Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kävely, patikointi, vaellus, jolkottelu ym.

Featured Replies

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Jaa, moni tessu ei käsittääkseni tykkää töppösistä.
Mutta joo, hienoas jos kelpaa, sitä kun tappajasepeliäkin aina jossain.

Kyllä tämäkin oli aluksi ihmeissään sisällä ja kävely oli juurikin sellaista kun esim hassuissa koiravideoissa. Ei kuitenkaan naurettu toiselle. Iloinen yksilö jolta unohtuu tämmöiset aika nopeasti kun lähdetään tallustelemaan. Edesmennyt haskiainen olisi ollut toinen juttu, veikkaan että töppöset olisivat olleen no no. Sepä olikin huoleton koira näiltä osin, ei tarvinnut mitään lisävarusteita eikä edes kurapukua kun karvansa oli semmoista josta hiekat karisi pois ja rapakelilläkin riitti nopea alustahuuhtelu. Ei ollut siperialainen vaan alaskalainen, aivan mahtava koira.

  • Viestejä 193
  • Katselut 12.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Joo mutta sain siis eilisen sippaamisen jälkeen tänään tassuteltua yhteensä 14km. Aika hiljakseen piti töpötellä liukkauden takia, mutta osa meni ilman nastaplöröjä.
Joo ja tulee siinä pysähdeltyä lintuja tarkkailemaan, tosin kun ylöspäin katselee niin kääk! meinaa pyörtyä senjälkeen.
Se voi olla että pyöräily vaihtuu kävelyyn ja patikointiin; vasen tassu on vammainen ja kipee, mutta en enää välitä, kotona sitten vaan kylmägeelipussi tassun ympärille.
Mutta ensi lauantain 1.3. kotkakävely Säijässä - en kyllä uskalla jäälle lähteä, ja se Typyntie lienee aika jäätävässä ( kirjaimellisesti) kunnossa.

Kirjoitettu

Otin perjantain vapaapäiväksi, kun säät näyttää niin hyviltä. Haluaisin lähteä metsään yöksi mutta en oikein ehkä saa omaa autoani käyttööni kun pe iltana pitää kuskata lasta harrastuksiin. Tyyliin Nuuksioon pääsis toki bussin kyydilläkin. Ei ole tullut kyllä koskaan kokeiltua. 

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Otin perjantain vapaapäiväksi, kun säät näyttää niin hyviltä.

Se sääennuste ehtii muuttua 10+ kertaa ( harmi kun en lähteny opiskelemaan meteo...rogiaa ( onpas vaikee sana) tulisi paikkansapitävät sääennusteet. Nythän se on jo hieno jos seuraavan päivän sään joku onnistuu ennustamaan.

Kas, mulla perjantai EI ole vapaapäivä, pitää sinne jonnekin Tampereen Puutarhakadun työkkäritoimistoon patikoida Ratinasta ( tai jos isä kuskaa....) ja tähän nyt pakko sanoa että miksi ihmeessä sairauslomatodistus ei kelvannu?

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään tuli käppäiltyä ruokakauppaan 5km suunta, oli kivasti aikaa kuunnella yks podi joka on jäänyt töissä kuuntelematta.

Kirjoitettu

Mä kävin myös köpöttelemässä tunnin... Havahduin jossain vaiheessa aurinkoisessa kelissä käveltyäni, että mihinkään ei sattunut... se sai hyvälle tuulelle. 🙂

Kirjoitettu

Mä olen kävellyt töistä kotiin tullessa kauemmalta juna-asemalta. Pystyn ostaa halvemman junalipun kun vyöhykkeen raja mene tässä kohtaa. Lähin asema olis 2 km päässä ja tästä kauemmasta on vajaa 3 km. Kalliimman vyöhykleen lipulla bussiin vaihtamalla pääsis sitten kyllä ihan n. 400 m päähän kotiovesta. Huonolla säällä tulee valittua toki se vaihtoehto. No kohta on sellaiset kelit,.että sinne kauemmalle asemalla menee aamuin illoin pyörällä parhaiten. Tai sähköpotkulaudalla.

Kirjoitettu

Briteissä kävi hassu moka. Ostettiin junaan päiväliput surreystä waterloon asemalle lontooseen. Takatullessa määräasemalla portti nielaisi liput. Jos olisi jääty pois 1 asema aiemmin, se ei niele. Illemmalla olisi voinut käydä vielä jossain. Näin tehtiin seuraavina päivinä. Huomasin, että jotkut kinusivat lippuaan aseman henkilökunnalta, kun oli käynyt sama juttu. Melko kökkö ratkaisu. Eikö lukulaite voi tunnistaa lipun voimassaoloaikaa ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mä löysin uudet hyvät kengät maastossa retkeilyyn. Välillä (usein) on kelejä ettei täysmittaisille korkeavartisille nyöritettäville vaelluskengille ole tarvetta niin nää on silloin just hyvät. Sopivat mun jalkaan eivätkä olleet pahan hintaiset. Vedenpitävät, pitävä pohja, helpot laittaa jalkaan. Miinuksena tyyliin lenkkareihin tai maastojuoksukenkiin verrattuna vähän isompi paino ja kovapohjasempana kankeus mutta toisaalta tukevuus. Ja eihän nää toki pitkässä märässä heinikossa tai kunnon sadekelillä toimi mutta silloin sitten eri kengät.

https://www.retkitukku.fi/merrell-ws-moab-3-gtx-black

Kirjoitettu
15.3.2025 klo 16.56, concorde kirjoitti:

Mä kävin myös köpöttelemässä tunnin... Havahduin jossain vaiheessa aurinkoisessa kelissä käveltyäni, että mihinkään ei sattunut... se sai hyvälle tuulelle. 🙂

Joo minäkin kävin konkkaamassa noin 2km ja tunteroinen meni. Mutta oikea polvi on aika infernaalisen kipee.
MIhinkös aikaan se Terveystalon ajanvaraus on....ysiltä?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.