Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20251 vuosi Tunti taas huippukelissä köpöttelyä. -15C ja pilvetön auringonpaiste
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20251 vuosi Useampi vuosi sitten tein sulovilenit ja ostin halvalla urheilulliset, ainakin 2 numeroa liian suuret (45) kengät. MBT physiological footwear, ns. keikkukengät, hinta 50,- ovh 250,-. Tänä vuonna keksin, että näähän on täydelliset talvikengät. Kärjessä on riittävästi ilmatilaa. Muokattu: 6. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20251 vuosi Luke, I'm your father... -9 astetta ja 1h46min ja 11km. Vauhti siis 9min40sec/km. Perse keli, ei ollu aura-autoa näkyny pienen paikallistien varressa ja ainut käveltävä ura oli rengasura ja piti pomppia hankeen ku autoja tuli vähän väliä jokaisesta suunnasta.
Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 20251 vuosi Oli viime yö kylmempi kuin ennusteet olivat luvanneet. Povattiin paria kolmea miinusta mutta olikin -8 tai jopa -10. Aavistuksen vilu oli ajoittain yöllä makuupussissa. Vähän vajaa kuus aamulla aloin sitten taas lämmittää kamiinaa jotta tarkeni. Just kun olis pitänyt alkaa pistää leiriä kasaan nousi mereltä yllättäen sankka lumipyry. Tunnin verran se sitten sateli hyvät määrät puuterilunta kunnes loppuikin taas yhtä nopeasti kuin alkoikin.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20251 vuosi Tieto ensiavusta. Ruotsissa kaatuillaan lenkkareissa. Mä olen luullut, että niillä pysytään pystyssä ja hienoilla kengillä liukastellaan. Muokattu: 10. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Reilu tunti taas rousk, rousk, rousk.... 😄 Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi On muuten liukasta nyt, päivät plussalla ja yöt pakkasella kaikki tiet, kelvit, polut ja urat pelkkää jäätä, pitää silti käydä tänään kävelemässä kun fillarointi jäi välistä tolkuttoman tuulen takia, ei tosin ole nastakenkiä niin pitänee pysyä kelvin puolella.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20251 vuosi Reipasta kävelyä on tullut harrastettua "pakosta", taloudessa ollut yhtäaikaa kolme liikunnallista koiraa. Nyt kun jäljellä on enää yksi karvakamu ja sekin seniori-iässä niin nämä kävelylenkit lyhentyneet huomattavasti, vauhti kylläkään ei ole pudonnut kun tommonen hyvin aktiivinen otus painelee menemään muistamatta ikäänsä. Vähentyneen kävelyn vastapainoksi piti löytää joku laji jolla saa pidettyä keski-ikäisen urheilusta piittaamattoman äijän painon kurissa talvella. (ja jonkinmoinen peruskunto) Löysin lumikenkäilyn. Viime talvena oli mukavasti lunta joten homma lähti hyvin käyntiin ja tässä keski-Uudenmaan haja-asutusalueella on varsin oivalliset harrastelumaastot moiseen. Kyllä hiki irtoaa ja kroppa pääsee töihin kun umpihangessa painaa sauvojen kanssa reilulla höyrynpaineella. Henk koht en näe mitään iloa kenkäilyyn poluilla tai muuten tamppaantuneilla alustoilla. Parhaillaan kun lunta on kenkienkin kanssa yli puolen säären niin kyllä tuntee olevansa elossa, toisaalta kevään hyvillä kantohangilla voi mennä iloisin mielin ton karvakamun kanssa kun saa katsella sen touhuja uusilla alueilla. Vaikka kantohangella kenkäily ei ole muuten kovin pop niin ton epelin kanssa sekin on hauskaa. Kuluvana talvena päässyt vain yhden kerran kenkäilemään. 😑 Muokattu: 21. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20251 vuosi 10km lenkin kävin heittämässä, olis ollu jäällekin näköjään aurattu ura mutta näytti vähän ruuhkaiselle.
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävely on nyt mun suosikkiulkoilua. Eilen ennätys 15km....tavainomainen on tämä kaupassa ja linturuokinnalla 8km ( kuten tänäänkin)
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Yövuorojen jälkeinen iltapäivän väsymys meinasi iskeä. Kävin reilun tunnin reippaalla kävelyllä upeassa talvisäässä. Horiskoin vaan puhelimen eteiseen lähtiessäni.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Päivän reipas kävelylenkki oli 6,6km, käytiin koiraseniorin kanssa nappaamassa yksi lähiseudun irto Squadrats ruutu. Koirulainen mennä viipotti tyytyväisenä kun hänellä on uudet töppöset. Kylmä tätä karvaturria ei vaivaa mutta anturoiden väliin pakkautuva/jäätyvä lumi kylläkin, töppöset näyttää toimivan.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Jaa, moni tessu ei käsittääkseni tykkää töppösistä. Mutta joo, hienoas jos kelpaa, sitä kun tappajasepeliäkin aina jossain.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään