Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kävely, patikointi, vaellus, jolkottelu ym.

Featured Replies

  • Viestejä 193
  • Katselut 12.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Useampi vuosi sitten tein sulovilenit ja ostin halvalla urheilulliset, ainakin 2 numeroa liian suuret (45) kengät. MBT physiological footwear, ns. keikkukengät, hinta 50,- ovh 250,-. Tänä vuonna keksin, että näähän on täydelliset talvikengät. Kärjessä on riittävästi ilmatilaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Luke, I'm your father...

IMG_20250106_184448_666.thumb.jpg.78a348b12d5c8339b148cfd0ad90cd6c.jpg

-9 astetta ja 1h46min ja 11km. Vauhti siis 9min40sec/km. Perse keli, ei ollu aura-autoa näkyny pienen paikallistien varressa ja ainut käveltävä ura oli rengasura ja piti pomppia hankeen ku autoja tuli vähän väliä jokaisesta suunnasta.

Kirjoitettu

Oli viime yö kylmempi kuin ennusteet olivat luvanneet. Povattiin paria kolmea miinusta mutta olikin -8 tai jopa -10. Aavistuksen vilu oli ajoittain yöllä makuupussissa. Vähän vajaa kuus aamulla aloin sitten taas lämmittää kamiinaa jotta tarkeni. 

Just kun olis pitänyt alkaa pistää leiriä kasaan nousi mereltä yllättäen sankka lumipyry. Tunnin verran se sitten sateli hyvät määrät puuterilunta kunnes loppuikin taas yhtä nopeasti kuin alkoikin. 

 

Kirjoitettu

Tieto ensiavusta. Ruotsissa kaatuillaan lenkkareissa. Mä olen luullut, että niillä pysytään pystyssä ja hienoilla kengillä liukastellaan.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

On muuten liukasta nyt, päivät plussalla ja yöt pakkasella kaikki tiet, kelvit, polut ja urat pelkkää jäätä, pitää silti käydä tänään kävelemässä kun fillarointi jäi välistä tolkuttoman tuulen takia, ei tosin ole nastakenkiä niin pitänee pysyä kelvin puolella.

Kirjoitettu

Reipasta kävelyä on tullut harrastettua "pakosta", taloudessa ollut yhtäaikaa kolme liikunnallista koiraa. Nyt kun jäljellä on enää yksi karvakamu ja sekin seniori-iässä niin nämä kävelylenkit lyhentyneet huomattavasti, vauhti kylläkään ei ole pudonnut kun tommonen hyvin aktiivinen otus painelee menemään muistamatta ikäänsä. 

Vähentyneen kävelyn vastapainoksi piti löytää joku laji jolla saa pidettyä keski-ikäisen urheilusta piittaamattoman äijän painon kurissa talvella. (ja jonkinmoinen peruskunto) Löysin lumikenkäilyn. Viime talvena oli mukavasti lunta joten homma lähti hyvin käyntiin ja tässä keski-Uudenmaan haja-asutusalueella on varsin oivalliset harrastelumaastot moiseen. Kyllä hiki irtoaa ja kroppa pääsee töihin kun umpihangessa painaa sauvojen kanssa reilulla höyrynpaineella. Henk koht en näe mitään iloa kenkäilyyn poluilla tai muuten tamppaantuneilla alustoilla. Parhaillaan kun lunta on kenkienkin kanssa yli puolen säären niin kyllä tuntee olevansa elossa, toisaalta kevään hyvillä kantohangilla voi mennä iloisin mielin ton karvakamun kanssa kun saa katsella sen touhuja uusilla alueilla. Vaikka kantohangella kenkäily ei ole muuten kovin pop niin ton epelin kanssa sekin on hauskaa. 

Kuluvana talvena päässyt vain yhden kerran kenkäilemään. 😑

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Kävely on nyt mun suosikkiulkoilua.
Eilen ennätys 15km....tavainomainen on tämä kaupassa ja linturuokinnalla 8km ( kuten tänäänkin)

Kirjoitettu

Yövuorojen jälkeinen iltapäivän väsymys meinasi iskeä. Kävin reilun tunnin reippaalla kävelyllä upeassa talvisäässä. Horiskoin vaan puhelimen eteiseen lähtiessäni.

Kirjoitettu

Päivän reipas kävelylenkki oli 6,6km, käytiin koiraseniorin kanssa nappaamassa yksi lähiseudun irto Squadrats ruutu. 

Koirulainen mennä viipotti tyytyväisenä kun hänellä on uudet töppöset. Kylmä tätä karvaturria ei vaivaa mutta anturoiden väliin pakkautuva/jäätyvä lumi kylläkin, töppöset näyttää toimivan. 

Kirjoitettu

Jaa, moni tessu ei käsittääkseni tykkää töppösistä.
Mutta joo, hienoas jos kelpaa, sitä kun tappajasepeliäkin aina jossain.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.