Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20233 vuotta Erähiihtoretkellä tuli taas todettua kaksi asiaa: nelivedolla pääsee paikkoihin, joista ei enää uskalla yrittää peruuttamalla pois ja auton etenemiskyky yllättää kuskin joka kerta.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20233 vuotta 1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti: Se on vähän noissa merkkifoorumeissa että ei niissä oikein keskustella kuin ongelmista. Harva jaksaa tulla kehumaan kuinka hyvin se oma yksilö toimiikaan. Joo näinhän se on kaikissa foorumi- ja arvostelujutuissa. Autoissa vasta korostuu.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 13 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Rajoittiko Volvo 180km/h:een huiput? Jostain muistan sellaista lukeneeni. Volvohan sulla oli? Juu, taitaa olla tuo rajoitus 180 km/h. Ei kyllä haittaa mun ajoja. Kerran kokeilin S-audilla kahtasataa Virossa lentokentällä, mutta siinä on mun 140 km/h ylitykset.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 11 tuntia sitten, concorde kirjoitti: "Kaikista autoista tulee vanhana Ooppeleita" - tuntematon 😉 Suomessa sokeat tekee harjoja, Saksassa Ooppeleita. Mutta ei se Volvon Android Automotivekaan tunnu mikään voittava strategia olevan. Ainakaan vielä hetkeen. Muokattu: 11. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: MRe
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mä olen pari kertaa päässyt kokeilemaan wauhdikkaampaa ajamista. Molemmat kerrat Saksassa autobahnilla. Ekalla kerralla kulkupelinä oli 500+ heppainen Subaru Impreza WRX, jolla ajoin n. 275kmh GPS:n mukaan. olis kuulemma kulkenut lujempaakin, mutta toi riitti mulle. Toisella kerralla alla oli vuokrabiilinä S6-Audi, joka kulki rajoittimeen 250kmh. Jälkimmäinen oli jopa leppoisa ajettava 200+ vauhdeissa. Muokattu: 11. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 10 tuntia sitten, fob kirjoitti: Erähiihtoretkellä tuli taas todettua kaksi asiaa: nelivedolla pääsee paikkoihin, joista ei enää uskalla yrittää peruuttamalla pois ja auton etenemiskyky yllättää kuskin joka kerta. Mutta sitten kun neliveto jää kiinni hankeen niin se on kanssa kiinni tiukassa. Kyllä minä silti nelivedon mielelläni toki omaksi autoksi ottaisin. Koskaan ei ole ollut.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 1 tunti sitten, MRe kirjoitti: Suomessa sokeat tekee harjoja, Saksassa Ooppeleita. Mutta ei se Volvon Android Automotivekaan tunnu mikään voittava strategia olevan. Ainakaan vielä hetkeen. No onneksi tuo omani on kasattu Briteissä 😄
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 1 tunti sitten, Densen kirjoitti: Mutta sitten kun neliveto jää kiinni hankeen niin se on kanssa kiinni tiukassa. Kyllä minä silti nelivedon mielelläni toki omaksi autoksi ottaisin. Koskaan ei ole ollut. Tuossakin teslan älykäs neliveto olisi avuksi. Siinä on Dual Motor All-Wheel Drive, joka takaavat täyden hallinnan kaikissa sääolosuhteissa, joten kiinnijääminen myös amatöörikuskilla on käytännössä mahdotonta. Muokattu: 11. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: kmruuska
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta Älä jaksa. Kiinni se Teslakin jää mahastaan siinä kuin muutkin.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 1 minuutti sitten, IncBuff kirjoitti: Älä jaksa. Kiinni se Teslakin jää mahastaan siinä kuin muutkin. Tuokin on otettu huomioon. Teslassa on akuston takia täysin sileä pohjalevy, jolloin se vaan liukuu kiinnijäämispaikasta nelivedolla pois.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta Teslan FSD on loistanut myös turvallisuustilastoissa. Tesla Autopilot safety improves in newest Vehicle Safety Report (teslarati.com)
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Ja asiaakin... Sijoitusauto mielessä? Tästä nousuja odottavia mallieja kohtuuhintaan: https://www.topgear.com/car-news/best-2022/10-cars-expected-rise-value-2023
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta Sähkökäyttöisten autojen myynti rikkoi ennätyksen – tässä Euroopan top 10 https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/...a-2da175789127 Teslalla vain kaksi ensimmäistä sijaa. Konkurssi on välitön!
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20233 vuotta 9 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Älä jaksa. Kiinni se Teslakin jää mahastaan siinä kuin muutkin. Mahasta kiinnitys lumeen kokeiltu monta kertaa useilla autoilla. Kun renkaat eivät tavoita maata, vaihtoehdot ovat lapio, hinaus tai kesän odottaminen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään