Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Meilläkin funtsittiin rantasaunan muuttamista sähkölle. Olis vaan laskelnien mukaan tarttenut olla joku hirmu tehokas kiuas. Toki hirsiseinät paneloimalla olisi tullut merkittävää helpotusta ja pientä ahtautta, ehkä. Nyt en muista moninapaisen maakaapelin sinne muinoin vedin (vaiheen lisäksi karvat saunan ulkovalojen ohjaukseen päärakennuksesta) ja paljonko neliöitä. Kaapelikauppias silloin suositteli kovasti vetämään 3-vaihe kaapelin samontehen samoilla kaivoilla, että jos joskus sähkökiuas, ei maksaisi paljoakaan lisää. Kuinka viisas olikaan hän ja itse täysi idiootti naureskellessani ehdotukselle
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vikailmoituksen Carunalle pimentyneestä mittaritaulusta. Lupasivat laittaa veloituksetta uuden. Nyt jänskättää onko tuo laskenut kulutustakaan koko aikana, jos oli pimentynyt jo edellisen häiriön yhteydessä, 4 kk sähköt ja siirrot veloituksetta? Aiemmasta häiriöstä lupasivat 25% huojennusta vuotuisista maksuista, oliskos se joku 150 € luokkaa Muokattu: 25. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Nappasin töistä roskiin menossa olleita pahvikauluslavoja, tein niihin ilmareikiä ja latasin rangoista tehdyt klapit niihin kuivumaan talveksi. Yllätys oli, että niitä oli liki 6 kuutiota.
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Klapihäkit: Varsin luovaa. Mun paras löytö tähän asti on teräshäkilliset IBS-kontit, joista muoviosuudet siivuiksi ja eteenpäin. Tiheämpi on parempi. Suljettu rakenne edistää sienten elämää. Kerran koitin tehdä kuivia klapeja vihreä-valkoisessa suursäkissä, jossa vihreä osuus on tiheää verkkokangasta. Sieni kaikissa, mutta polttoon menivät. Onko tuon moton merkki Suzuki ? Muokattu: 28. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta ^Miehen moottoripyörä, ei tarvetta tekosporttiseen tai "Harley" ulkonäköön, mutta ilmeisen hyvä jos artikkeleja uskoo. No toki varmaan käy naisillekin, mutta korostus siis siinä ettei tarvi olla mikään wananbe Muokattu: 28. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Joo, toi on hyvä mopo. Joku 30heppaa ja kulkua about 150, eli toimii kylillä ja maantiellä. Ja tolla voi nurkka-ajot kesällä vetää shortseilla ja T-paidalla ihan luontevasti 🙂
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Mullekin tulee joskus hinku että pitäs ostaa joku, mutta a) en varmaan uskaltaisi ajaa b) haaveilen ihan älyttömistä pyöristä, niinkuin Honda Daxista.... MISTÄ ON TULLUT UUSI VERSIO!!! Ei jummi jammi... oon katellut noita ikivanhoja. No, emmä tota osta syystä a).
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Juur tota hondaa oli paljon amalfirannikolla (2010 syksy). Siellä tuli mieleen, että meillä teinit ajelee tossumopoilla yms. ja tuolla uusilla highend-tason mp-skoottereilla. Eli mitä mitä ? Yhdellä likalla oli koira jalkatilassa pelkässä narussa (ei tässä kuvassa, mut sekin löytyy). Muokattu: 29. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Serkkujäbä myy mopoja pohjanmaalla ja aikanaan mä annoin hälle tehtäväksi, että jos tuollainen isopyöräinen mopo tulee myyntiin, niin kiinnostaa. Ne pikkupyöräiset (Vespat ym.) on jo ajatuksen tasolla niin paljon alttiimpia tien epätasaisuuksille (joita täältä kyllä löytyy...). Ei mennyt kauaa, kun hän luukutti tuon mulle ja sillä on nyt menty useita vuosia. Kilsoja ei tuu paljoa, mutta eipä tuossa montaa tonnia (olikohan kolme?) oo kiinnikään ja saman saa myydessä takas ongelmitta. Muokattu: 29. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Ainakin piikkiset skootterit on naurettavan hintaisia esim. vaihtoautokaupan lattialla, alle 2 kiloa. Nippa nappa sisäänajettuna. Toi 300 honda voi olla arvokkaampi. En ole enää langennut.
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta Vaatekaappien siivous ja järjestely. Ei taas yllättänyt ettei oikein mitään raskinut heittää pois, vaikka en minä esimerkiksi noita nykyisen tai edellisten firmojen mainoshuppareita tule todennäköisesti koskaan päälleni laittamaan. Muokattu: 29. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään