Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20233 vuotta Jos rupeet vetelemään raskaita ykkösiä vaikka, niin voimatasot ei nouse pitkään, sanoo viisaat. Palaa loppuun.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Tänään meinasin mennä salille. Rinnallevetoa ja jotain kyykkyä varmaan. Viime viikolla kävin neljä kertaa mutta kaksi niistä oli ohjattuja ryhmäliikuntoja. Toinen mun vakiojumppa nimeltään tasapaino ja toinen oli pilates jota kävin koittamassa monen vuoden tauon jälkeen.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Mulla oli viikon tauko ja en meinannut jaksaa aloittaa taas... viimeksi pitänyt yhtä paljon paussia, kun vuoden sisään, armeijassa. Pelottaa että tapa käydä lähes joka päivä jotenkin hiipuu... toi on mun kikka, käyn joka päivä, kesäisin useamman kerran, pikku treenejä. Tulee tehtyä. Positiivista toki että join kaljaa jokaisena "ei punttipäivänä", niin eikö se ole ihan reilu vaihtari ?
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta Pari viikkoa tullut kohta taukoa. Olin kyllä sairaanakin välissä. Lisäksi kortti kaupungin saleille on vanhentunut 16. päivä ja työpaikalla en ole käynyt (jossa on myös saliketjun normaalia edullisempi sali). Mutta tänään meinasin uusia kortin kaupungin saleille uimahallikäynnin yhteydessä ja huomenna sitten salilla myös käydä. Arvon vain tässä, että ottaisko vuosikortin vai puolivuotisen. Hieman on vuosikortti edullisempi ja miksi sitä nyt käymisen lopettaisi kun on vuoden verran tullut kaupungin saleja testailtua ja ihan ok lisä ovat. Ovat siis paljon lähempänä kuin työpaikan sali. Toinen 3 km kotoa ja toinen taas lapsen harrastuspaikan vieressä jota voi hyödyntää kerran viikossa siellä lasta kuskatessa. Mulla maksaa ohjatut liikunnat sisältävä sali töissä siis 25 euroa kuussa ja nuo kaupungin salit on noin satasen puoli vuotta. Harmi vaan ettei uimahallien yhteydessä olevat kaupungin salit kuulu tuohon sopimukseen vaan niihin pitää maksaa erikseen / ostaa oma sarjalippu. Perustelevat sillä, että ne käyttää samaa pukkaria ja kuntosalilla käyvä voi käydä siten myös uimassa.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta Mulla oli aito "vuodenaikatreeni", päätin että käytän kahvakuulia vasta kun ne sulavat lumen alta. Nyt olis.. Tätä odotellessa tehtiin voimistelurengas/kuntotanko-treeniä ja muuta kehonpainohommaa. Ihan hauska vaihtelu, selkä tykkäs.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta 26.11.2022 klo 19.22, tommi2 kirjoitti: Niin, täytynee täälläkin kertoa että tässähän on käynnissä haba-kisa. Alunperin puoli vuotta aikaa 14.1.2023 asti, kuka kasvattaa eniten habaa senttimääräisesti/prosentuaalisesti (vissiin ei ihan selkee ollut kumpi on arvostelu). Itse olen samassa mistä lähdin, 41 cm. Kaikki mukaan! Osallistuin alunperin tuohon kisaan fillarifoorumilla, jolloin lähtömitta oli 41cm. Tammikuun alusta ei hyödyttänyt ottaa mittoja, kun siinä oli melkeen pari kuukautta taukoa takana. Nyt on tullu sentään pari kuukautta käytyä ahkerasti salilla treenamassa kaikenlaista ja hauiksen mitta pumpissa n.42,5cm. Tavoite vois olla 43,5cm/90kg kesän alkuun mennessä. Painokin näköjään noussu viime kesän 80 kilosta 86-87 kiloon, joten kyllä tässä muutakin tulee kuin lihasta 😁 Muokattu: 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Rambo
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^^Ihan hyvä tulos, sä olet meidän narukäsifillaristien ihan kärkikaartissa . Kannattaa jollain mittailla paljon on fläsää tosta tuloksesta, esim. vyötäröä mittailemalla.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^ käsi on 25cm. Vyötärön mittaaminen on tuskallista, samoin kun omapainon - tiedän että ei väliä, mutta ei haluaisi painoa lisää. Mä mittaan pyöräilykilometrejä.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta 3 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^^Ihan hyvä tulos, sä olet meidän narukäsifillaristien ihan kärkikaartissa . Kannattaa jollain mittailla paljon on fläsää tosta tuloksesta, esim. vyötäröä mittailemalla. Vyötärö on aikalailla tasan 90cm. Aikanaan tuli käytyä enemmänkin salilla ja sillon oli kavereiden kesken tavoitteena, että hauisten yhteenlaskettu mitta on enemmän kuin vyötärön ympärysmitta. Nykyään ei toteudu eikä varmaan koskaan enää tuu toteutuun 😅 sillon ei ollu vielä pyöräilykään haittaamassa saliharrastusta 😃
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta 6.3.2023 klo 08.48, tommi2 kirjoitti: Mulla oli viikon tauko ja en meinannut jaksaa aloittaa taas... viimeksi pitänyt yhtä paljon paussia, kun vuoden sisään, armeijassa. Pelottaa että tapa käydä lähes joka päivä jotenkin hiipuu... toi on mun kikka, käyn joka päivä, kesäisin useamman kerran, pikku treenejä. Tulee tehtyä. Positiivista toki että join kaljaa jokaisena "ei punttipäivänä", niin eikö se ole ihan reilu vaihtari ? Sehän vois olla hyvä motivaattori, että kaljaa sais juoda ainoastaan punttipäivinä ja mitä tehokkaampi treeni, sitä enemmän saa juoda 😁
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Mä treenaan joka päivä käytännössä... vois repsahtaa alkkiksen puolelle...
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta 1 tunti sitten, Rambo kirjoitti: Vyötärö on aikalailla tasan 90cm. Aikanaan tuli käytyä enemmänkin salilla ja sillon oli kavereiden kesken tavoitteena, että hauisten yhteenlaskettu mitta on enemmän kuin vyötärön ympärysmitta. Nykyään ei toteudu eikä varmaan koskaan enää tuu toteutuun 😅 sillon ei ollu vielä pyöräilykään haittaamassa saliharrastusta 😃 No toteutui silloin kun olin alle 30kg...ehkä? Nyt on ihan mahdotonta, vyötärö 50cm....voisi olla että vyötärö on pienempi kun reisien yhteenlaskettu ympärymitta lantionympärys on vain vähän yli vyötärö - mutta rinnanympäryksessä löytyy, 90cm ( ja oli aika kun halusin että se olisi mahdollisimman iso, nyt harmittaa ja kaduttaa ihan vietävästi) Aiheeseen, kyllä mä aamuisin teen venyttelyt ja muutaman hauisliikkeen 20kg puntilla. Muokattu: 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään