Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi Kirjoittaja Menee aina vain hullummaksi. Nyt tulee ne ## suomi.fi ja kävin kyllä laittamassa että kiitos ei. Ei tänne koneelle ole mitään suomi.fi-postilootaa tullu. Veronpalautusta tulee ( verotoimistossa todettiin ) Aamulehti: Ja mikä tämäkin nyt sitten on, "yön yli- talletukset" * yön yli-talletukset; käyt sitten päivällä nostamaan rahaa kun ne on siellä ollu tallella yön yli, tai olet yöllä tallettanut ylimääräistä? * määräaikastalletukset; jotenkin talletus on siellä valitun ajan verran. Aikoinaan 80-luvulla oli korkeakorkoinen talletus, eli se raha oli pari vuotta talletettuna ja sai isomman korkoprosentin ( jonka takia muuten menetin tilaisuuden ostaa Mazda 323F kotipaikkakunnaltani Valkeakosken autokaupasta, ja muistan kun asioin pankissa niin viereisessä asiakaspisteessä kuulin kun herra talletti tilille miljoonan ( markkaa) ) * sijoitustalletukset; tämä on ainut jonka jotenkin etäisesti ymmärrän Mitähän ne mun talletukset on? pitäisin kyllä säästötalletuksena ...ja kun ei tule kansaneläkettä enempää, niin jatkuvasti hermoilee ja ahdistuu miten tulee toimeen. Järki sanoo ettei mitään hätää kunhan et ostele nukkeja ( eikä ne enää inspiroi ) mutta tämä ei olekaan järjellä selitettävä, ihmisen luonne ja tunteet. ^ jutun vieressä artikkeli "Kuluttajahintojen kallistuminen hidastui" joka päivä Aamulehdestä löytää otsikkoja fingerporilaisittain. Kuten myös tuo "yön yli-talletukset. Mitähän noi luvut ny kertoo, vaakasuorassa on vuosi, mutta onko pystysuorassa sitten kymppitonnit? Posti sahaa nyt omaa oksaansa ## tai on sahannu jo vuosia. Ohuen kirjeen/kortin lähetys 2.75e ( ja ihan kohta on 3euroa) ja joulupostimerkki 1.75e ( ensi jouluna 2e että ei tartte kortteja lähetellä kuin pari vaan ) Muokattu: 8. Tammikuuta8. Tammi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi 10 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ joo, mutta se ei mene noin yksikertaisesti ( mulle) . Paketti postiin ja vastaanottajan osoite ja puhelinnumero. En todellakaan aio oma-aloitteisesti etsimään lähintä vastaanottajan pakettiautomaattia. Olen kerran kokeillut miten se lähetys netin kautta, oli suuria vaikeuksia kun vastaanottajan lippunen tulostui koossa 2cm x2cm. Ei siinä tarvitse edes tulostaa mitään. Kirjoittaa vain helposti-koodin paketin päälle ja se on siinä. Automaatilla naputtelee saman helposti-koodin , luukku aukeaa ja paketti sisään. Paljon helpompaa kuin heinänteko. Ja ei sitä vastaanottajan automaattia tarvitse valita sen kummemmin. Laittaa ekaan, jonka järjestelmä tarjoaa (ellei vastaanottajan kanssa ole muuta sovittu) Turha siitä on vaikeaa tehdä, kun se ei ole sitä. Paljon hankalampaa on ostaa ebay:sta ja tehdä tullaus....
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi 34 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Taitaa olla "MEH-ongelma" tässä (Mutku En Haluu) Tässäkin. Liekö edes THL:n listalla ? Muokattu: 8. Tammikuuta8. Tammi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi Kirjoittaja ^^ to all of you....mä en ihan oikeesti tajua miten toi maksa netissä ja laita pakettiautomaattiin. Ei ole kyse halusta vaan osaamisesta...tai siis osaamattomuudesta. Kerran tein että maksan netissä ja tulostan maksettu ja osoitetiedot, tuli semmoinen postimerkin kokoinen lipuke...mulle muinaisjäännökselle ihan liika vaikeaa. Samoin se OmaPosti on ihan persiistä.
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi Kirjoittaja ^^ ja mikä toi sun linkkisivustosi oikein on? Joo ja on se urheilu kallista. Kaikkien tuntema soutaja Joel Naukkarinen. Joka vihdoista viimein sai urheilija-apurahan 12 000 ja tulikin tarpeeseen. "Lääkäriksi kouluttautunut Naukkarinen on laskenut olympiaprojektinsa vaativan kaikkiaan 450 000e budjetin. Hän on kertonut ottaneensa unelmansa takia 200 000e lainaa. " "Kerta toisensa jälkeen petyin. Jossain kohtaa mietin, jaksanko enää edes hakea kun apurahan saaminen ei tuntunut mahdolliselta menestyksestä ja kehityksestä huolimatta" Ja sitten "Kuvassa soutaj a on neuropalautehoidossa" -- just. Muokattu: 8. Tammikuuta8. Tammi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Tammikuuta8. Tammi Ei sitä tartte itse etsiä. Se Postin softa kyllä sen etsii sen osoitteen perusteella.
Kirjoitettu 9. Tammikuuta9. Tammi Kirjoittaja ^ no juuri se, että se koko juttu pitää tehdä netissä. Onneksi ei ihan vielä tule, yritän myydä nukkeja huutonetissä, ja se postitus postin kautta.
Kirjoitettu 9. Tammikuuta9. Tammi ^ "ATK Seniorit Mukanetti ry järjestää ikäihmisille digineuvontaa ja koulutusta tietokoneiden, tablettien ja kännyköiden käyttöön Pirkanmaalla." Tässä taas törmätään tommi2:n tekemään kirurgisen tarkkaan diagnoosiin sinusta: MEH-oireyhtymä.
Kirjoitettu 9. Tammikuuta9. Tammi Kirjoittaja Just. Tietoneen kanssa osaan perusasiat , enkä halua älypuhelinta ( sitten pitäisi olla mukana myös lukulasit ) ^ kommenttisi on kyllä harvinaisen huonoa "viisastelua".
Kirjoitettu 10. Tammikuuta10. Tammi 18 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ no juuri se, että se koko juttu pitää tehdä netissä. Onneksi ei ihan vielä tule, yritän myydä nukkeja huutonetissä, ja se postitus postin kautta. Mutta netistä voi kyllä ostaa kaikkea muuta kamaa…
Kirjoitettu 10. Tammikuuta10. Tammi 19 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Just. Tietoneen kanssa osaan perusasiat , enkä halua älypuhelinta ( sitten pitäisi olla mukana myös lukulasit ) ^ kommenttisi on kyllä harvinaisen huonoa "viisastelua". Osa ihmisistä on sellaisia, että jos heitä huomauttaa jostain hyvästä syystä, niin huomauttaja on aina väärässä. Jos ei muuten, niin väärä äänensävy riittää. Täällä ei onneksi ääntä kuule. Muokattu: 10. Tammikuuta10. Tammi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Tammikuuta10. Tammi Kirjoittaja Entosphenus tridentatus sentään, tarkoitin pakettin lähettämistä, nouto sensijaan on helppoa. Mutta tuommoinen "koti-diagnosointi" on mun mielestä asiatonta, ja kun olen jo "hullun paperit" saanu. Tiedän itekin että olen häröilijä ja muinasmuisto... Ja jäsen alpensau, en ymmärtänyt yhtään?? ei tässä kukaan ole huomauttanut - kun mietin että postipaketin lähettäminen on nyt hieman liian vaikeeta mulle. Ei se asia ole mikään diagnosoiti-asia. **** Mutta asiaan, aluksi tiaiset ja mustarastaat kovin innokkaasti kävi mun ruokintapaikalla. Ja yhtäkkäiä ei mitään melkein viikko, talia ei ole koskettukaan. Mitä tekisin: - antaa olla siinä vakiopaikassani - viedä eväät toisaalle ( se vain että pitäisi löytää puu jossa riittävän paksu oksa ja että yletyn..ja eihan kävelyreitin vieressä) - lopettaa ruokinta kun ei kelpaa
Kirjoitettu 10. Tammikuuta10. Tammi ^Olet ollut vuodesta 2002 tai 2003 FF jäsen ja nyt täällä. Olet veivannut tuhansia valituksia ja ruikutuksia (yleensä samat aiheet vielä junnaavat vuosikymmenestä toiseen). Olet saanut muilta jäseniltä ohjeita ja opastusta, mutta mitä siitä on seurannut. Raivokohtaus ja EI, EI, EI. Minusta edelleen MEH-oireyhtymä osuu ihan nappiin.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta10. Tammi Kirjoittaja ^ mistä olen valittanut ?? se ei ole sama kun kirjoittaa miten asiat on. "Ohjeita ja opastusta "? minkälaisia ohjeita, mihinkä asiaan liittyen? En ole saanu raivokohtausta täällä, mutta olen kyllä teidän juttujen tiimoilta itkenyt aika paljo. Tai nauranu, kuten tuo MEH, pikemminkin MEO mulle. Ja uusi jäsen, aika nopeesti liityit palstan MTK-ryhmään.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään