Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Varmaan oletkin jo näyttänyt skoboja suutarille? Lesteineen pystyvät aivan ihmeisiin, laittavat millin tai pari juuri oikeaan kohtaan. Ei se suutari osaa hiilikuitukaukalolle tehdä valitettavasti varmaan yhtään mitään. Muokattu: 11. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Toimi seuraavasti: upota jalat kipsiin, anna kuivua, tee muoteista suht kovat tekojalat, näiden päälle laminoidaan hiilikutua, tuloksena todella sopivat hiilarikengät!!11!! Tai sitte ei.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta ^No noinhan just ne Bontin full custom kengät toteutetaan. Valetaan itse kipsistä (tai jostain vastaavasta mömmöstä mitkä ne lähettää kotia) kopiot jaloista ja sit ne tekee käsin hiilikuidut ja nahkat siihen päälle.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Ja silti ei sovi? Vai oliko sulla noi (sori, mä oon skipannu teknisen datan ja naureskellut vaan valitusta )? Luulis olevan niin kallista että noita sais tehtaalla venytettyä tai tulis äijä kotiin venyttämään. Mutta tästä näkee sen että mitä joku voi vaan kuvitella niin se on jo todellisuutta. Maailmanlopun meininkiä. Mun pyöräilykengät/työkengät/kauppakengät/kävelykengät on nyt nämä Muokattu: 11. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Missä ihmeessä paikassa sinä oikein olet tarjouksia käynyt kyselemässä kun ihan tuo helvetin kallis Terveystalokin tarjoaa tuota toimenpidettä hintaan: Rintaproteesien poisto alk. 4673,00 € No niinpä minäkin katselin netistä hinta-arvioita, ja sitten oli aika järkytys kun otin sähköpostitse yhteyttä paikkaan HC - alkaen 9000e. Olin vastaanotolla paikassa KC - ja alkaen 8900e + kaikki lisätutkimukset. "Varataanko toimenpideaika" - no ei todellakaan varata, sanoin suoraan että on kyllä liian kallista. Siellä vastaanottoaulassakin tuntui että olen ihan väärässä paikassa kun olin fillarilla liikenteessä niin tämmöinen tavis hienostoihmisten joukossa... Molemmissa paikoissa edellytys oli myös että aikuinen tulee hakeen ( se kyllä järjestyy) ja on läsnä ensimmäisen yön yli (no sitä ei kukaan voi kontrolloida eikä järjesty). Mutta ei nyt ole suunnitelmissa, sillä kuvat lopputuloksesta oli aika järkyttäviä. Kuten sanottu, pidetään paino alhaisena. Miettiny kyllä että kävisikö vielä Terveystalon plastiikkakirurgilta kysyyn... Muokattu: 11. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Youstubessa on ihan hauskoja viedoja, miten maallikot tekevät lestejä ja siihen päälle kengät jalan mitan mukaan. Ei näyttäisi ihan rakettitiedettä olevan, joten joskus voisi koettaa.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Sandaaleihin riittää kun naulaa lankkuun jonkun biitin kanttinauhaa ja lähtee kävelemään hajusta nauttien. Ilmankos sandaalijengillä on aina sellanen tyhmä virne naamalla ja pieni jupina "haesoo haesoo"
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta Kävin mökillä pihahommissa (mm. heilumassa lehtipuhaltimen kanssa) vajaan pari tuntia
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Meillä toi meriveden nousua on aina hoitanut lehdet nurtsilta. Paikallinen sanontakin on, ettei talvi tule ennenkuin merivesi on käynyt (kolmesti?) lepän juurella. Nyt tuli oikosulku, mutta saattoi olla, että kerran. Viimevuosina tuota on vain sattunut useammiten. Johtunut varmaankin jääkannen puutteesta.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Otin tänään loparit. Vituttaa suoraan sanoen, kun oli ihan viihtyisä firma, mutta toiset yyteet 2kk sisään on vähän liikaa.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Sain vihdoin aikaseksi varata ajan S-pankkiin. Toivottavasti meni oikea aihe "asiakasomistajuus" sillä haluaisin ne S-etukortin bonukset. Ennen oli kiva kun sai Sokoksen toimipisteestä, nyt menny ihan onnettomaksi ja kerran kävin jonottamassa....tunnissa oli yksi edennyt joten en jäänyt odottelemaan kun edelläni oli 16 asiakasta....
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Haluavat sulta satasen rahaa, mutta antavat saman rahan edestä tai enemmänkin jotain etukuponkeja. Saat myös ilmaisen S- luottokortin kuukauden ilmaisella maksuajalla. Oletuksena on kuitenkin, että luottoa lyhennetään vain pikkasen kuukausittain. Se kannattaa korjata heti, että koko velka maksetaan aina kerralla, muuten menee loppuosasta se luoton korko. Jos ottaa vain pelkän debit kortin, siitä menee kuukausimaksu.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 9 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Jos ottaa vain pelkän debit kortin, siitä menee kuukausimaksu. Höpsistä. Ei mene. Ei ainakaan minulla Arinan asiakasomistajana mene. Olisivat halunneet S-pankin tilin palkkatiliksi, että Credit-kortin olisivat antaneet. Ei onnistu, koska olen velkaa asumuksestani ihan riittävästi eri pankille. Muokattu: 13. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ ja ^^ minulla on sellainen kortti joka kerryttää vain bonusta. Otin sellaisen ei-kuukausimaksullisen. Sen satasen joutui maksaan korttia hakiessa - tosin oli mahdollista myös että maksat kortin bonuksilla. Vuosi sitten bonuksia oli kertynyt 3 vuoden ajalta 120e....eli käytännössä 20e. Katsotaan nyt saako sen bonukset nostettua. Jos ei saa, luovun koko kortista. Varsinkin kun Nygrenin osasto siirtyi Citymarkettiin, ei ne mun ruokaostokset Prismasta mitään kovin isoja ole. En nyt mitenkään tykkää että on sitä sun tätä korttia, ainut se hyvä tässä S-etukortissa on että aika ajoin tulee etukorttipäivät ja saa 20% alennusta, ostin esimerkiksi Fjällrävenin reput etupäivinä.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Iltapaskoissa jotain uutisoineet depit S-kottien muuttumisesta maksullisiksi. Tiedä sitten.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään