Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kävely, patikointi, vaellus, jolkottelu ym.

Featured Replies

Kirjoitettu

Kävin köpöttelemässä kolme varttia lähiön raitteja ja olihan roskaa tullut puista ja yksi "mettänmittainen" kuusikin näytti olevan nurin

  • Viestejä 193
  • Katselut 12.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Puolisen tuntia koirulaisen kanssa, tässä ajassa ehtii vajaan 4km. Kylmä tuuli, mukavaa kun on tuoretta lunta. 

Vielä ei ole lumikenkäkelit, tarviaa lisää lunta reilusti. 

Kirjoitettu

Tässä, kun työt on taas alkeneet, niin samoin on käynyt työmatkakävelyllenkin.  Sitähän ei ole kovin pitkälti suuntaansa, mutta tämänkin aamun -22C on kyllä aika rapsakkaa.  Pienenä haasteena vielä se, ettei viitsis kantaa reppua mukanaan, joten toimistovaatteet alle ja kerrosta siihen päälle.

Eilen oli -17C, niin meni vielä nippanappa ohuemmilla rukkasilla, mutta tänään aamulla kaivoin jo paksut nahkarukkaset kaapista.  Onneks ei tuule kuitenkaan. 🙂

 

Kirjoitettu

3,5km koirulaisen kanssa, samalla lumitilanteen tiedustelu. Lumikengät esiin ja kipinkapin maisemaan, 4,7km tuli tarvottua peltoja pitkin. Aivan loistavat olosuhteet kauden aloitukselle. Viitisen astetta pakkasta ja lunta oli tasaisesti vähintään nilkkoihin asti, vähemmän ei riitä, enempi tekee hommasta äkkiä tosi raskasta vaikka on isot räpylät. Toki se polviin asti lunta reuhaaminenkin on tavallaan siistiä mutta käy voimille.

Olen tyytyväinen. 

"Heinäkenkä vai herra, sitä ei näe päälle". 🙂

picture.php?albumid=497&pictureid=248787

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Kuinkahan monta villieläintä seurasi menoasi...  Karhut taitavat olla talviunilla.

Kovin ahnaita silmiä ei otsalampun valokeilassa kiilunut, jossain kohdissa sitä oli pidettävä päällä ettei lompsi ojaan. Kuitenkin tämmöinen karju niin eihän sellaiselle vithuilla. 😄

Kirjoitettu

4,9km lumikenkäilyä. Ihan hyvin lunta vaikka pitkälle sängelle jätetyt pellot huijaa vähän. 

IMG20260117134232.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tuli käytyä hurtan kanssa jäällä. Otin mukaan pitkän hihnan (parikymmentä metriä) ja pullaa. Kivaa oli, vaikka ite en kävellyt varmaan kun kilsan, hurtta juoksi ympyrää siinä mun ympärillä. 

Kirjoitettu

4km koirulaisen kanssa. Yritin houkutella vielä peltotielle kun siellä oli päristelty traktorilla ja seniorikin olisi voinut siellä viipottaa. Ei, en tule, iltaherkku oli jo tunnin myöhässä joten kotiin oli hirmu kiirus. 🙂

Kirjoitettu

Tässä välillä kelien lämmettyä tuli fillarilla poljettua sellasia parin kymmenen lenkkejä. Nyt pakkasta sellaset 10 astetta, niin flunssan jälkitohinoissa sellasia puolen kymmenen km rauhallisia kiekkoja PATIKOINTIA. Kuhan liman nousu kurkusta vähenee, niin nostetaan pituutta kymppiin ja varmaan kärsii taas kympin pakkasessa polkemaankin.

Fillaroinnissa osoittautui metästyskäyttöön hommatut patteripohjalliset oivallisiksi. Loppui varpaiden palelu. 

Edit.korjattu patikointi

Muokattu: , käyttäjä: weetee

Kirjoitettu

4,9km lumikengillä pitkin maisemaa. Nyt uskaltaa jo hipsiä valikoiduista paikoista isompienkin ojien yli. Hyvin irtoaa äijästä hiki. 

IMG20260124113440.jpg

Lisäksi 3,3km koirulaisen kanssa.

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.