Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ toi on vaikeeta, paljon ihan turhaa mutta kirpparille vieminen on liian työlästä ja sitten kovan työn tuloksena saa ehkä 20e...( oli aika kun kirpparilta sai jopa 400e...) Sain vihdonkin aikaiseksi pestä Ferrarin, imuroin kotona ja kävin kalakaupassa.
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Ainakin piikkiset skootterit on naurettavan hintaisia esim. vaihtoautokaupan lattialla, alle 2 kiloa. Nippa nappa sisäänajettuna. Toi 300 honda voi olla arvokkaampi. En ole enää langennut. Mä olen pitkään haaveillut moposta tai jostain, mikä kulkisin about 60kmh. Sillä pysyisi kaupunkiliikenteessä mukana, mutta mulla ei ole tarvetta lähteä mihkään baanalle. Toki joku piikkiskootteri vois olla vaihtari. Mulle olis tärkeetä toi, ettei olisi minkään motoristin näkönen. Vähän karsastan näitä 50+ Harleyäijiä. Tutuissakin on noita, iso maha, iso olo...
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20232 vuotta ^Joo olen katellut kanssa. Musta toi Dax on vielä siistimpi, mutta makuasioita. Kumpikin on "ei liian vakava" kulkine.
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20232 vuotta Tämän syksyn kututalkoot on nyt lapioitu. Taas "sai" yksistään lapioida, no kannoin puoliksi täynnä olevia ämpäreitä ja heittelin kiviä puroon, mutta toi kävely ei oikein suju niin keskityin sitten lapiointiin. Hiestyi ja hengästyi, kaikkeni annoin - vaikka piti ottaa rauhallisemmin.... Jos muuten haluutte tukea talkoilua ja taimenille kutusoraikkoa, ostakaa hieno t-paita. On pehmoista materiaalia. https://lahjavesille.fi/product/t-paita
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20232 vuotta Imuroin kotona ja kävin käyttämässä viimeisen autopesukupongin. Oikeastaan tuli muuten hyvään saumaan, että sai vaihto-operaatiossa kuukauden lisää aikaa käyttää pesu ja eilen kun ajelin sateessa hiekkatietä niin auto oli todella likainen. ( ja melkein uskalsin katsoa kun ne pesuharjat tulee...vähän jännitti kun siinä on jos pesu keskeytyy, älä nouse autosta vaan soita...ei mulla nyt puhelinta mukana ollu)
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta Vaihdoin autoon talviöljyt ja poistin kahden mansikkapenkin suojaverkot. Yhteen jäi vielä. Kesäöljyillä näytti tulleen 5700 km - mitäs sitä eläkkeellä riehumaan ympäriinsä vai pitäiskö sittenkin. Mansikkamaalla on tajuton määrä varkaita. Nyt olisi hyviä taimia.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta Piirsin elämäni ensimmäisen bikepacking reitin tutulle leirintäalueelle kevättä varten. Klaukkala-Hartola, 209km per siivu. Sit yöpyminen ja sama 209km takaisin kotiin. Ja yllätti vähän kun katsoin hinnastoa niin saman hintaista on yöpyä vaikka 10 metrisellä asuntovaunulla mitä pienessä teltassa. No, samat faciliteetit toki käytössä suihkut jne mutta silti, pahemmin ei kemssantyhjennystä esim tarvii telttailijat. Ja auto plus iso vaunu vie enemmän pinta-alaakin reilusti mitä fillari ja teltta. Hartolassa näköjään esim 23e/yö yhdellä hengellä maksas telttayöpyminen. Edit: Ainiin, ja tilasin ruokaa. Perinteinen kanafile riisillä pippurikastikkeessa. Tuo on vaan ihan kurkoa. Ja about ko putiikin terveellisin setti myös. Muokattu: 6. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta ^Mun unelmissa mä yövyn aina metsässä... mut ei ole konkretisoitunut vaikka kamat hankittu. Toi leirintäalue kyllä poistas aamupaskojen kanssa lapion tarpeen...
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta ^Vaimo tsekkasi Tori.fi:n tarjontaa teltoissa niin yllättävän paljon oli telttoja ja makuupusseja termeille "todella vähän käytetty" tai "Yhden kerran ollut käytössä". Toivottavasti ei tule täältäkin käsin kerran käytetyt romut myyntiin kun huomaa kuinka perseestä ulkona yöpyminen itikoiden keskellä oikein onkaan No, itse ostin uudet, sillä tarkoitus on käyttää noita ainakin 2 kertaa! Kuhan ei ole eka ja viimeinen kerta. Edit: Hmm... Itikkaongelma olis klaarattavissa ainakin Thermacellilla. Kotona on jo yksi pöytämallinen mutta se taitaa olla liian iso raahattavaksi mukana. Edit2: Jahas, Thermacelliltä tullut maahan tökättäviä versioitakin mitkä olis turvallisia nurmikolla kun pysyisivät pystyssä vaikka vieressä vetäs sikeitä teltassa. Mutta taitaa olla turhan vaivalloista roudata moista laitetta mukana. Ja joidenkin mielestähän ko laitteet lienee seuraavana helvetistä heti eli kovanäijän aspeksi menis jos tuommosta alkas virittelee heti ensimmäiseksi kun pyörä pysähtyy telttapaikalle. Muokattu: 6. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulla on yks todella erähenkinen kaveri, mä saan retkeilykamaa, se saa fillareita, tehdään vaihtokauppoja. Kerran nukuin pihalla... palelin ihan sikana ja juoksin himaan aamuviideltä ja huomasin että +3... olin ilman makuupussia pienellä viltillä sisävaatteissa liikenteessä. Hokasin kanssa että tarvisin paksumman patjan. Kun pojan kanssa ajettiin Brysseliin (matkakertomus täällä ) niin yksi yö teltassa oli tarpeeksi kummallekin. Teltta myös hajosi vähän. Se oli kuitenkin pitemmällä reissulla luksusta kattoa telkkua sängyssä iltaisin jäätelöä ja kylmää olutta syöden/juoden. Tai käydä kylvyssä. Itteä kiehtoo ajatuksen tasolla belkässä bivybagissa jonnekin ojaan romahtaminen keskiyöllä ja suoraan siitä aamulla jatkaminen. Eihän musta oikeesti tollaseen ole.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Apteekista saa Hyttys Ässä tuotetta. On tasan 2x tuimempaa kuin Marketeissa myytävät EU direktiivin laimentamat.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään