Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 20232 vuotta 15 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ajelin nurtsit 1 ja 2. Kolmosesta puolet, kun rashri kantoon ja kone toppasi eikä käynnisty. Viimeisin teko oli siis ruohonleikkurin hajottaminen. Arvatenkin magneeton kiila poikki ja magneeton napa halki. Uusi magneetto maksanee saman kuin 3/4 uusi ruohonleikkuri. Perse. Pienkonemyyjillä voi olla rivi käytettyjä. Emäntä otti liki ajamattoman näköisen Stigan (multiclip 158 cc brigg&strattonilla). Maksoi 140,- Hyvä heräteostos. Muokattu: 18. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Edellisellä kerralla meidän kivijalan fillarikauppias kaiveli mulle käytetyn magneeton ja pyysi viistoista uuden kiilan kera. Annoin 20€ ja totesin, etten tartte kuittia, kun on tuosta ALV jo kertaalleen suoritettu Mutta joo, sillä on varmaan myös käytettyjä, jollei varaosaa ole saatavilla.
Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 20232 vuotta Muutama motti rankoja pätkitty klapeiksi. Eli tanssii huskun kanssa sai jatko-osan
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Säästin taas yhden siimahännän syksyn koleuden kurjistamukselta, eikä kyseessä ollut lämpimän majan tarjoaminen Muokattu: 19. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Tilasin torstaille 5 pientä nahkiaista. Tammelantorille tulevat torstaina, pääsen kätevästi töitten jälkeen ( vaikka Kauniit ja Rohkeat jää nyt sitten näkemättä...elämä on valintoja)
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 20232 vuotta Siivosin liitetiedostoja... jos siis jostain mun postauksesta puuttuu nyt kuvatus, niin siinä syy.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Pari tuntia taas huskun kanssa pusikossa. Nyt alkaa tontti olemaan raivattu kaivinkonetta varten
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Soran lapioimista talkoissa noin 5 tuntia ( ja ajelu kotiin, yllätys! eksyin mutta onneksi löytyi Tampere-viitta, olin ajellut Porintielle..) sai lapioida, niin ei haittaa vaikka aamulenkkiä ei tullutkaan. Mieluummin se sade aamulla, kun talkoissa - talkoissa ei satanut.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Nurkkien siivoamista putiikin sulkemiseksi talvea varten.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Höyrytin mulle itselle lohiphilettä. On kyl nopea ja helppo tapa kypsentää kala. Ilman rasvankäryä tai muuta. Pitäs vain ostaa pergamiinia kalan alle kun nahka tarttuu kiinni rosterilävikköosaan.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Höyrytin mulle itselle lohiphilettä. On kyl nopea ja helppo tapa kypsentää kala. Ilman rasvankäryä tai muuta. Pitäs vain ostaa pergamiinia kalan alle kun nahka tarttuu kiinni rosterilävikköosaan. Mä olen tehnyt samaa mikrossa kannellisessa lasiastiassa. Tilkka vettä mukaan, lisää nestettä tulee itse kalasta. Nahkapuoli ylöspäin ja se irtoaa likimain yhtenä palana, kun kala on valmis.
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta Heitin kaikki jääkaapissa olevat, Liiteristä hankitut eväät (pähkinäsuklaata ja kylmäsavustettua lohta made in poland) kompostiin. Loppuviikosta turposi yhtenä päivänä jotain kielen alla, pari pv sen jälkeen kielen vasen puoli. Molemmilla kerroilla otin prednisolia 1 tabun (kortisoni). Taidan silti jatkaa kahvin ja terttutomaattien ostamista tuolta. Päivitys: Jokioisten hillomunkkipussin kyljessä lukee: Säilöntäaine (E211), ilmeisesti hillossa. Tuo on aika paha. 211 käyttäytyy kuten aspiriini ja mä satun olemaan allerginen sille. En silti vetäydy liiteripäätöksestä. Muokattu: 24. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta Putsasin autotallin ILPin ja ilmanvaihtokoneen suodattimet. Ja vähän puuhommia.
Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 20232 vuotta Kävin saunassa. Niin kuin eilenkin. Katsoin että sähkön hinta oli huimat 1 snt/kWh.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään