Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kävely, patikointi, vaellus, jolkottelu ym.

Featured Replies

Kirjoitettu

Näköjään 5,8km menty taas lumikengillä. Välillä vähän metsässäkin, onneksi polun vieressä mahtui.

 

IMG20260125134408.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori
Kilsat korjattu

  • Viestejä 193
  • Katselut 12.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

4km paineltiin koirulaisen kanssa. 

Eilen käytiin vain 2,5km mutta siitä oli valtaosa peltotietä jota ei aurailla. Seniori ei enää lähde umpihankeen mutta tommonen hieman kuljettu uoma kelpaa kun siellä on kiinnostavaa nuuskuteltavaa ja saa viilettää vapaana. 

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu

5,7km lumikengillä. Haukutin kaikki kylän koirat. 🙂 Vaikken mene ihan pihoja/tontteja nuolemalla niin kyllä nuo karvanaamat huomaa jo kaukaa. Kaksi herkkähaukkuista koiraporukkaa tarhoissa niin kohta huutaa kaikki. 

Samoin kun naapurin hevoiset, koko porukka toljottaa kun puuskutan menemään. 

76km kävelty tänä vuonna ihan asioikseen. Siihen päälle kaikki muu, saanu klappit viuhtoa. 

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu

3km koirulaisen kanssa. Seniori oli aivan liekeissä, hän on säänkestävä rotu mutta pääsi vähän yllättämään miten innoissaan hän oli. Ilmeisesti rapsakka -20c oli hänen mieleensä. Ei kuitenkaan liioitella ettei kumpikaan tuuperru tuonne. 

 

IMG20260130120149.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Reilun 3km kävin käppäilemässä kauppareissun yhteydessä. Jumaleisson miten kylymä tuuli kävi tuolla korkeiden talojen välisillä kaduilla... -16c ja siihen päälle toi tuuli. 

Kirjoitettu

Äsken 18.30km, 2h55min, keskivauhti 9.36min/km. Kyllä tuo jo loppumatkassa alko kuntoilulta tuntua vaikka ei tarvii polkeakaan yhtään.

Kirjoitettu

Oho, sehän on reipas vauhti. Sauvoilla vai ilman? Itse olen pitänyt pitemmillä jotoksilla jotain 10-11min kilsa vauhtia, ettei tule noutaja. Joskin kovempi pakkanen saa nostamaan tahtia.

Kirjoitettu

Mulla oli joskus samanmoinen tempaus työvälille, toki vain vajaa 4 km. Muista nyt, kauanko tuota kesti ehkä reilun viikon ja polvi kipeytyi, ettei eteenpäin pääsyt.
Syy toisin taisi olla jotkut Liiterin halpis lenkkari olemattomalla kannalla, joka siten aiheutti voimakkaat kantaiskut polviniveleen.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, MV kirjoitti:

Oho, sehän on reipas vauhti. Sauvoilla vai ilman?

Ilman sauvoja. Alussa meni pari kilsaa 8.30 pintaan kun pirteenä kotoa lähti vaikka eka 1.5km on ylämäkivoittoista menoa. Garmin kertoo kilsan välein edellisen kilsan nopeuden korvanappeihin aina niin kiva seurata edistymistä. Itse kello on vuorattu ranteeseen paitojen ja takin alle eli sitä en lenkin aikana näe.

Edit: Paskat mennyt 8.30 kun tarkistin, eka läppi (=eka kilsa) 8.50 ja toka läppi 8.43, kolmas 8.55. Sit mentiin yli 9 minuutin vauhdilla ja reissun lopussa >10min näyttää olevan. Sit lopussa kun piti kävellä taas ison tien vartta eli ei ylösalashiekkapikkutietä niin meni 9.27 taas. Ja omassa Forerunnerissa (FR 965) btw on kyllä kosketusnäyttö mutta vaikka eilenkin se ei ollut edes lukossa (sen voi lukita helposti) niin ei ollut ottanut virhepainalluksia silti.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Sama systeemi. Käytän Forerunneria nimenomaan siksi että ei ole kosketusnäyttöä sekoilemassa kerrosten alla. Ja kunnon kuulokkeet pitää korvat lämpiminä. Sinne tulee sitten hippelijoppelin sekaan väliaikoja. Tosin usein pitemmillä matkoilla on puoliso mukana, hänellä on Suunto, mukava verrata miten eri aikaan ne porisee niitä kilometrejä. Ai ai kun no romanttista.

Kirjoitettu

7,5km reipasta kävelyä. Kävin stiigaamassa tommosen mökin.  Saint Joseph's Oratory of Mount Royal, Montreal. Aikas pramea kivipytinki. IMG20260213164649.thumb.jpg.380166b836d5bbc645c99f9e8a4eb913.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu

Kävin palloilemassa sisälläkin. Meikäläistä ei nuo uskon asiat kiinnosta mutta nämä monumentaaliset rakennukset kyllä. 

Vaikuttava rakennelma kertakaikkiaan. 

Kirjoitettu

Päivällä kolme-neljä tuntia downtownilla turreilemassa. Metrolla siirtyminen, muuten tuli käveltyä ehkä +4km. Varsin oivallinen sääilma.

 

IMG20260214135631.jpg

IMG20260214115835.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.