Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 206k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ piti siinä vielä kotimatkan päätteeksi lapioida raskasta suojalunta auton ympäriltä. Vieressä on tyhjä ruutu, siirsin siihen pari lapiollista, ei jaksanu kantaa rinteeseen ( joka on autojen edessä) - putsaan auton huomena aamulla kun lämmitin surisee. 

Kirjoitettu
9 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Parin tunnin sisään alkaa tulla lisää lunta ja sade loppuu torstaina... 😄

Tukeva vesisade jatkuu.

Kirjoitettu

Paitsi ei sitä varmaksi tiedä, käyn aamusella kaupassa autolla ( auki 24h) ja testaan miten autoilu sujuu. 

Mutta kävin KVVY:n facebook sivuilla,laitoin sinne kommentin taannoisista Hämeenkyrön Turkimusojan talkoista. 

Kirjoitettu

Ei täällä tule lunta ( ainakaan paljon), se tulee jonnekin Keski-Suomeen ja huomena tempokisu ajelee suunnitellusti Nakkilaan.

Kirjoitettu

Haravoin talon tulotien varren. Kohtuullinen peräkärryllinen odottaa maanantaita, jotta voi viedä lehdet kaatikselle. Itse asiassa luulin aiemmin kompostin tyhjentämisen olleen viimeinen syystyö, kunnes totuus valkeni.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Työnsin vehnä/ruissämpylät (80/20) uuniin.

Edit:

Oh no! Sähkön hinta 21 snt! Nyt tuli kallista :( 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Heh, meinasin laittaa pyykkikoneen päälle mutta jostain syystä tarkistin itsekin hinnan ja laitankin vasta klo 14. Aika pienestä rahallisesta erosta taitaa olla kyllä kyse.

Kirjoitettu

Huutelin välikommentteja ja vastauksia tulleisiin kysymyksiin koulutuksessa jossa olen kuulolla. No ihan asiaa kylläkin kun kouluttajat eivät itse kaikkea tienneet tai kun eivät osanneet vähän heidän koulutuksensa aiheen sivuun tuleviin kysymyksiin vastata.

Kirjoitettu
3.11.2023 klo 16.32, alpensau kirjoitti:

Haravoin talon tulotien varren. Kohtuullinen peräkärryllinen odottaa maanantaita, jotta voi viedä lehdet kaatikselle. Itse asiassa luulin aiemmin kompostin tyhjentämisen olleen viimeinen syystyö, kunnes totuus valkeni.

Vielä: Mulla oli pressu suunniteltu laitettavaksi peräkärryn pohjalle pitkän U:n muotoiseksi, mikä onnistui. Kaatiksella vedettiin emännän kanssa pressun kulmista ja rulla putosi nätisti tantereeseen. 😁

Alkukesästä risujen kanssa samansukuinen juoni. Kärryn pohjalle pitempiä näreitä siten, että tyvi on hieman päälle koottavaa risu/havukasaa ulompana. Rikospaikalla vaan vedetään oikeista tyvistä. En ole vielä nähnyt kenenkään muun tehneen samaa. En pidä ideaa ainutlaatuisena, mutta mitä jengiä nää aboriginaalit ovat ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.