Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ no se tietää sitä sitten että antaa olla koko kortti. Senverta on töitä että kolmen vuoden ostoksilla saat bonusta 20e se on ihan sama. Ja vaivalloista sen bonuksen haku jostain Tampereen Prismalta. Ja mikähän siinäkin kestää, varasin ajan ja tuli 10.00 - 10.45. Kyllä se joskus aikoinaan oli 5 minuuttia että bonuksia, nostan rahana, kiitos. 

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 206k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Credit ominaisuus tekee kortista ilmaisen ja bonuskertymät kilahtavat tilille kerran kuussa.

Mutta siellä tiskillä tietävät tarkemmin.

Kirjoitettu

Yksinkertaisinta olisi samantapainen kortti kuin st1-käteiskortti ja Teboilin kanta-asiakaskortti ( kyllä, käyn teboililla tankkaamassa, saa maksaa kassalle ja on usein edullisin lähiasemista ) eli korttia laittamalla saat siinä heti alennusta.

Mutta vein isomazdan Valkeakoskelle, ja köröttelin pienellä takaisin. Oli tämä auto kerran uusi....nyt ei juuri yli 80km/h huvita ajaa, sen vaan tuntee. 

Kirjoitettu
14 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Mutta vein isomazdan Valkeakoskelle, ja köröttelin pienellä takaisin. Oli tämä auto kerran uusi....nyt ei juuri yli 80km/h huvita ajaa, sen vaan tuntee. 

Pyörän pultit löysällä tai renkaassa kudos revennyt, ei se kiesi muuten tärise.

Kirjoitettu

^ en mä mitään tärinästä puhunut. Ihan moottorin ääni sanoo että tää kasikymppiä on ihan hyvä. Tosin se on minullekin, vähän säikyksi olen vanhemmiten tullu, jos sieltä sivutieltä toi nyt kuitenkin tulee...kyllähän se pikkumazda satasta meni, mutta ei se hyvältä tuntunu. 

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Iltapaskoissa jotain uutisoineet depit S-kottien muuttumisesta maksullisiksi. Tiedä sitten.

Kyse on niistä vanhoista siruttomista S-Pankki Debit korteista, joissa ei ole VISA-leimaa.

S-Pankki VISA Debit on asiakasomistajalle maksuton. Ei tarvitse olla Credittiä.

https://www.s-pankki.fi/fi/s-etukortti-visa/s-etukortti-debit/

https://www.s-pankki.fi/fi/s-etukortti-visa/pankkikortti/

@tempokisu voi ihan rauhassa hommata tuollaisen S-etukortti VISA Debit kortin. Se ei ole luottokortti vaan "tavallinen pankkikortti".

Kirjoitettu

Mulla on S-pankin kortti ja tili "paskakorttina", siellä ei ole kuin max 500 tiillä, voi huoletta maksaa epämääräisissä paikoissa tai käyttää pankkitunnisteena. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kokosin Rouvalle pölynimurin ja vetäydyin makkariin suljetulle osastolle melusuojaan :)

Tuolla se nyt ajelee nyt pitkin huushollia.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

No nyt kyllä menin S-etukorttien kanssa ihan sekaisin, mitä tuossa kerrotte. En todellakaan osta ruokakaupasta luotolla. 
Ja S-etukortin bonuksena on niin vähän rahaa että en mä sillä rupee maksamaan, menee heti miinukselle.
Tarvii kysellä siellä paikan päällä sitten, joko jatkuu näin että pelkät bonukset ja käyn 4 vuoden välein S-pankissa.
Tai koko kortista luopuminen, saan sen sataseni takaisin. Ja sen satasen bonusten kerryttäminen näyttäisi kestävän sen 4 vuotta, melko turhaa siis. 

Kirjoitettu
10 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

No nyt kyllä menin S-etukorttien kanssa ihan sekaisin, mitä tuossa kerrotte. En todellakaan osta ruokakaupasta luotolla. 
Ja S-etukortin bonuksena on niin vähän rahaa että en mä sillä rupee maksamaan, menee heti miinukselle.
Tarvii kysellä siellä paikan päällä sitten, joko jatkuu näin että pelkät bonukset ja käyn 4 vuoden välein S-pankissa.
Tai koko kortista luopuminen, saan sen sataseni takaisin. Ja sen satasen bonusten kerryttäminen näyttäisi kestävän sen 4 vuotta, melko turhaa siis. 

Sittarissa maksat +15 % eväistä verrattuna...

Kirjoitettu

Meidän lähikauppa on Cittari ja joskus tsekattiin käydä viikko prismassa edellisen viikon ostoksilla (eli tasan samat tai niin liki kuin mahdollista) ja Prisma oli jonkun 2e kalliimpi , eli käytännössä samoissa. Tuohon vaikuttaa jossain määrin verran se, että CM antaa niitä alennuksia just niistä tuotteista, mitä itse on ostanut.

Pitäis varmaan tehdä sama uusiksi, kun meidän kylille valmistuu toi uusi Prisma.

Itse harvoin ostetaan niitä vertailukorin tuotteita,  joten noilla "virallisilla" vertailuilla ei oo kovin isoa merkitystä meille.

Olis kyllä kiva, jos sais ton 15% ruokakorin hinnasta pois, muutenkin kuin valitsemalla huonompaa laatua.

Kirjoitettu

Prismassa on ehdottomat suosikkituotteeni x-tra valkoinen suklaa ( töihin), x-tra appelsiinilimonadi ( paras maku ja kun janottaa..) sekä x-tra punajuuriviipaleet. Ja kun osaan reitit - siis Citymarketissa mä eksyn ja kestää etsiä joku tietty tuote, ja on oikeesti liikaa valikoimaa. Mun suosikkituotteeni on Citymarketissa kalliimpia kuin Prismassa, ja mulla on aika paljon erilaiset tavarat kassissa kun näissä "virallisissa vertailuissa". 

Ei se ruoka ole niin kallista ( kun käy töissä) mutta olen ostanu tuoreita mansikoita - niitten laatu on huonontunut niin että otetaan pakastemansuja mansuhillolla, ja sitten Koskenlaskija on aika kallista. Mutta ostin sitäkin sitten taas 2 pakettia ja ei se paketti kauaa kestä kun on mun välipalaruokaa. Ne jos jättäisi pois. 
Sitten kalaa käyn ostaan Citymarketin Nygrenin osastolta. Nyt ostin viikon kalat ( osa pakkaseen) + kalaherkkutuotteita 39 eurolla. 
Jos kerta on näin paljo töitä niin ostan hyvää ruokaa. Vaatekaupoilla tms. en jaksa käydä. Nettiostaminenkin on vähentyny paljon, kun tässä on aika paljo projekteja talveksi. 

Kirjoitettu
48 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Meidän lähikauppa on Cittari ja joskus tsekattiin käydä viikko prismassa edellisen viikon ostoksilla (eli tasan samat tai niin liki kuin mahdollista) ja Prisma oli jonkun 2e kalliimpi , eli käytännössä samoissa. Tuohon vaikuttaa jossain määrin verran se, että CM antaa niitä alennuksia just niistä tuotteista, mitä itse on ostanut.

Pitäis varmaan tehdä sama uusiksi, kun meidän kylille valmistuu toi uusi Prisma.

Itse harvoin ostetaan niitä vertailukorin tuotteita,  joten noilla "virallisilla" vertailuilla ei oo kovin isoa merkitystä meille.

Olis kyllä kiva, jos sais ton 15% ruokakorin hinnasta pois, muutenkin kuin valitsemalla huonompaa laatua.

Mä tein ton saman....  ja tulos oli about sama, muinoin Cittari oli havelmpi. Sit pitkin hampain kokeilin Lidliä ja totesin että vähintään 50e säästyy aina viikon ostoksista. Sille tielle jäätiin.

Kirjoitettu

Ylöjärvellä on liiteri, mutta se on kaukana normikuluista, eli siinä tietty kynnys lähteä ostoksille. Pari kertaa vuodessa tulee käytyä ihan mielenkiinnosta, mutta toistaiseksi tuotteet eivät ole herättäneet riittävästi ihastusta. Meidän paikallinen CM ostaa paikallisislta viljelijöiltä / lihantuottajilta myytävää ja niitä tulee kannatettua. Liiterin "paikalliset" kamat ovat aika paljon kauempaa :)

Pitäis taas varmaan käydä antamassa mahikset...

Kirjoitettu

Joo, emmäkä tuolla kävis ellei se olisi noin paljon halvempi. Valikoimaan tottuu suht nopeesti, täydennykset voi ostaa sit muualta (tosin hirvittää kun "lihanpala ja leipä" maksaa suunilleen samat kun muut ostoikset viikoksi Liiteristä).  

Mä asuin lapsena 4 vuotta maaseudulla, kaverit oli joko tavallisia ihmisiä tai  maanviljelijöiden lapsia, ei jäänyt kauheen suuri inspiraatio tukea noita maanviljelijöitä... 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.