Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ piti siinä vielä kotimatkan päätteeksi lapioida raskasta suojalunta auton ympäriltä. Vieressä on tyhjä ruutu, siirsin siihen pari lapiollista, ei jaksanu kantaa rinteeseen ( joka on autojen edessä) - putsaan auton huomena aamulla kun lämmitin surisee.
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta Parin tunnin sisään alkaa tulla lisää lunta ja sade loppuu torstaina... 😄
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta 9 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Parin tunnin sisään alkaa tulla lisää lunta ja sade loppuu torstaina... 😄 Tukeva vesisade jatkuu.
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta Paitsi ei sitä varmaksi tiedä, käyn aamusella kaupassa autolla ( auki 24h) ja testaan miten autoilu sujuu. Mutta kävin KVVY:n facebook sivuilla,laitoin sinne kommentin taannoisista Hämeenkyrön Turkimusojan talkoista.
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta Ei täällä tule lunta ( ainakaan paljon), se tulee jonnekin Keski-Suomeen ja huomena tempokisu ajelee suunnitellusti Nakkilaan.
Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 20232 vuotta Haravoin talon tulotien varren. Kohtuullinen peräkärryllinen odottaa maanantaita, jotta voi viedä lehdet kaatikselle. Itse asiassa luulin aiemmin kompostin tyhjentämisen olleen viimeinen syystyö, kunnes totuus valkeni.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Työnsin vehnä/ruissämpylät (80/20) uuniin. Edit: Oh no! Sähkön hinta 21 snt! Nyt tuli kallista Muokattu: 7. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta Heh, meinasin laittaa pyykkikoneen päälle mutta jostain syystä tarkistin itsekin hinnan ja laitankin vasta klo 14. Aika pienestä rahallisesta erosta taitaa olla kyllä kyse.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta Huutelin välikommentteja ja vastauksia tulleisiin kysymyksiin koulutuksessa jossa olen kuulolla. No ihan asiaa kylläkin kun kouluttajat eivät itse kaikkea tienneet tai kun eivät osanneet vähän heidän koulutuksensa aiheen sivuun tuleviin kysymyksiin vastata.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20232 vuotta 3.11.2023 klo 16.32, alpensau kirjoitti: Haravoin talon tulotien varren. Kohtuullinen peräkärryllinen odottaa maanantaita, jotta voi viedä lehdet kaatikselle. Itse asiassa luulin aiemmin kompostin tyhjentämisen olleen viimeinen syystyö, kunnes totuus valkeni. Vielä: Mulla oli pressu suunniteltu laitettavaksi peräkärryn pohjalle pitkän U:n muotoiseksi, mikä onnistui. Kaatiksella vedettiin emännän kanssa pressun kulmista ja rulla putosi nätisti tantereeseen. 😁 Alkukesästä risujen kanssa samansukuinen juoni. Kärryn pohjalle pitempiä näreitä siten, että tyvi on hieman päälle koottavaa risu/havukasaa ulompana. Rikospaikalla vaan vedetään oikeista tyvistä. En ole vielä nähnyt kenenkään muun tehneen samaa. En pidä ideaa ainutlaatuisena, mutta mitä jengiä nää aboriginaalit ovat ? Muokattu: 7. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään