Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ joo onnistuihan se, mutta aikaa meni 50minuuttia. Vaihtoehdoista ei voinu valita kun oman ammatin, mutta laitoin viimeiseen lisätietoon sen todellisen tilanteen. Oikeesti kukaan ei ota alani töihin kohta 60-vuotiasta jolla ei juurikaan kokemusta varsinaisesta potilastyöstä ole. Kokeillaan nyt saada edes jotain peruspäivärahaa edes jonkin aikaa. On kyllä aika v**ttumaista jos ilmoitetaan huomena että joo, kärrää kamasi pois tää oli tässä. Varaudun isommalla repulla ja isolla muovikassilla. Tosin kuskasin jo eilen osan pois...
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi Tuskin se sun työpaikka ainoa Pirkanmaan pieni lääkäriasema on, jossa ajokorttitodistuksia kirjoitellaan? Kysyt jostain vastaavasta suoraan, että olisiko tarvetta sellaiseen hommaan saada lääkäriä.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi Aivan. Ja hyvin täyttäisi osaltaan lääkärivajetta, lisäksi kun julkiselta puolelta tämä palvelu loppuu, ellei jo loppunut, lisää kysyntää yksityisellä puolella.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Toki rahallisesti perseestä mutta minä kyllä Tempokisuna ottaisin konjakit tai vastaavat sen kunniaksi ettei enää tuonne persläpeen maailman vittumaisemman esihenkilön kiusattavaksi tarvii enää koskaan mennä. Ja sen jälkeen kun krapula on hälvennyt, aloittaisin kisuna sen vuosikilsa-ajojen Suomen ennätysyrityksen. Ei tekis ees tiukkaa jos olis Kisun kunto ja 24h/vrk aikaa käyttää ko yritykseen. Jos tähtäis vaikka 60tkm niin se olis 165km/vrk. Jos ajas vaikka 20km/h niin se olis 8h/vrk plus tauot. Kisu vetäs tuon vaikka alasti takaperin ajaen.
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ Vesan vaihtoehto on paras. Kyllä mä ihan väsynyt olen Rouvan kiusaamiseen, hän puhuu minusta kyllä ylistävästi ( nopee, tarkka, osaava) muille, mutta mua haukkuu... Olisipa vaan ollu vielä 2 vuotta aikaa kerätä rahaa, ei olisi ollu mitään ongelmaa loppuelämän kanssa. Tämä ammatti ei todellakaan ole mikään unelma-ammatti, voinhan mä työkkärin vuoksi kysyä, mutta esimerkiksi yrittäjyys ei ole vaihtoehto. Toi fillarointi tavoitteellisessa mielessä ei kiinnosta enää, siitä tulee taas stressi ( ja kun sitä stressiä on jo nyt enempi kuin tarpeeksi) ja kun nämä nykyiset talvet on mitä on, 2009 talvella oli kiva ajella kun tiet oli aurattu ja hyvässä kunnossa, eikä mitään vesisateita tai lumimyräköitä. Enempi kiinnostaa muuten vaan luonnossa oleilu, lintujen tarkkailu ja valokuvaus. Myös saatan loput nukkekuvaprojektit loppuun. Eipä tarvi jännittää osuuko se hyvä kuvauspäivä vapaapäivälle - osuu. Varmasti tulee ajeltua enempi, mutta tilanteen, kelin ja tuntemuksen mukaan. Jonkinlainen "lukujärjestys" tarvii tehdä, mutta ei se nyt hetkessä tapahdu. Viime vuonna kun ajelin sen 20000+km, olin niin loppu että tuli päivä kun en päässy sängystä ylös, jalat ei kantaneet ja oli huono olo. En mä nyt semmoistakaan halua. W-clubilaisilta ( nukkeharrastus) on tullu paljon tsemiviestejä, yksi ehdotti että laita listä + kuvat myytävistä nukeista, voisi auttaa Eurooppaan myynnissä. Katsotaan sitä. Toivon nyt kumminkin josko olisi tämä loppuvuosi töitä 2päivää viikossa. Kyllä mulle se reilu 10t e kelpaisi. Jännittää nyt kuitenkin sikäli että tuskinpa tulee tänäänkään nukuttua....
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Sillä lailla. Kerää tavaras pois. Ei mahdu vaikka otin isomman repun ja kassin. Isä tulee hakeen. Nyt onkin kiva tehdä tämä loppupäivä. Tarvii muuttaa se työkkärin ilmoituskin. Olisi voinu vähä aiemmin sanoa. Saattaapi mennä illalla pari kuppia, tuskin saa nukuttua. Huomena ajan rauhallisen satasen, ottaa vaikka evästä mukaan. Muokattu: 3. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^Siis loppuuko vai jatkuuko vai eikö jatku ja loppuu? Laitoit jossain että se (idiootti) pomos etsii pienempiä tiloja ja ilmeisesti sit homma jatkuskin? Vai joko se käski kamat roudata pois? Jos näin, et TODELLAKAAN mene häntä koipien välissä takaisin jos se sit kuukauden pari päästä anelee. Saa etsiä muun kiusattavan sinne!
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ En tiedä, enkä kysy. Jos, niin saa ite anella takas. Tässä pakkaan loput kamani reppuun ja muovikassiin, ja suljen tämän työkoneen viimestä kertaa.
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi "ikävä kyllä joudun lopettamaan, kiitos näistä 20 vuodesta ja työpanoksestasi"..... Lähteissäni totesin Rouvalle että tässä tämä nyt oli, soommoro. - ei mitään vastausta, ei hei eikä mitään. Ja sitten toteaa asiakkaalle ja Valviralle että "on käyttäytynyt erikoisesti".... Pieni itku tuli matkalla, iso tulee varmaan illemmalla. Muokattu: 3. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Siis eikö sen pitänyt lopettaa praktiikka vasta vuodenvaihteessa?
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Ei enää, mutta äsken vähän meinaisi, kun vaihdon raittaria autoon. Koko kottero rakennettu ilmeisesti tuon ympärille.
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 minuutti sitten, IncBuff kirjoitti: Ei enää, mutta äsken vähän meinaisi, kun vaihdon raittaria autoon. Koko kottero rakennettu ilmeisesti tuon ympärille. Raittari? Raidetanko? Sähän olet ihan ammattiasentaja!
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi 39 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Raittari? Raidetanko? Sähän olet ihan ammattiasentaja! Raitisilmasuodatin.
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Ha-hah. No nyt ymmärrän! Sen minäkin olen joskus mutsin vanhaan golfiin vaihtanut. Siinä se meni aika kivuttomasti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään