Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 206k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ se oleellinen asia on että kyseisessä paikassa ( noin 400m kotoa) syödään ulkona. Kävinkin siellä syömässä jokunen vuosi sitten, mutta piti säätää...
Onneksi ulko-olosuhteissa ruokailusta on saanu nauttia omilla havaintoretkillä ja kututalkoissa kun ollaan vähän syrjemmässä....

Kirjoitettu

Menkööt vaikka tähän ketjuun, lopetin kokeeksi kahvin juonnin täksi viikkoa, 3 kahvikupin sijaan olen juonut 3 kuppia vihreää teetä päivässä, odotuksia ei oikein ollut ajattelin että tuskin mitään eroa huomaan MUTTA en ole niin väsynyt kuin aiemmin, olen nukkunut 7-8h per yö, liikkunut ja syönyt samoin kuin ennenkin joten kait tuon aikaisemman väsymyksen täytyy johtua siitä kahvista vaikka kahvinhan pitäisi piristää kun siinä on kofeiinia.

Muokattu: , käyttäjä: Nickname

Kirjoitettu

Mä olen pitänyt aikuisiässä  kaksi kertaa kuukauden kahvitauon. Kahvinjuonti vaatii kyytipalaa ja siten tulee syötyä enemmän kuin ilman kahvia. Pitäisiköhän kokeilla kolmas kerta ?

Kirjoitettu

Jatkuva juominen edellyttää jatkuvaa juomista jotta pirteys pysyy. Ja juomattomuus aiheittaa päänsäryn. Itse vieroitin itseni kahvista vuoden päivät sitten. Tykkään kahvin mausta ja siitä aamukahvi- ja ip-kahvi tavasta niin siirryin siis kofeiinittomaan. Tein siirtymän vähentämällä hiljalleen kofeiinikahvin määrää. Aluksi 3/4 osaa peruskahvia ja 1/4 kofeiinitonta jauhetta, sitten viikko myöhemmin 2/4 suhteeseen jne. Nykyään laitan 4 kuppia keittäessä aamukahviin 1/4 tai 5 kuppia keittäessä 1/5 tavallista ja loput kofeiinitonta. Ip kahvin keitän yleensä kokonaan kofeiinittomasta. En tiedä miksi pidän tuota pientä määrää mukana edelleen 😀

Mä olen tykännyt tästä Kulta Katriinan Relax suodatinkahvista. https://www.s-kaupat.fi/tuote/kulta-katriina-plus-relax-kofeiiniton-suodatinkahvi-rac-450g/6420101884202

Mutta nyt huomasin tällaisen ja menee seuraavaksi testiin: https://www.s-kaupat.fi/tuote/paulig-cafe-los-angeles-kofeiiniton-kahvi-suodatinjauhatus-260g/6411300181445

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Minä nautin 99% kaljupääkahvin. Joskus harvakseltaan (kesällä terassilla) Rouvan halkaisema leivos kahdessa osassa kahden mukillisen kera, tai yhdessä puoliksi.

Kirjoitettu
On 10/14/2023 at 3:46 PM, Jopotuinen said:

Aika kallista, mutta kuormassahan olikin pala kalaa.

Tarttis lähtee syömään. Eilen oli ilmo, että 13€ etu, pää, jälkkäri, salladi, leipä ja vinhot. Nyt olikin lappu, että 15€ :(

Viikonloppuisin on normaalisti hieman paree eväät kuin viikolla ja hinta myös hieman korkeampi.

Kirjoitettu
17 minutes ago, Jopotuinen said:

Minä nautin 99% kaljupääkahvin. Joskus harvakseltaan (kesällä terassilla) Rouvan halkaisema leivos kahdessa osassa kahden mukillisen kera, tai yhdessä puoliksi.

Mikä on kaljupääkahvi? 🤔

Kirjoitettu

Lämmittelin puu-uunia ilpin kaveriksi ja paistoin 2 kpl joulutorttuja, ihan perinteisiä svastikan mallisia. Löysin pakastimesta ei-gluten-free-mallisen levyn ja toisaalta luumupurkin 1+1=4. Hyvää on, paitsi luumulla polttaa aina suunsa... Taidan hakea huomenissa potun Glühweiniä näin alkutalven iloksi. 

Kirjoitettu
2 hours ago, Jopotuinen said:

Sehän on pelkkä kahvi. Ilmaisu lienee putiikkimme sisäistä slangia :D

Okei. Mä jo luulin että mulla on aukko salajuopottelukoodisivistyksessä... 

Kirjoitettu

Heräsin, keitin kahvia (kofeiinitonta) ja laitoin kaurapuuron keittymään. Ostin tuollaista käsittelemätöntä eli antipikapuuroa ja sitä pitää haudutella ilmeisesti vähintään parikymmentä minuuttia. 

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Luin äkkiseltään, että leivos kahden munkin kera. Sehän olisi ollut kuin mun palautumiskahvi fillarilenkin jälkeen (toisinaan).

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.