Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi ^ kyllä tässä ostamiset vähenee. Mutta harmitti tosi paljon, kun ajelin Sääksiksekukseen varta vasten sitä siellä yhtä pipoa ostaan - ja oli menny eilen. Tilasin BirdLifeltä kympin pipoja x2. Tartten kypärän alle pipon, ja nyt on vain yksi soveltuva pipo.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Dhl lähetti aamulla klo 7 sähköpostin, että pakettini Saksasta saapuu vasta 30. päivä eli perjantaina. Pari-kolme tuntia myöhemmin oli tullut viestiä, että paketti toimitetaan tänään n. puolen tunnin päästä. Ja samalla oli jo tullut lähettäjäfirmalta viesti, että valitettavasti pakettiani ei saatu toimitettua ja se on matkalla takaisin heille (Bike24). Siis mitä hittoa. Vedonlyönti / tiktok-haaste ?
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi 6 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Dhl lähetti aamulla klo 7 sähköpostin, että pakettini Saksasta saapuu vasta 30. päivä eli perjantaina. Pari-kolme tuntia myöhemmin oli tullut viestiä, että paketti toimitetaan tänään n. puolen tunnin päästä. Ja samalla oli jo tullut lähettäjäfirmalta viesti, että valitettavasti pakettiani ei saatu toimitettua ja se on matkalla takaisin heille (Bike24). Siis mitä hittoa. Oliko tää sellainen express-paketti? Pari viikkoa sitten Bike24:n paketti ui kotiovelle postipaten toimesta ihan normaalisti.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Pisti vituttaa äsken. Traineriläppäri halus sit ziljoonan käyttökerran jälkeen hylkimään Tacxin ANT+ usb vastaanotinta. Viimeks toissapäivänä pelas ihan ok niin tänään mukamas ajurissa vikaa eikä toimi vaikka päällään seiso. Saatana. Ja mikä oudointa, kone ei ollut netissä toissapäivänä eikä tänään eikä tässä välissäkään joten ajurit on 100% samat. Pärse.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Onko windous? Usb-kikkare saattaa sviduilla, jos sen survoo eri usb-reikään kuin edellisellä kerralla. Näin oli ainakin ennen kun vielä käytin windousta.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Oliko tää sellainen express-paketti? Pari viikkoa sitten Bike24:n paketti ui kotiovelle postipaten toimesta ihan normaalisti. Normaali toimitus. Tosin dhl:n viesteissä luki dhl express. Paketti siis lopulta tuli tänään. Luin fillarofoorumilta monen muun saaneen samanlaisia ilmoiituksia bike24:stä siitä,.että paketti muka palautuisi.
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20241 vuosi Mä välttelen ko. firmaa, koska jokunen vuosi sitten tilasin kiekot tuolta, takakiekko tuli muualta ja siitä tuli eri lasku... mä maksoin siis paypalilla koko roskan tilattaessa, mutta tietoihin jäi roikkumaan noin satkun velka... olin aspaan yhteydessä ja he sanoivat että se poistuu ajallaan, joku heidän oma juttunsa... eipä poistunut, viimeisen kerran kun aspaan huomautin, sieltä epäiltiin että oletko varma että olet maksanut tuon kiekon... Nyt näyttää poistuneen.. jätti kuitenkin tylsän fiiliksen ja kun Saksassa on muitakin kauppoja niin tuota olen vältellyt. Alkaa olemaan sama tilanne kun "ennen sotia" jolloin Lahes ei ollut Biltemaa. Meillä oli duunissa kimppatilaus, aina noin kolmannes tuotteista oli vääriä (oma moga yleensä, mutta kun ei nähnyt), toinen kolmannes laadultaan "suoraan roskiin", joten ei toi niin halvaksi tullutkaan. Mä olen 2 väärää alakoolia esim. tilannut tässä... saattaa olla että uusi laakeri olisi tullut halvemmaksi. Mutta jossei tämä aja Denseniä "älä tilaa mitään"-haasteeseen, niin jo on kumma
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20241 vuosi Lahdessa, kuten missä tahansa muuallakin pitää tietää, mistä tavaraa ostetaan. Diy-hemmoille tuosta Sekarautakauppa https://www.liukkosenpultti.fi/ Ruuveja, kiinnikkeita (ulospäin todella pieni liike) https://www.laotuominen.fi/
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20241 vuosi No EIKÄ! Laitoin kultaiset lokki-korvakorut x2 ja kultaiset nahkiaiskorut, ja kun tulin kotia niin yksi pieni lokki poissa että ei nyt onnistunu "älä tilaa mitään" sillä tarvin korulle parin. Että kansii laittaa vaan niitä koruja nukeille enemmän ja pitää ite vaikka jotain isokokoisempia...
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi 27.8.2024 klo 07.47, tommi2 kirjoitti: Mä välttelen ko. firmaa, koska jokunen vuosi sitten tilasin kiekot tuolta, takakiekko tuli muualta ja siitä tuli eri lasku... mä maksoin siis paypalilla koko roskan tilattaessa, mutta tietoihin jäi roikkumaan noin satkun velka... olin aspaan yhteydessä ja he sanoivat että se poistuu ajallaan, joku heidän oma juttunsa... eipä poistunut, viimeisen kerran kun aspaan huomautin, sieltä epäiltiin että oletko varma että olet maksanut tuon kiekon... Nyt näyttää poistuneen.. jätti kuitenkin tylsän fiiliksen ja kun Saksassa on muitakin kauppoja niin tuota olen vältellyt. Mää toisinaan ihmettelen näitä sun haasteita tilausten kanssa. Itselle on tulleet lähes kaikki oikein ja ne pari missiä on nopeasti korjattu. Bike24:ään on tullut syydettyä rahaa ihan liikaa, mutta kaikki on toiminut viimeisen päälle. Esim. viallisen pakan vaihtoivat takuuseen menetelmällä, että lähettivät uuden ja mukana oli lappu jolla vanhan sai laittaa paluupostissa maksutta takaisin. Bike-Discount lähetti kolhitut kiekot ja nekin sai laittaa maksutta takaisin ja rahat kortille ihan mukisematta. Muita haasteita ei tule nyt lähivuosilta mieleen ja välillä on ollut se 4-5 pakettia tulossa. Hiljalleen onneksi onnistunut vähentämään ja tänä vuonna en ole tilannut muuta kuin kulutustavaraa fillareihin. Jarrupaloja, rattaita, renkaita ja laakereita. Muokattu: 28. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Syntynyt väärien tähtien alla? Draaman hakuisuutta? .Joo, onhan noita ollut kaikennäköisiä, mutta kyllä ainakin 90% on mennyt ihan ookoo. Tostakin firmasta. Ei noista hyvistä tapauksista tule pidettyä ääntä ja mä yleensä menetän luottoni kerrasta ja jaksan valittaa vuosia, se on meidän sukupolven juttu. Syytän yhteiskuntaa ja punk/uusi aalto -musiikkia.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Ko. putiikin käyttämä kuriiri jättää paketin n. 60 km päähän, niin on siten no go listalla.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Voi että miksi piti sitten kuitenkin mennä äiteen ja isän kanssa yhdellä autolla Turkuun hautajaisiin. Alunperin suunnittelin jättäväni auton serkkuni pihaan, ja siitä taksilla kirkkoon. Takaisinpäin olisi mennyt näppärästi sillä taksit oli ihan kirkon vieressä. Nyt joutui erittäin kuumassa ravintolassa odottamaan kun ovat syöneet ja tuli kammottavan pitkä ja raskas päivä. Ja olisi vältytty todella monelta hermostumiselta ja harmistumiselta.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi But it's over! Niin loppui kesäkausi hulppeisiin rakettien tulitukseen. Paskahanhet huusivat hädissään ja lensivät pimeässä sinne tänne, pyyssymiehiäkö pelänneet? Missä lie aiemmin olleet, kun pariin viikkoon näkynyt ensimmäistäkään ja nyt sitten sadoittain.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi 28.8.2024 klo 21.20, tommi2 kirjoitti: Syntynyt väärien tähtien alla? Draaman hakuisuutta? .Joo, onhan noita ollut kaikennäköisiä, mutta kyllä ainakin 90% on mennyt ihan ookoo. Tostakin firmasta. Ei noista hyvistä tapauksista tule pidettyä ääntä ja mä yleensä menetän luottoni kerrasta ja jaksan valittaa vuosia, se on meidän sukupolven juttu. Syytän yhteiskuntaa ja punk/uusi aalto -musiikkia. Oli virhe ylipäätään syntyä, en syytä ketään paitti itteäni kun valitsin väärin. Kun mikään ei kiinnostanu 18-vuotiaana, surin vain jalkavammojani. Nyt menisin ehdotomasti opiskelemaan biologiaa ja kaloja. Ja joku tupakoi parvekkeellaan sikäli ettei voi tuulettaa......... Ja auton toinen etuvalon polttimo menny, voi elämä tätäkin sitten taas.. Muokattu: 1. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään