Osallistuin alunperin tuohon kisaan fillarifoorumilla, jolloin lähtömitta oli 41cm. Tammikuun alusta ei hyödyttänyt ottaa mittoja, kun siinä oli melkeen pari kuukautta taukoa takana. Nyt on tullu sentään pari kuukautta käytyä ahkerasti salilla treenamassa kaikenlaista ja hauiksen mitta pumpissa n.42,5cm. Tavoite vois olla 43,5cm/90kg kesän alkuun mennessä. Painokin näköjään noussu viime kesän 80 kilosta 86-87 kiloon, joten kyllä tässä muutakin tulee kuin lihasta 😁