Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 40 kmh on jo aika vikkelää menoa fillarille, jos aikoo ylläpitää sellaista pitempään. Ongelma ei kai ole se pyörä, vaan että muut tielläkulkijat osaavat varoa sua.
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kaikki kynnelle kykenevät yrittävät. https://eu.mclarenbikes.com/ Voitaisiinko ajatella, että omia suunnitteluresursseja omaava valmistaja saisi istutettua konkeliin jonkun innovaation ? Harrikan sähköpyörämerkki on myyty jo eteenpäin. Ekaa sukupolvea myydään Suomessa alle kolmen tonnin.
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20242 vuotta Hupsista! https://www.facebook.com/reel/405188962422455?fs=e&s=cl&mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20242 vuotta McLarenilta sähköfillari https://tekniikanmaailma.fi/no-nyt-se-tapahtui-mclaren-esitteli-oman-sahkopyoran/
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Mclarenia kun katsoo, niin se näyttää perusraudalta. 3-5,5 t€:n Serial1-konkelit on innovatiivisempia. Kun katsoo n. 15 v sitten esiteltyä Mersun maastopyörää, niin saa hajua, miten kuvio menee jatkossa. Päätelkää itse. Mun näkemys on, että kohta joka toinen vinkuintiapaja syytää samanlaisia (mclaren) toinen toistaan halvemmalla. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kantavuutta. Himiway'llä ajellaan ainakin Saksassa. Tubettaja Rainer Dornburgilla on allaan lowstep täysjousto. Kantavuus 135 kg. https://himiwaybike.de/products/urbanes-elektro-pendlerfahrrad Tavarapyörän kantavuus 199 kg. https://himiwaybike.com/products/cargo-ebike Uusi tavarapyörä näkyy toistaiseksi vain jenkkisivulla. Muokattu: 10. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Unkarissa valmistettava merkki, sinkulana tai vaihteilla. Runkoakku 360 wh riittää jo jonkinlaiseen menoon. Tehdas ilmoittaa, että he ovat käyttäneet standardiosia, joten pyörää voi huoltaa kenen tahansa valmistamilla osilla. https://blurbybike.com/product/blurby-bike-max/
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tavarapyöräpuolelta vielä. Koeajopyörässä on 4 tuuman renkaat (27,5 vanteilla), siihen saa kapeammat 2,6" 28 vanteilla. Koeajaja olisi itse valinnut rohloffin tilalle XT:n ulkoisen vaihteiston tai enviolon portaattoman navan. Vaihteita oli kuskin mielestä liikaa ja vaihtaminen ylämäessä pienemmälle edellytti polkemisen lopettamista. https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/electric-bikes/tern-orox-orox-r14-review Muokattu: 12. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Pyörä, jossa on pyöränkuljetusteline. Tästä selvisi tärkeä yksityiskohta. Jos haluaa vaihtaa fillariinsa nexus 5-navan, niin Ktm on valinnut välitykseksi taakse 34 T ja kampeen 46 T. Mullahan on atalassa sama boschin moottori. 😁 Ktm:n vannekoko 24" pitää huomioida eli isommalla vanteella vois olla hieman tiheämpi välitys kuin tässä. Eteen 42-44 ? https://www.ktm-bikes.at/e-bikes/detail/macina-multi-urban-dew-silver-black-orange-5-g-shimano-nexus-2023 Muokattu: 15. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 20242 vuotta Biltsussa näky olevan sähkövetoinen Nexus 8 vaihteistolla ja hydr. jarruilla alta tonnin. En enempiä katsellut vehjestä, mutta alta tonnin kuulostaa jo edulliselta. Oliskos henkselihinta ollut joku 1200 € luokkaa. Ihan hinta halvin ei viitsi katsella, jos sitä sitten hetken päästä laadukkaampaa niin..? Ei se niin halpa ollutkaan ja harmina lisäksi sitten kaksi pyörää. Tämä se ei ollut, kun siinä oli myös takana hydr. jarru, mutta luultavasti muutoin pitkälti sama. Moottori on 30 Nm, joka kuulostaa kyllä vähäiseltä. https://www.biltema.fi/polkupyorat/sahkopyorat/sahkopolkupyora-28-8-vaihdetta-2000043704 Muokattu: 16. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Itse vierastan etumoottorillista. Kerran koeajoin naapurin laitetta, mutta avustus ei sillä kertaa toiminut. Katselin netistä taittopyöriä - piti verrata Julassa myynnissä olevaan. Linkin fillarissa on aika kova akku (pitääkö tiedot varmasti paikkansa ?). Pidin kyllä Julan pyörästäkin, vaikka kalpea akku. https://urly.fi/3y8D Muokattu: 16. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 16.6.2024 klo 20.05, alpensau kirjoitti: Itse vierastan etumoottorillista. Kerran koeajoin naapurin laitetta, mutta avustus ei sillä kertaa toiminut. Katselin netistä taittopyöriä - piti verrata Julassa myynnissä olevaan. Linkin fillarissa on aika kova akku (pitääkö tiedot varmasti paikkansa ?). Pidin kyllä Julan pyörästäkin, vaikka kalpea akku. https://urly.fi/3y8D Linkin ilmoituksessa väitetään takamoottorin (250 w) väännöksi 80 NM, mikä pidän huumoriosaston juttuna. Stromerin suurimmassa takamoottorissa on Output: 940 watts, Torque: 52 Nm.
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Fätti rajulla moottorilla 2000,- (Bafang 520) https://www.verkkokauppa.com/fi/product/776701/GZR-Black-Raw-3-0-sahkofatbike-19 Muokattu: 24. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20241 vuosi Tämmöstä tuli vastaan. Näyttää ihan fiksulta ja spnsoroidun testaajan mukaan myös tuntuu siltä. Mutta kantavuus 120 kg - omapaino 25,5 kg, viittaa höyhensarjalaisiin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään