Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi Mutku Nure:han on etuoikeutettu FF palstajäärä Turun Jyrkkälästä, niin onhan se aivan ennenkuulumatonta hänen solvaamisensa Miten asuinpaikka tähän juttuun liittyy? No ei mitenkään, kuha tuli vaan mieleen tuosta sanasta "jyrkkä". Saatto se paikka olla Pernokin, mutta jossain sillä päin kumminkin.
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi Olen ollut kiireinen ja en vuorokauteen käynyt täällä ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä tässä välissä!
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: Mikään muu kuin muutos ei ole pysyvää. Ookko meidän firman pomoja? Tuolleen ne kaikki uskoo ku joka vidun vuosi pistetään jengiä pihalle ja organisaatiolaatikkoleikit uusiksi.
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi 4 hours ago, VesaP said: Ookko meidän firman pomoja? Tuolleen ne kaikki uskoo ku joka vidun vuosi pistetään jengiä pihalle ja organisaatiolaatikkoleikit uusiksi. Laskeskelin tossa, että työurani aikana kolmessa työpaikassa on ollut 8 yyteet ja ensi vuonna taas uudet kun tulee organisaatiomuutos. Viimekesän yyteet ei osunut, mutta koko ajan tuntuu, että iskee lähemmäksi. Kun ikää tulee, niin työllistyminen Suomessa on tosi vaikeaa, mutta jos tarjoavat pakettia kuten 50:lle viime kerralla, en epäröi ottaa. Sitten lähen Ruotsiin tai Jenkkeihin töihin.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi ...lisää töitä modelle Telkkarin kanavat - en ole tehny mitään, ja kanavat näkyy ihan normaalisti.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi 8 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ...lisää töitä modelle Tämänkin asian voit jättää toistamatta.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi 15 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Ukkonen just äsken lumituiskun keskelä. Tuota ihmeteltiin eilen illalla täälläkin. Välähteli ja jyrisi sankan lumisateen seassa.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Ollaan nyt täällä vielä tämä vuosi. Olen ollu superaamuvirkku aiemmin, lähteny jopa lenkille aamuneljältä ja sitten aamukuudelta. Tänään heräsin merisään kuunteleen, mutta sitten takas nukkumaan ja just äskön heräsin - ja menen varmaan takas vielä nukkumaan. Laitoin eilen valmiiksi linturuokintahimmelit vien jos jaksan, kaupassa käyn tarvittaessa kävellen. Muokattu: 21. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Mikään ei kuulosta niin hyvältä kuin merisään kuuntelu putkiradiolla! Siinä tulee ääneen se omaleimainen pehmeys, mihin transistori ei pysty.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Mä olin 70-l loppupuolella aukissa viestilinjalla. Vääpelin opetus liikkui pääasiassa venäläisten putkiradioiden ympärillä, siis 3 kk. Mitä järkeä ? Tuttuva meni mun jälkeen Riksuun viestikomppaniaan. Tuo sanoi, että jos tulee sota, niin ne venäläiset radiot heitetään romuihin ja otetaan amerikkalaiset tilalle.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Ja sitku venäläiset losauttaa yläilmoissa sen sähkömagneettisen pulssin, ei jenkkien transistoriradiosta kuulu edes kohinaa, mutta putkiradio soittaa vaikka ripaskaa
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi 18 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mikään ei kuulosta niin hyvältä kuin merisään kuuntelu putkiradiolla! Siinä tulee ääneen se omaleimainen pehmeys, mihin transistori ei pysty. kyllä se on tärkeä aamurutiini. Siellä on 2 juontajaa ( toinen on Markus Turunen ja toisen nimeä en muista ) jotka joskus hieman versioi aamun viimeisen rannikkoaseman tietoja, eli voi tulla se "...ja vielä viimeisenä Nahkiaisen tiedot..." odottelen myös tätä yksinkertaisempaa mutta hauskaa ilmausta "Nahkiainen 1 lounas 18" ( mulla on laatikkoradio, vanha dvd-soitin joka ei tunnista dvd-levyjä, on myös joku bluray-härpäke, mutta en osaa käyttää sitä...)
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään