Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ tai lintuja, tai molempia..

En jaksanu aamulla lähteä pyöräilemään, väsy yleisesti ja jalat ihan väsy, ja lisäksi sadetta.
Mietin tuossa äskön että tätäkö se sitten tulee oleen..." ei mitään tekemistä". Olen yrittäny jo nyt myydä jotain nukkeja, ei kiinnosta ketään vaikka alensin 120e eikä minulla mitään huonoja nukkeja ole.
Tekemistä pitäisi kehittää, muuten tulee kotona vähän väliä käytyä jääkaapilla. Koskenlaskija on vaihtunu raejuustoon.
Huomaa kaupassa käydessään että katsoo sen edullisimman vaihtoehdon...

No, ei tarvi kytätä sattuuko sopiva nukkekuvauspäivä ( muutama projekti vielä on) vapaapäivälle, eikä punnertaa lumisadesöherössä fillarilla.

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ja muuten ärsyttää, kun yli puolet Iltiksen jutuista on jotain "plus" tai vaan tilaajille. Ja ne on tietysti niitä kiinnostavimpia juttuja.
"Gypsy Rose oli nuorten vanhempien vakavasti sairas lapsi - äiti sai lääkäritkin lankaan. Kunnes tytär kosti karmeasti" - tämä olisi kiinnostanu.
Samoin monet "visailut" ovat vain kirjautuneille, ja en ala kirjautumaan tai maksamaani mitään Iltiksen juttujen lukemisesta.

Kirjoitettu

^ nyt ei ostella mitään turhakkeita, eikä mun nettiosaamiseni riitä.

Mietityttää kyllä sekin miten saan aikani kulumaan ensi vuonna. Vapaaehtoistyö olisi ihan hyvä, mutta en lähde vanhuksia ulkoiluttamaan. Roskienkeruuta aina keskiviikkoisin ( jos ei sada), ihan reilusti pitempää lenkkiä kun satanen...lintujen tarkkailua mutta menen fillarilla. Supersiivouspäivä kerran viikossa, käydään läpi kaapit ja laatikot ja pyyhitään pölyt. Ei kumminkaan haluaisi kotiinsa erakoitua, vaikka asosiaalinen olenkin.

Se voi olla myös epätoivoinen ratkaisu. Olin aika lähellä jokunen vuosi sitten, lihasrelaksantti Sirdalud aiheutti verenpaineen romahtamisen ja olisin sulkemalla silmäni varmaan lähtenytkin, kas kun tokenin niin paineet oli 55/36...oli pelottavan hyvä ja lämmin olo, näin valoa - mutta halusin käydä vielä Nakkilassa ja kututalkoissa.

Kirjoitettu

^ vapaaehtoisesti en halua tehdä oman alani töitä. Kyllä mä varmaan ilmoittaudun työttömäksi työnhakijaksi ja peruspäivärahalaiseksi ( on sekin jotain ) mutta teen niin rehelliset työhakemukset että ei mitään pelkoa joutua kokopäivätöihin. Just mtv3 oli juttua kun joku hakee eduskuntaan ja kunnanjohtajaksi rippikoulukokemuksella. Onhan sekin hakemus :D

Voi että kun kaikki unelmani meni kertaheitolla roskakoriin. Nyt unelmana on vaan selviytyä.
Olin aikoinani koulun ( yläaste ja lukio) kaikkien aikojen paras oppilas, todennäköisesti tuleva nobelisti.
Että niin sitä voi mennä pieleen koko elämä sairastelun ja kun ei mikään kiinnosta, takia. Tai siis nyt kiinnostaa, mutta opiskeluaikana ei.

En tiedä jaksanko, tai miten pitkään vai pitääkö sitten vaan vahingossa .....on kyllä tosi pska olo.

- olikin 2020-2024 palkka liian hyvää ollakseen pysyvää -

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Laitetaan nyt tähän.
Ei me luontokuvillamme, minä ja Pentti Oravasaari, vaan pärjätä paikallislehdykäisen Pirkkalaisen kesäkuvakisassa.
Onneksi sentäs voitti ei-lapsikuva, jossa supikoiran pentu haistelee aamuilmaa. Mutta toiseksi sijoittunut kuva oli todella böö lapset polulla. Kunniamainintaiset, sis joku perhonen lehdellä, ja kärpänen lehdellä.
Anteeksi, mutta ihan oikeesti mun lokinpoikaskuva oli paras. En kyllä osallistu tähän kisaan enää ikinä. Pitäisi olla toimittajien ja yleisöäänestyksen tulokset.
Lukijan kuvaa voi lähettää.
Tiede&Luonto-lehteen kelpaa....

Äiteellä on verenkiertohäiriön takia katkokävelyä, mutta nyt myös sen jalkaterän puutumista. Terveyskeskuslääkäri ei tienny, mutta eipä myöskään Pihjalalinnan lääkäri! joka sanoi että ei johdu tuosta katkokävelystä. Mun mielestä voi johtuakin, tai on plantaarifascits. Suosittelin äiteelle jalkapohjan venyttelyä, säären vaihtovesisuihkutusta ( kylmä-kuuma ja viimeseksi kylmä) ja Hirudoid-voidetta. Vitsit siihen Pihlajalinnan lääkärikäynnin hinta - ja ei tiedä, on kyllä persiistä, ite jos en tiedä, en ota maksua.

En muista olenko jo miettiny tätä, että työ loppuu joka tapauksessa.
Rouva mietti josko pienemmät tilat, mutta siinä tapauksessa puljun rekisteröinti Soteriinn kestää puoli vuotta. Samoin jos omistaja vaihtuu. Minä en yksin tätä puljua pysty hoitamaan.

Harmittaa myös tosi paljon, kun just kun löysin Pohtiolammen sääksikeksuksen, niin se lopetetaan.

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Siis toihan on se ikivanha temppu, millä varmistetaan että potilas (asiakas) tulee aina uudestaan :D 

Ja niinkun mikä? Jos viittaat äiteeni vaivaan, niin ei yhtään naurata kun on 83-vuotias ja ennen niin aktiivinen ja pyöräili kesällä päivittäin 40km ja nyt hyvä kun 100m pystyy käveleen. Ehdotin vesivaihtokylpyjä ( jossa viimeine on kylmä) ja Hirudoid-voidetta ja venyttelyä, kuulemma Pihlajalinnan lääkäri piti ihan hyvinä ohjeina ( että ei sekään sen paremmin tienny....200e )
Aikoinaan terveyskeskuksessa ohjeistettiin että ensin tätä lääkettä "..kokeillaan tätä ja jos ei auta tulkaa uudelleen". Kun oma ajatukseni on että laitan sellaisen lääkkeen joka auttaa, eikä "jos".

Kirjoitettu

Kivasti alkoikin tämä päivä, kävin kaupassa ( Prisma auki aina ) ja ajelin Pereen kautta kotiin, just siinä kohdassa jossa katuvalo pimeenä, oli ihan hirmuinen kuoppa - ja naps, takarengas tyhjä.
Onneksi menin kesäkurapyörällä, en nyt jaksa takarengassulkeisia kun tässä on vielä aamutoimia tekemäti, lähden toisella fillarilla töihin.

Kirjoitettu

Hain panssia ja hengilökorttia. Seurava vaba aika on Helsingissä 29.10 ja vitun Vantaalla joulukuussa. Meen kostoksi huomenna Böleen jonottamaan heti aamusta kun on viel lomapäivä. Tulis edes 7 vuoden passi, mutta svidu ei. Sisäministeriö tarvii pikujoulurahaa ja sitä saa keräämällä kansalaisilta ylihintaa asiakirjoista.

KKV_57+2024.pdf

Kirjoitettu

Ihan turhaan hain passin, on siinä tosin kivoja sivuja ja eläinten kuvia. Mutta en tule ikinä tarviin.
Ihan turhaan sen ammattikortinkin hain, ihan hyvin olisin ne vähät reseptit voinu "tekninen ongelma"-verukkeella paperille kirjoittaa.

Oikea kylki on vieläkin kipee, yksi tabu buranaa kyllä auttaa koko päiväksi, mutta ei se täysin parantunu ole.

Kirjoitettu

Ja kuvien lähettäminen kuvat.fi - sivulle ei vaan mene. Kahdella koneella olen yrittäny, ei mene.
Laitoin "kysyttävää"-palautetta. Eilen vielä kuva meni.

Häiriö, ja nyt kuvat meni. Ah, saa rauhassa mennä nukkumaan.

Kirjoitettu

Äh, sääksilive loppui. Olin niin tottunut kuuntelemaan tuttua käkätystä ja kiva oli seurata sääksenpoikasten edesottamuksia.

Katselin tuossa vapaaehtoistyötä Pirkkalassa...no ikäihmisten kaverina ja ulkoiluttjana, lasten leikittäjänä, kahvilassa pullien leipomista ( seurakunnan kahvila) pihatöitä, huonekalujen kokoamista.
Ei ole mun hommia.

Kirjoitettu

Ja just, laitoin etukäteen YEL-maksun, ja nyt sitten sitä ei olisikaan pitäny maksaa, melkein 900e....toivottavasti palauttavat ( tarvi soittaa sinne huomena)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.