täällä ei raettakaan. Ja tämä on Klaukkalaa ihan viimesen päälle tämäkin missä tämä tönö sijaitsee.

Aika kova lenkki .. mulla pisin tämän vuoden puolellla ollut jotain 60 :) 

Mutta verhot ja ikkunat kiinni päivällä, varsinkin auringon puolelta kun ulkoilman lämpötila ylittää yöllä tuuletetun ja jäähtyneen kämpän. Auki sitten taas kun ulkona jäähtyy.

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Täällä kämppä ei pysy viileenä, kolmissakymmenissä pyörii lämmöt eikä pienintäkään tuulenvirettä tule kämppään vaikka tuuletusikkunat on auki yötäpäivää.

Muistan hyvin 14 vuoden takaisen 711km lenkin. Olin varannu hyvää syötävää lenkin jälkeen > en 12 tuntiin voinu kun makoilla ja hikoilla, sitten kun pystyi syömään niin se oli puuroa.

Ikkunat ja ovet kiinni näillä keleillä.

Kirjoitettu

Näillä helteillä, vitutus seis ja veteen lillumaan!

Eilen  vesi +25º, joka toki kastautuessa tuntui HYYTÄVÄLTÄ(!), mutta siihen tottui pian. Jospa tuo tänään hieman lämpenisi tuosta.

Ja vitutuksen vasta-aineena ilostutti kalliopohjan pysyminen puhtaana, putsasin sen pari päivää sitten letkulla liki puolentoista metrin syvyyteen asti, mitä nyt lillumisellaan pystyi. Oli ihan mukavaa lillu-puuhastelua ja mikä parasta, Rouva ei pystynyt patistelemaan muihin hommiin :)

NYT KAIKKI LILLUMAAN!

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mä en jaksa kuule jopo sun "veden lämpötila kipossa" ....täällä Pyhäjärvellä pintavesi ehkä noin 20-asteista. Ole ystävällinen ja lopeta nyt toi juttu.

Työpäivät on ollu ihan älyttömän raskaita, mutta se näkyy pankkitilin saldossa. Ei nyt kovasti harmita, olin ihan että mitäh? ostin sen teleobjektiivin ja missään ei tuntunu.

Kirjoitettu

Älähän mittää, tänään olikin 26,5º ja parisen tuntia tuolla vierähti. Vesi oli kuin linnunmaitoa :)

Täten julistankin huomisen päivän foorumin viralliseksi LILLUMAPÄIVÄKSI!

Huomenna KAIKKI lillumaan!

Kirjoitettu

No täällä järvivesi on että jos ehkä uskaltaisi kokeilla osaako uida, mutta sun noi lämpötilat on niin jostain kiposta mitattuja että ANNA OLLA en kertakaikkiaan jaksa, etkä sä todellakaan siellä kahta tuntia uiskennellut.
Mieti nyt hyvä mies mitä postaat, ei noita sun juttuja kukaan ota todesta ja se pätee kohta myös muitten topiccien postauksiin.
No, jos haluu ingore-listalle, pääset sinne uudelleen, yksin.

On suuri ero onko mestari vai SUURmestari...ja mun mielestä, anteeksi nyt vaan, niin olet epätoivoinen. Pakko olla parempi kun muut no matter what. Mutta kun ei toimi, olen niin tosi pettynyt sun juttuihin. Back to the reality, kiitos.

Ja siis se että "täällä on näin lämmintä vettä" ei ole se ylpeilyn aihe, paremminkin että täällä on 16 asteista vettä ja kävin uiskentelemassa.

Piruvie olen niin täynnä jopo sun juttuja. Mä oon tyhmä, mutta kuule olet siittäkin enempi.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kirotusvirhe

Kirjoitettu

En kyllä muuta.
Oikeesti, nukkeja ja pikkutarvikkeita + valtava nukketalo, tämän tavaramäärän kuskaamisesta tulisi semmoinen stressi että ei voi kuvitellakaan.
Ei riitä "Niemi muuttaa kaiken" joku pikku kuorma-auto, tarvii vähintään 2 rekkaa mallia "pitkä".

No, onhan se tietysti että merivesi on 25 asteista, laitat kippoon merivettä ja mittaat.

Kirjoitettu

Täällä on merivesi oikeasti +25°. Lähtöpuuhissa tutustumaan asiaan pintaa syvemmältäkin. Snork, Snork. Kirkkaalta näytti eilen paateista käsin. Eli ei nypi. 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.