Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rutilus Kääk sentään!

Featured Replies

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

joku tyyppi siellä feisbuukissa laittoi että kun olen kaunis, rauhallinen ja ystävällinen... valitettavasti kieltäydyin kaffittelusta 

Mene ihmeessä. Sehän voi olla vaikka Kummola.

• Viestejä 599
  • Katselut 22.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ no ei ole kun joku Petri...ja en mä voi nyt minnekään mennä tän jalkani kanssa. 

Niin, tuossahan tuli myös sähköpostia että pitäisi s-pankkitilin tiedot päivittää ( ei ole s-pankkitiliä, vain bonus-etukortti )
Ja valitettavasti hylkäsin myös mulle myönnetyn 4 800 000euron stipendin, pitäisi vaan kirjautua tästä...

Kirjoitettu

No onneksi sentään huijarit ei pyytäneet ottamaan pankin avainlukulistasta kuvaa ja lähettämään sitä sit. Olishan se noloa toisen kerran olla saman huomattavan vaikean huijauksen uhrina. 🙂

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ se on sillä lailla että kaikki tekee vihreitä, mutta viisas oppii niistä 😎 ja siis tämän vihreen teki myös Suomen Pankin entinen johtaja, sekä Seppo Taalasmaa. Ja mun isäni..
Mutta pelkän avainlukulistan kuva ei auta mitään ( ja tuli muuten niin huono kuva ettei siittä saa mitään selvää...), pitäisi olla myös pankkitunnukset. Ja tilasin sitten uuden avainlukulistan.
Rahat on tilillä tallella.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu

Nyt vaan Peten kanssa kahveille, jalka vaikka roikkuu ovesta ulkona, jos sen kanssa ei kahvilaan pääse. Ajattele kun olis mahtavaa kun olisi ihan elävä ihminen jolle kertoa kaikkea elämän ihmeellisyyksistä ruokajonoista nahkiaisiin. Pete ei kauaa odottele, sillä on kohta joku Sirkka-Liisa kainalossa, se on toimittava, tartut kiinni kun nahkiainen ruhoon. 

Kirjoitettu

Joo. Ihan tosissani sanon että täällä varmaan moni allekirjoittaa sen että puolison löytäminen tavalla tai toisella on ollut elämän kovin juttu. Ja se että Pete etsii naista Facebookissa on varma tyylin merkki!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Huomenta ( nukkunu kipeenä koko päivän), kiitos kommenteistanne,  naurua kisu mappurassa.

Kuten sanottu, tiesin jo pikkutyttönä ( tosin olen vieläkin, just täytin 6 vuotta...) että ei tule perhettä eikä parisuhdettä ( lukuunottamatta siis sitä parin vuoden aivovaurioaikaa..jotain 24 vuotta sitten )

Jäsen concorde, mulla ei ole enää niitä kuvia, heitin yhdessä vaiheessa kaikki pskat kuvat pois ( paperikuvia) skanasinko ne kuvat-sivuilleni?   Mutta sulla on tosihyvä muisti, ite jo unohtanu ja ainakin jättäny taakseni.
Tompalle sama, ja kuten sanottu tiesin jo pikkulapsena että ei tule perhettä eikä parisuhdettä, ei tänne kämppään mahdu toista tyyppiä, ja mun normaali päivä rytmi on niin outo ettei siittä mitään tulisi. Ja sitten nämä 1000 nukkea, varmaan aika moni ukkeli olisi näistä innoistaan...
Ylipäätään tämmöiset parisuhdejutut EVVVK

Elämän kovimmat jutut: saada vapauttaa nahkiaisia jokeen, nähdä nahkiaisten kutua ja ottaa lintukuvia, kututalkoot.
Sitten tämä kansaneleläke, kun olin että jaha tuli vaan tämä 528e työeläkeke mutta tuli sitten Kelalta vähän enämpi.

Siinä juostaan Valkeakoskella Apian kisoissa 1983 mulle räätälöityä ratakymppia, tottakai mä sen voitin. Ottaisin kyllä no jalkalihakset.. 
Juoksu83%20Apian%20avajaiset.jpg?img=sma

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
yksi V puuttui

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mitähän mä olen kuumeessa eilen horissu....ei jaksa ihan koko ajan maata sängyssä. Tänään nousin vasta ammukymmnen aikaa, ja se kertoo että kipeenä oon. Posket kuumottaa ja kaikki lihakset särkee ja on heikko olo, ääni ei ole mun normali ääni vaan vieläkin matalampi ( kurkkukipua, yskää ei ole ). Vein roskat ja sillä(kin) kerralla kaaduin portaissa, olisi kauppaan pitäny mutta en nyt mene. Hyvä jos pystyssä pysyy, ja sain pahan ahdistuskohtauksenkin kun mietin miten helposti se raha menee ruokaan ja nuuhun, ja tiliotteen raha vaan sulaa pois. 
Alan saada eläkettä vasta huomenna.

Ja tämä "tempokisu voittaa aina"; mun erikoisalojani on epäonnistuminen elämässä, ja kaiken mokailu, sekä väärät päätökset. Kas kun sen listan voi laitaa ylösalaisin, ja siellä sitten tempokisu on voittanu ylivoimaissti.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mitä tämäkin nyt sitten on? Ensin linnut parveili mun pikkuruokinnan ympärillä; saman satsin talipalloja, pötkö ja siemeniä, mutta nyt ei kelepaa. Oravalle tarkoitetut eväät (erillinen astia kuusen alla) kyllä tehny kauppansa. 

Menee ihan toivottomaksi ja monimutkaiseksi tämä kaikki, kun pitää olla niitä "äppejä" --- varmaan kohta ei edes pääse kauppaan ellei ole "äppiä". 
Ja posti. Eipä kohta enää paketteja lähetellä - posti kun aikoo lopettaa kaikki asiakaspalvelupisteet. 
Eli sun pitäisi maksaa paketin postikulut netissä, viedä automaattiin ja sitten vielä valita saajan automaatti. 
Tänään kun kävin apteekissa ja odottelin vuoroani, siinä oli kaksi senioria, kuulin kyllä mitä puhuivat ja mietin että kaikki eivät todellakaan osaa sitä digihömpötystä. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Aamulehti toissapäivänä "Työnsa ansiosta hänellä on varaa pitää vapaata useita viikkoja vuodessa"

No, oli koulutuksesta ehkä hyötyä sillä nimenomaan työni ansiosta voi pitää loppuelämäni vapaata, uskoisin että useita vuosia...
^ mainittu lääkäri kirjoittaa kirjaa jotain elämänhallita-opasta tjsp. Kärkeen elämänhallinnassa nousevat:
- arvet haalistuu ajan kanssa
- Ikäviin asioihin kannattaa ottaa etäisyyttä ( ja tarkoittaa  nyt ei-kivoja ihmisiä, oletin toisin..)
- jos yrität miellyttää kaikkia, lopulta et miellytä ketään. 

Voi voi, noita elämänhallintajuttuja ei opita kirjoista tai jonkun toisen sanomana. Ne pitää itse honata ja kokea. 
Pahinta on esmerkiksi tällainen "hei, älä jännitä" , ja ne arvet joskus ei todellakaan haalene. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No, teki mieli vaan todeta. Tänään(kin) ajattelin tuossa kävellessä että mun elämällä ei ole mitään merkitystä ja olen ihan turhake täällä. 
Mutta jos elintaso pysyy tällä tasolla ( joskus voi jotain ostaa, mutta esim. vaatteita ei tartte ) niin olen tyytyväinen. 
Päivärytmiä on vaan vaikea löytää...ja sitten sitä toteaa itelleen että mitä väliä? 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

" Helsinki ryhtyy tarjoamaan peukun käyttäjille lahjakortteja "
No näin tämän tietysti niin että tykkäyksestä 👍 saap lahjakortin siihen liikkeeseen ( kun aika monessa paikassa on se palautepömpeli erioloisilla naamanappeina. )
Ai ei sitten....

Samaan sarjaan menee tämä "..apteekin asiakkaiden kesken arvotaan tabletti" 😂 että tulikos se nyt kipulääke- vai unilääketabletti...

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ja posti. Eipä kohta enää paketteja lähetellä - posti kun aikoo lopettaa kaikki asiakaspalvelupisteet. 
Eli sun pitäisi maksaa paketin postikulut netissä, viedä automaattiin ja sitten vielä valita saajan automaatti. 

Säkin ostat ja maksat vaikka mitä verkossa. Ei sen pakettikyydin ostaminen ja maksaminen eroa siitä yhtään. Ja sopivaan ulkoautomaattiin sä voit viedä sen paketin vaikka sun aamulenkilla 04:30,  merisään tsekkaamisen (verkosta) jälkeen. Ei tarvi jonottaa postin palvelutiskillä...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ joo, mutta se ei mene noin yksikertaisesti ( mulle) . Paketti postiin ja vastaanottajan osoite ja puhelinnumero. En todellakaan aio oma-aloitteisesti etsimään lähintä vastaanottajan pakettiautomaattia. Olen kerran kokeillut miten se lähetys netin kautta, oli suuria vaikeuksia kun vastaanottajan lippunen tulostui koossa 2cm x2cm. 

😂 sä et oppinu mitään, mä en lähde minnekään aamulenkille enää puoli viideltä ( aiemmin jo aamukahdelta ja sitten työaikan aamuneljät verryttely, merisää kun tulee klo 05.50 niin en pakosta lähde silloinkaan, no joskus kauppaan. Toivottavasti keväämmällä lintukävelyille.
Ja kyllä tässä on jonottaminen tutuksi tullut, mutta ei mulla mitään kiirettä ole minnekään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.