Kirjoitettu 15. Helmikuuta15. Helmi 4,5km taas dallailtu paikallisessa maisemassa. Tuossa pitkässä betonikolossissa kunnon kauppahalli. Pitihän sekin käydä kurkkimassa ja pullakahvit imuroida.
Kirjoitettu 20. Helmikuuta20. Helmi 9,8km reipasta kävelyä illansuussa. Taitaa nuo Saksasta ostetut Skechersit olla tällä reissulla loppusuoralla, sisäpohjat rupeavat antautumaan... Näköjään tulee viimeisteltyä kengät ulkomaan reissuilla. Maaliskuussa -23 ostetut, onhan niillä sika viilettänyt menemään. Muokattu: 20. Helmikuuta20. Helmi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 20. Helmikuuta20. Helmi 8 tuntia sitten, Olutmoottori kirjoitti: Mitä auton kyljessä lukee ! 😁
Kirjoitettu 20. Helmikuuta20. Helmi Käytiin kauppareissulla katsomassa Liessaaren rakenteiltaan pettäneen sillan uudistustyömaata. Jäälle on kävelty polkuja ristiin rastiin. Niitä pitkin voisi fillaroidakin. Tulee vaan 16,8 km siirtymätaival juur tuohon paikkaan suuntaansa. Jäätiellä meni lavapakettiauto. Toki käveltiin saaresta jäätä pitkin takaisin. Viime kesänä sillan sivuun oli tehty jalankulkijoille ponttoonisilta ja pääränni oli blokattu aidoilla. Muokattu: 20. Helmikuuta20. Helmi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 21. Helmikuuta21. Helmi 3,9km. Käytiin kaapunnilla kurkkaamassa hyönteisesittely, Insectarium. Hieno mesta, kaikenlaisia hyönteisiä esillä ja kirsikkana kakun päällä alue jossa kaikennäköisiä perhosia liikkui vapaana. Lehdenleikkaajamuurahaisillakin oli oma "työmaa". Tulipas huonoja kuvia. Muokattu: 21. Helmikuuta21. Helmi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 22. Helmikuuta22. Helmi Kun ensin hiihti soffalla 50km , niin sen jälkeen köpöttelin 1½h täydellisessä talvisäässä ulkona.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta1. Maalis Arviolta viitisen km tuli käveltyä frouvan ja neiti 20v:n kanssa downtownilla tänään. Lähtevät huomenna kotiin niin vähäinen yhteinen aika käytettiin tänään kun muuten tässä ollut "töissä" vaan. Täällä on nyt jotku valokarnevaalit joita on hehkutettu, noo, ei kyllä säväyttänyt. Typical ameriikan hehkutusta. Muokattu: 1. Maaliskuuta1. Maalis, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta9. Maalis Eilen tuli käveltyä 10,5km päivälenkki kun oli kaunis ilma, lenkkiin sisältyi myös Boom Boom Chuck portaat joissa on jokunen askelma kavuttavaksi. Alkulämmöt saa päälle jo siinä kun puuskuttaa kohtuu jyrkästi nousevaa katua portaiden alkupisteeseen. Muuten tullut tallusteltua 4-5km sekalaisia reippailuja viikon aikana.
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Liikkumisen edistämisen kustannus-hyötysuhdetta on tutkiskeltu. Mitä jos koplaisi pankkisovellukset ja askelmittauksen toisiinsa ? Tuotteet, esim. ruoka jyvitetään enemmän tai vähemmän mielivaltaisella perusteella (porrastus lautasmallia seuraten, jossa on jos jonkinlaista poliittista kytköstä mukana tai sitten enemmän vapaasti) ja se vapautuu ostettavaksi tietyn askelmäärän jälkeen. Jos haluaa ostaa nelosolutta ennen puoltapäivää, askelmittari on kytkettävä aamulla koiraan ja rekku pihalle.
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Kirjoittaja Miksköhän yritetään saada ihmiset elämään pidempään, kun se rasittaa kuitenkin luontoa? Tunnettu mm. nimellä "Tupakoijan paradoksi"
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis ^ Elämään terveinä. Parempi se on että kuolee suorilta jaloilta kuin että saa nelikymppisenä jonkun elintasotaudin ja sitten kustannetaan lääkettä sen 40v.
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Kirjoittaja Kun on oikein sairas niin kuitenkin kuolee ennemmin. Ei tarvi olla kauhean sairaskaan, että pääsee tuohon 60v ja henki pois kategoriaan. Rockstarat kuolee 27v, vähän lievemmät huonon elämän viettäjät 40v ja sitten 60v tulee seuraava aalto. Mitä noita kavereitani olen katellut.. halvimmaksi tulee ihminen joka kuolee just kun pääsee eläkkeelle ja ei ole ollut kauhean sairas siihen asti. Ainakin omissa lääkkeissä kelakorvauksella vuodessa ei taitaisi saada kaljasalkkua, silti isken noihin useemman satkun.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Toissapäivänä tuli käveltyä Kaupin metsässä Tanpereella grillauspaikalle makkarat käristämään ja takaisin. 9 km tais tulla kävelyä ees taas Käpylästä. Tuli "pelastettua" grillipaikalla samalla 2 teinityttöä, jotka olivat saapuessamme yrittäneet jo puoli tuntia tuloksetta sytyttää nuotiota. Saivat hekin makkaransa grillattua, kun pistin tulet roihuamaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään