Kirjoitettu 25. Tammikuuta25. Tammi Näköjään 5,8km menty taas lumikengillä. Välillä vähän metsässäkin, onneksi polun vieressä mahtui. Muokattu: 25. Tammikuuta25. Tammi, käyttäjä: Olutmoottori Kilsat korjattu
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi 4km paineltiin koirulaisen kanssa. Eilen käytiin vain 2,5km mutta siitä oli valtaosa peltotietä jota ei aurailla. Seniori ei enää lähde umpihankeen mutta tommonen hieman kuljettu uoma kelpaa kun siellä on kiinnostavaa nuuskuteltavaa ja saa viilettää vapaana. Muokattu: 27. Tammikuuta27. Tammi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 28. Tammikuuta28. Tammi 5,7km lumikengillä. Haukutin kaikki kylän koirat. 🙂 Vaikken mene ihan pihoja/tontteja nuolemalla niin kyllä nuo karvanaamat huomaa jo kaukaa. Kaksi herkkähaukkuista koiraporukkaa tarhoissa niin kohta huutaa kaikki. Samoin kun naapurin hevoiset, koko porukka toljottaa kun puuskutan menemään. 76km kävelty tänä vuonna ihan asioikseen. Siihen päälle kaikki muu, saanu klappit viuhtoa. Muokattu: 28. Tammikuuta28. Tammi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 30. Tammikuuta30. Tammi 3km koirulaisen kanssa. Seniori oli aivan liekeissä, hän on säänkestävä rotu mutta pääsi vähän yllättämään miten innoissaan hän oli. Ilmeisesti rapsakka -20c oli hänen mieleensä. Ei kuitenkaan liioitella ettei kumpikaan tuuperru tuonne. Muokattu: 30. Tammikuuta30. Tammi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi Reilun 3km kävin käppäilemässä kauppareissun yhteydessä. Jumaleisson miten kylymä tuuli kävi tuolla korkeiden talojen välisillä kaduilla... -16c ja siihen päälle toi tuuli.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Äsken 18.30km, 2h55min, keskivauhti 9.36min/km. Kyllä tuo jo loppumatkassa alko kuntoilulta tuntua vaikka ei tarvii polkeakaan yhtään.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Oho, sehän on reipas vauhti. Sauvoilla vai ilman? Itse olen pitänyt pitemmillä jotoksilla jotain 10-11min kilsa vauhtia, ettei tule noutaja. Joskin kovempi pakkanen saa nostamaan tahtia.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Mulla oli joskus samanmoinen tempaus työvälille, toki vain vajaa 4 km. Muista nyt, kauanko tuota kesti ehkä reilun viikon ja polvi kipeytyi, ettei eteenpäin pääsyt. Syy toisin taisi olla jotkut Liiterin halpis lenkkari olemattomalla kannalla, joka siten aiheutti voimakkaat kantaiskut polviniveleen.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi 13 tuntia sitten, MV kirjoitti: Oho, sehän on reipas vauhti. Sauvoilla vai ilman? Ilman sauvoja. Alussa meni pari kilsaa 8.30 pintaan kun pirteenä kotoa lähti vaikka eka 1.5km on ylämäkivoittoista menoa. Garmin kertoo kilsan välein edellisen kilsan nopeuden korvanappeihin aina niin kiva seurata edistymistä. Itse kello on vuorattu ranteeseen paitojen ja takin alle eli sitä en lenkin aikana näe. Edit: Paskat mennyt 8.30 kun tarkistin, eka läppi (=eka kilsa) 8.50 ja toka läppi 8.43, kolmas 8.55. Sit mentiin yli 9 minuutin vauhdilla ja reissun lopussa >10min näyttää olevan. Sit lopussa kun piti kävellä taas ison tien vartta eli ei ylösalashiekkapikkutietä niin meni 9.27 taas. Ja omassa Forerunnerissa (FR 965) btw on kyllä kosketusnäyttö mutta vaikka eilenkin se ei ollut edes lukossa (sen voi lukita helposti) niin ei ollut ottanut virhepainalluksia silti. Muokattu: 10. Helmikuuta10. Helmi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Sama systeemi. Käytän Forerunneria nimenomaan siksi että ei ole kosketusnäyttöä sekoilemassa kerrosten alla. Ja kunnon kuulokkeet pitää korvat lämpiminä. Sinne tulee sitten hippelijoppelin sekaan väliaikoja. Tosin usein pitemmillä matkoilla on puoliso mukana, hänellä on Suunto, mukava verrata miten eri aikaan ne porisee niitä kilometrejä. Ai ai kun no romanttista.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta12. Helmi 25min / 2,3km tuli käveltyä kun käytiin lähikaupan sijasta toisessa marketissa täyttämässä jääkaappia. (ruokaa, ei olutta)
Kirjoitettu 13. Helmikuuta13. Helmi 7,5km reipasta kävelyä. Kävin stiigaamassa tommosen mökin. Saint Joseph's Oratory of Mount Royal, Montreal. Aikas pramea kivipytinki. Muokattu: 14. Helmikuuta14. Helmi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 14. Helmikuuta14. Helmi Kävin palloilemassa sisälläkin. Meikäläistä ei nuo uskon asiat kiinnosta mutta nämä monumentaaliset rakennukset kyllä. Vaikuttava rakennelma kertakaikkiaan.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta14. Helmi Päivällä kolme-neljä tuntia downtownilla turreilemassa. Metrolla siirtyminen, muuten tuli käveltyä ehkä +4km. Varsin oivallinen sääilma. Muokattu: 14. Helmikuuta14. Helmi, käyttäjä: Olutmoottori
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään