Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rutilus Kääk sentään!

Featured Replies

• Viestejä 599
  • Katselut 22.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Huomenta, kiva muuten nukkua hieman pidempään, ainakin kun aamut on pimeitä. 

^ kiitos vinkistä, mutta ff ei ole kuin yksi "tuttu"...joka ei sitten halunnut vastata kysymyksiini, 
mutta sen asian selvittäminen menee kirjaimilla EVVK, jopa EVVVK.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ei  kääk! sentään, tämä mun jännittäminen. 
Tein puolentoista tunnin kävelyulkoilun, ulkoillessa ei jännitä. 
Mutta ihan kotipihan liepeillä koira syöksyi ja murahti, pelästyin ja just ehdin alta pois. Lopputulema oli sitten että jännittää ja pelottaa. 

Ja nyt odottelen autokyytiä, toinen paketti on pakettiautomaatissa ja toinen postissa. 
Olin suunnitellu että haen pakettiautomaatista ja kuskaan pulkalla, mutta oikea polvi ja kääk! tuuli niin en uskaltanu ottaa riskiä. 

Jännitän kaikkea digi ja automaatti-juttuja, ja kaikkea missä on paljon muita ihmisiä....siksi mä yritänkin käydä sielä ruoka-apupaikalla ( paitsi jos sataa kaatamalla tai on yli 10 pakkasta ) tavata muita ja jutella. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ei  kääk! sentään, tämä mun jännittäminen. 
Jännitän kaikkea digi ja automaatti-juttuja, ja kaikkea missä on paljon muita ihmisiä....siksi mä yritänkin käydä sielä ruoka-apupaikalla ( paitsi jos sataa kaatamalla tai on yli 10 pakkasta ) tavata muita ja jutella. 

Iso rutilus. Nuoruuden jännittämisen luulisi menneen ohi, jos kyse oli siitä. Tarvit siedätyshoitoa. Nettijaarittelut ei toimi tuota vastaan.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^  luonteenlaatuni on pysynyt ihan samana, kouluun meno jopa pelotti kun kiusattiin ensin fyysisesti ja sitten myös psyykkisesti. Uhattiin tappaa, laitettiin iso koira että hyökkää...ja koira hyökkäsi. 

No, kyllä täällä aika moni, jollei jokainen "valita". Jos tai kun Vesa on kertonut selkävaivoistaan, en koe sitä valittamisena, kirjoittaa miten asiat nyt on. 
Nyt on asiat ihan....sitä ei saa sanoa ääneen! Yksi asia on vielä taistelematta. Sensijaan painoni ei kiinnosta, 3 viikkoon en ole vaa´alla käyny. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
10.1.2026 klo 17.53, tommi2 kirjoitti:

Tiedä vaikka olisi "uusi jäsen" joku vanhoista tutuistasi? Täällä voi halutessaan selvittää asiaa 

😆 aamun kävelylenkillä honasin kuka tämä "tenunenu" on. Juurikin tämän tyypin irvailut ff on saanu mut itkemään, ja usein. 
Ja ff mode ( en muista edes nimeä...Markku?) loi tänne tilin mun nimissä, on kyllä harvinaisen tyhmää ja lapselista häröilyä. 
Mä olen joka foorumilla tempokisu

Kirjoitettu

Tota olen aina ihmetellyt että mistä keksit että se vale-tempokisu oli Markku Pulkkinen. Vaikuttaa meinaan hiukan epätodennäköiseltä ja mielestäni mitään faktaa tämän tueksi ei ole esitelty.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ mä vaan tiedän.  Halusi mut pois koko ff ja piruuttaan teki tänne valetilin, etten voi käyttää "tempokisu" ja voi kirjoittaa vaikka mitä pskaa. 

Mutta hyvähän se on että kiinnostaa...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

😄 kiitos kuitenkin kun täällä olette kaffitelleet
( niin ja sitten kun kerta ff poisti mun sieltä kokonaan ( viestit ja kirjautumisen), kun on sen tason kiusaamista niin ei ole kovin vaikeeta tajuta että kukahan sen vale-tempokisun loi..)

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

"  ...et esitä loukkaavaa ..."
Aika paljo on mua loukkaavaa kirjoittelua tehty, kuten esimerkiksi VesaP:n vihjeet mistä olen rahani hankkinu. Mä kauhistuin ja todellakin loukkaannuin, ja itkin.
Ja joka postaukseni voisin sanoa kasvotusten.
Iloinen täällä olen ollut. Se vaan että on järki ja tunteet; järki sanoo että ei mitään hätää, mutta tunnetasolla hermoilen. 

IMG_0389b.jpg?img=smaller

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu
12.1.2026 klo 18.03, tempokisu kirjoitti:

😆 aamun kävelylenkillä honasin kuka tämä "tenunenu" on. Juurikin tämän tyypin irvailut ff on saanu mut itkemään, ja usein. 

Turhaa hitsasit, pieleen meni, et "honannut" mitään. Et ole niin mielenkiintoinen henkilö, että jaksaisin kovasti kommentoida/"irvailla" horinoitasi. Täällä neljä kertaa ja ff:llä ehkä max kymmenen kertaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.