Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mut yllätti aamupäivällä työkaveri, joka laittoi toimistolta viestin, että "onko nää sun kuulokkeet?". Mun viikon kadoksissa olleet bt-nappikuulokkeet siis olivat löytyneet toimistolta!!! 

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
41 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Kuulostaa nyt vähän siltä että jollekin on ravintoterapeutti tai lääkäri määrännyt tummaan suklaaseen siirtymisen...

Kuule tässä mä nyt määrään että valkoinen suklaa, mieluusti rommitäytteellä. Vaikken lääkäri nyt enää mielestäni olekaan.
Sitä kun oikein yrittää "elää" terveellisesti niin käy toisin. Syöt sitä mistä tykkäät koska sulla on vain tämä yksi elämä ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että toi terveysintoilu ja ruokaniuhottaminen on persiistä. 

Siis aikoinani kun sain otsonihoitajalta suklaita, usein 90% tummaa sokeritonta ja annoin isälleni, ja kun isälleni kyllä suklaa maistuu mutta ei voinu sitä syödä, äitee taisi laittaa kuivakakkuun jotenkin mausteeksi. 

Kirjoitettu

Jopsukalta jäi lause kesken... se kuuluu näin: Minttusuklaa on ihmisravinnoksi kelpaamatonta!1!!!

Kirjoitettu

^^^ mä kerran kysyin Alkon myyjältä, että mitä eroa on näissä ja esimerkiksi Ruåtsinlaivan Mon Cherissä, niin kertoi että Alkon konvehteissä on isompi alkoholiprosentti. 
Mä kyllä ostan mieluummin Kirsberryä, valitettavasti vaan puteleista on poistettu se kultainen pieni pikari joka sopi nukketaloon tosi hyvin. Se oli aikoinaan jopa ostoperuste että sai sen pikarin. 

Mutta samaa mieltä ^ minttusulkaati on ihan kamalaa, samoin antakee pähkinät oraville tai linnuille ja suklaa suklaana.
Sitten on yksi täyte, oliko ananas? joka on se Pandan konvehtirasian viimeiseksi jäävä. 

En myöskään ymmärrä että jäätelöön laitetaan lakritsia, laku on hyvää ja jäätelöä, mutta erikseen.

Kävin muuten maanantaina Verkkokaupassa odotellessani vanhempieni tuloa Jyskiin ( piti se petauspaita...) katselin tietokoneita ja läppäreitä, ja hei missään läppärissä ei ollut levyasemaa!?!? tämä mun vanha tietokone on siis niin hyvä, iso 21" näyttö, kiiltävä ja tässä on cd-asema jolla voi esimerkiksi tehdä autoon lempikappalelevyjä. Tai katsoa dvd-elokuvia kuten esimerkiksi "Blood Lake" jossa verenhimoiset nahkiaiset tulee, puree ja syö tai,paremminkin juo elävältä. Niin huono elokuva että on hauska ja naurattaa. Varoitus, tulee juonipaljastus: ihan lopussa nää pelastajat on hyvillään että saatiin  nahkiais-ongelma pois....mutta sitten semmoisesta "vesipostista" .....kurkistaa, no tietysti nahkiainen :D 

R.I.P. Shannen Doherty, kyseisessä elokuvassa esiintyny,  minä olen pitänyt aina tästä näyttelijättärestä, en ole sitä Beverly Hills katsonu, mutta jostain sympatiat kumpusi.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
34 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Kävin muuten maanantaina Verkkokaupassa odotellessani... katselin tietokoneita ja läppäreitä, ja hei missään läppärissä ei ollut levyasemaa!?!?

Jep. Tietokonekauppiaille tulee ammattitason koneita leasingpalautuksina. Ne on hieman eritasoisia kuin nuo markettivehkeet. Sellainen kauppias kannattaa etsiä. Niillä on perävalotnäkyyvielä-takuu, mutta mitäs siit sit. Hintakin on sen mukainen. Varmaan tampesteriltakin löytyy.

Kirjoitettu

^ :D no mulla on tässä nyt kaksi toimivaa läppäriä. Nyt kirjoittelen tällä vanhalla isolla, tämmöisiä ei vaan kertakaikkiaan ole myynnissä enää. Tää pystyy pyörittään 2 nettisivua, mutta vaihdetaan sitten välilehteä ( eikä lisätä uusia )
Ja jos netti ei enää pelitä, voin tehdä kuvia ja laitan muistitikulle ja toiseen koneeseen.  Tai sitten vien tän huoltoon, Pirkkalan Veskassa ( asun siis Pirkkalassa, en Tampereella ) on hyvän palvelun tietokonehuolto. Harmillisuus kun Valkeakoskella se huoltoliike lopetti, sieltä sai huollon nopeesti ja todella edullisesti; koneessa korjattu jotain 100 juttua ja hinta 50e. Ja ilmanen parkkialue vieressä.

Kirjoitettu

G1050Edgen tyhmä wifi karttalataus. Tullut uutena ominaisuutena tuohon että voi ladata uudet karttapäivitykset wifillä ilman tietokonetta ja Garmin Expressiä. Noh, teoriassa näköjään toimii mutta jos näyttöön ei koske X minuuttiin, näyttö sammuu ja lataus keskeytyy. Eli toi toimis vain ajaessa jos näyttö pysyy kokoajan päällä ja wifi olis jaettu kännykästä. Eli nyt sit 1050 on USB piuhalla kiinni tietokoneessa ja nätisti lataa koko 30gb kartan mukisematta sinne kerralla. Kestää vähän toista tuntia näköjään toi.

Edit: Toi 30G kartta on vain läntinen eurooppa. Poistanut laitteesta muut alueet kun jollain Afrikan tai Väliamerikan kartoilla esim on vähän harvemmin käyttöä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä kyllä ostan mieluummin Kirsberryä, valitettavasti vaan puteleista on poistettu se kultainen pieni pikari joka sopi nukketaloon tosi hyvin. Se oli aikoinaan jopa ostoperuste että sai sen pikarin. 

MITÄ! Ovat siis menneet ja poistaneet sen pikarin?!
Sehän on lähestulkoon pyhäinhäväistys, en kyllä osta!
Portviini on parempaa :) 

Kirjoitettu

Tämä merikaapelikatkos, vaikuttaa ainakin tässä valossa varsin selvältä.

Tätä samaahan kinuskit tekevät yhtenään Singaporen edustalla.

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

MITÄ! Ovat siis menneet ja poistaneet sen pikarin?!
Sehän on lähestulkoon pyhäinhäväistys, en kyllä osta!
Portviini on parempaa :) 

Joo, ei ole sitä pikaria enää. Eikä ole ollu pitkään aikaan koko tuotetta saatavilla, nyt näkyi olevan mutta en ostanu.
Ostin kokeeksi sellaisen ihan pienikokoisen portviinin. Ei jatkoon. 

No tuossa katselin joulukortti-kansiota....ei hyvänen aika, olen piirtäny lokki- ja tilhi-aineisia kortteja ja nämä on todella hienoja, ensin sitä aattelee että ei näistä mitään tule, mutta todellakin tuli. 
Aattelin myös että en lähetä joulukortteja kun joulukortin lähetyskin on aika kallista. Tosin lähetettävää on vain 6 korttia. Se on monta kertaa että teet, ja kun jälkeenpäin katsot niin miten mä olen tommoista osannu. Kyllä ne kortit matkaan lähtee, yhden vien ite perille.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

!?! olen tässä vajaa kuukauden ajan ( työttömänä) heränny sillee että ei jalat kanna ja hohhoijakkaa kun väsyttää ihan tajuttomasti. Nyt  heräsin ja nousin ihan virkeenä! joskus työaikana viimeksi näin...
Mutta aamupalan olen syöny ja tehny perusvenytykset, nyt onnistuu jo se toinen käsi olkapäältä ja toinen alhaalta yhteen, kun on ollu selkä/kylkivamman takia pitkään mahdotonta. Venytyksiä pitää tehdä joka aamu, ja erityisen tärkeä on istuu jalat harallaan ja masu lattiaan. Alkutilanne pari vuotta sitten oli että puoli metriä matkaa....nyt menee täysasentoon.

Pystyin myös pyyhimään keittiön lattian ilman vasemman kyljen kipua. 

Jos muuten pitäisi valita töitä vai ei kylki/selkäkipua niin ....se pitäisi olla aika iso palkka että voittaisi kivut.

Kirjoitettu

Joo siis....menin vielä nukkumaan ja - heräsin äsken!
Koko ajan minusta tulee isäni kaltainen ( paitsi en syö suklaata tai pullaa yms. ) nukutaan 12 tuntia. No, mitäs tässä nää on näitä, pidelly kyyneleitä pidelly säitä.
Ny kumminkin meen kävelylle, lämmintä ylle ja pähkinärouheet kassiin.

Kirjoitettu

Lääkäreistä pula keskipalkalla 9000eur/kk.

Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, joissa siistikuntoisen omakotitalon saa parin kuukauden palkalla.

Erikoista, ettei kukaan lääkäri innostu...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.