alpensau Posted February 23 Share Posted February 23 (edited) Vuosi 2008, kävely Maggiorella. Hissillä ylös, polkua ja katuja alas. Mä tykkään katsella kaikkea rakentamiseen liittyvää, tuolla kun käytetään kiveä enemmän kuin meillä ja puutakin taidokkaasti. Edited February 23 by alpensau Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted February 23 Author Share Posted February 23 Hienot maisemat... oliko noita hissejä tollasia "avomalleja"??? Varmaan hirvittäisi mennä moiseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpensau Posted February 23 Share Posted February 23 Jep, otin muovitetun kopin (ikäänkuin se auttaisi, jos koppi tippuu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpensau Posted February 23 Share Posted February 23 Edelleen 2008. Oltiin Naudersissa ja käytiin välillä Italian puolella retkillä. Tässä St Valentin auf der Haide'lta hissillä ylös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted February 23 Author Share Posted February 23 (edited) Viime kesä Dolomiitit. Tuolla nyt ei ihan hirveesti tullut käveltyä oikeesti, mut oli lähes 3000m korkeudessa ja mulla ainakin oli hengästyminen herkässä Edited February 23 by tommi2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpensau Posted February 23 Share Posted February 23 Mä olen tykännyt paikoista, missä kaikki ei pyöri turismin ympärillä. Dolomiitit on jollain tavalla rasittava, ainakin autolla liikuttaessa. Polkupyöräreissun jälkeen mä alan hyväksyä Gardan. 😁 Milanon eteläpuolella Montevenerosossa tuli tallusteltua yksi lenkki useampaan kertaan. Kuvat 1350 ja 1351: Mä ihastuin osittain haudattuun roomalaisruukkuun. Oli pakko saada omalle nurmikolle yksi. Se ei kestä Suomen talvea, joten kokeilu jäi lyhyeksi. tommi2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jopotuinen Posted February 27 Share Posted February 27 IKEA:n kierros tänään - huh, johan oli rankka reissu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommi2 Posted February 27 Author Share Posted February 27 (edited) ^Kuvareportaasi? Erilaisissa tuoleissa istumista, lihapullien ääressä, selfie kuusiokoloavaimen kanssa... MIltä kuulostaisi Ikeapacking? Tarkoituksena on vetää unet ja relata Ikean esittelymööpeleissä, joku hurjapää voi kokeilla jäädä jemmaan ja yöpyä, mutta ei toki yllytetä laittomuuksiin. Edited February 27 by tommi2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpensau Posted February 27 Share Posted February 27 (edited) Jos ottais eväskorin mukaansa ja menis pokkana yhteen mallikeittiöryhmistä picknicille. Veikkaan, että tuskin olisi ensimmäinen samaa kokeillut. Entä jos menisi Kesärantaan saunomaan ? Siellä ei oo vartijakoppia portilla kuten Mäntyniemessä. Edited February 27 by alpensau Link to comment Share on other sites More sharing options...
tempokisu Posted February 27 Share Posted February 27 29 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: IKEA:n kierros tänään - huh, johan oli rankka reissu. Otan osaa. Ensin muista minkä värisen kirjaimen parkkipaikalle laitat autosi. Sitten pakollinen täyskierros kun oikaista ei voi, joka osasto pitää käydä läpi. Jos on suosikkitavara, ota varaston hyllytiedot paperille ja seuraavalla kerralla voi käydä varastosta hakeen ( Ikean lasivitriineitä tällä menetelmällä ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts