Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi 3km ja seinäkellolla mitattuna noin 30min, kuuntelin samalla uuden jakson Vakoojat podcastiä.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20251 vuosi Vajaat 6km metsäpolkuja. Olis kyllä varmaan tarjennut shortseillakin...
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20251 vuosi Eilen kolme kilsaa ja tänään aamutuimaan sama, tuntuu hyvälle päästä taas liikkeelle kun on lojunut sisällä kolme päivää antibiootti kuurissa ja sen kyllä tuntee, on kropasta voimat aikalailla pois.
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 202525. Kesä Pitää näemmä ottaa ohjelmaan kotimaan hortoilu taas vaihteeksi. Nuo toisaalla haahuilut loivat uusia visioita
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 202525. Kesä Kirjoittaja Nyt tulee päivittäin heitettyä hurtan kanssa 40 min lähimetsässä. Ei vastaa nykyihmisen kuvaa patikoinnista, mutta olen itse funtsinut että tuo on mulle arkea, onko se niin paljon huonompi kuin "suoritus" jossa kamat pakataan 2 x kuussa ja mennään viralliselle patikalle? Pikkasen yskin kun jengi tekee luonnosta jonkinlaista huvipuistoa tai suoritusta, mutta kukin tyylillään toki. Onhan siinäkin pointti jos kysyy että onko koiran kusetus patikkaa. No, ainkain patikkaan valmistautumista 😄
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 202525. Kesä Hurtta ja lähimetsä ovat juuri sitä parhautta. En ole koiraihmisiä, ymmärrän silti.
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 202525. Kesä ^^ Jees, mä oon ajatellut että paras tapa millä minä voin suojella luontoa on pysyä h**vetin kaukana siitä. Siksi patikoidaankin kaupungeissa. Etuja: pääsee joko himaan tai hotelliin nukkumaan, ei tarvitse kantaa ruokaa vaan voi testailla erilaisia ravintoloita, jos väsyttää voi hypätä bussiin/taksiin. Ja ainakin Helsingissä erilaista maastoa riittää: metsää, peltoa, niittyä, puistoa, rantakalliota, hiekkarantaa, mäkiä, asfalttia, narkkareita, betonia, kartanoita, rivareita...
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä Toisaalla oli hissikeskustelua Malcecine-Monte Baldo. Itävallassa vaijerit on päässeet sekaantumaan. Kuvia 1 Lähikuvat Hoppista koitin tähdätä matkailuketjuun, mutta meni huti Muokattu: 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 202520. Heinä Juttu paremmista piireistä (Alpeilla). Ultrajuoksija keskeytti. Muutama musa polulla - onko tuossa edes polkua ? Tilitysosuus kämpillä min 14.38 Muokattu: 20. Heinäkuuta, 202520. Heinä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 202531. Elo Vaellusopas vetelee paljain jaloin. Tuo käyttää vaelluskenkiä lumisissa nousuissa.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Sisko poikkesi 4 pv:ksi kylään. Tuo halusi harjoitella kuun lopussa juostavaa Lidingö-juoksua varten. Kävelin tuon perässä eri päivinä 9,5 km ja 8,5 km. Jälkimmäinen reissu oli aika hyvä. Emäntä voi meidät autolla Siuntion puolelle Kopulantien loppupään tuntumaan. Tästä oli yllättäen aika lyhyt matka kotiin. Sisko juoksi vielä sakkolenkin ennen maalia. Mulla rassasi lonkat ekana pnä, nilkat seuraavana.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Mulla kipeytyy lonkat (reidän ulkosyrjä ylhäältä) jo 500 metrin jälkeen, jos selässä on vähääkään painavampi rinkka. Lantiovyön auki pitäminen auttaa vähän (kaikki paino hartioilla) mutta vaivaa se vähän silleenkin. Pidemmillä vaelluksille ei meikäläisestä siis ole. Viime viikonlopun noin 800 m kävely parkkipaikalta leiripaikalle oli ihan passeli vaikka tuntui jo sekin.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Mä en tiennyt lonkkaviastani ennen 2018 alppipyöräilyä. Kolmas iso maastonousu - ihan hillitön - jäi kesken orientaatioepävarmuuden takia. Oli kyllä oikea polku jälkiselvittelyn mukaan. Ei mitään jakoa polkea, tunkkaamisellekin ihan ylärajoilla. Kaiken lisäksi paluukin oli paha, koska lainatrekkien jarrut eivät riittäneet niin jyrkkään.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 202512. Loka Kävin tunnin köpöttelemässä lähialueita ja ratsaamassa kesäajan muutoksia Muokattu: 12. Lokakuuta, 202512. Loka, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 202513. Joulu Reilu tunti taas lähimetsiä ja kevlejä. Kiva keli - joku -6C ja tyyntä
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään