Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Hei! mä pystyn pyöräilemään. Kokeilin muutama sata metriä cyclolla, tosin aika heiveröistä menoa mutta kyllä se tästä vielä. Tosin joutuu aloittaan vaikka kauppareissilla erittäin hitaasti ( 6km) ja kävelylenkit jatkuu.

Kirjoitettu

^  valitettavasti ei tule. Kylki on vileä kipeä jos sille puolelle nojaa, ja mun on aloitettava ihan että josko kauppa-ajelu kalaa kävisin ostamassa ( tulee 6km)  ja todellakin oli huteraa ajamista erityisesti käsien osalta.
Mutta tärkeintä oli että osaan vielä ajaa ( oli suuri epäily) tarvii vaan satulaa vähän matalammalle.

Ennen kylkivamma oli jo 11tkm koossa ja sekin on kuuskymppiselle akalle aika hyvä.
Mutta voin nyt ehkä mennä lääkärille ja ruoka-apujonoon fillarilla.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Joo, aattelin just että kisakireet mainostrikoot päällä ja Ferrari-Colnago alla niin voi olla että tekevät kisusta jauhelihaa ja jakavat senkin siellä sit.

Kirjoitettu

Yllätti että tämä intilainen pimu on polkemassa maailmanympärimatkallaan nyt HELSINGISSÄ Pitäjänmäessä:

https://vedangi.info/rtw

Meneeköhän täältä Venäjälle kuten edellisellä maailmanympäriturneellaan. 🤔🫣

Muokattu: , käyttäjä: VesaP
Etelä-Haagassa vaihdettu Pitäjänmäkeen.

Kirjoitettu
44 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Joo, aattelin just että kisakireet mainostrikoot päällä ja Ferrari-Colnago alla niin voi olla että tekevät kisusta jauhelihaa ja jakavat senkin siellä sit.

Mulla ei ole kireitä trikoita ( kun oon niin laiha) äiteekin on naureskellu että oikeet pyöräilijät ajelee kireissä hienoissa vaatteissa ja mulla on  römpöt. Ja se on cyclo-kausi nyt, ja ihan tavisulkoiluvaatteissa ajelen.
Hävikkiruoan jakoon voi mennä kuka tahansa, ei kysytä tulotietoja. Mutta ei sinne kukaan hyvintoimeentuleva tule, pitkä jonotusaika ja aika ankee se kassin sisältö.
Sillehän ei voi mitään että on joskus 16 vuotta siten hieno fillari ostettu - ja olen iloinen että oli se mahdollisuus sillä inspiraatio pitkiin lenkkeihin mahdollistui nimenomaan sillä että kyseisellä fillarilla on niin kiva ajella.

Kirjoitettu

Fortum myi Ekokemin ruotsalaiselle sijoitusyhtiö Summa Equitylle. Vanhempi artikkeli

Kauppa saatiin vietyä päätökseen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mutta  tää hävikkipatonki aattelin ensin että mitä mä tällä teen., laitoin paloiteluna pakkaseen ja sulatin nopeesti mikrossa - niin tosihyvää aamupalaleipää.
Banaanit on syöty ( ne oli pakko syödä nopeesti ) ja kaurahiutaleetkin tulee käytettyä.

Mutta se mikä oikeesti yllätti, olen lintukävelylenkeillä ottanu muutaman hölkkä-askeleen, hölkkä taikka juoksu ei tule sujumaan jalkaterävamman takia, mutta muutaman hölkkäaskeleen silloin tällöin voi ottaa ( jos kukaan ei ole näkemässä)
En sinänsä enää urheilusta välitä ja onko se enää kuntoilua, mutta ulkoilua kyllä ja se on tärkeintä.

sormien asento näppiksellä

Kirjoitettu

^ sinne tulee kyllä muitakin jouluisia/talvisia kuvia, mutta mielestäni sopi tuohon "päivän sanaan"
Aattokuva tulee oleen melkoinen yllätys :D kalenteri jatkuu vuodenvaihteeseen.

Mutta yllättävän hyvin sujui kävelleen kauppaan ja takas ( fillarilla ei olisi päässy voimistelematta ja sitä en nyt pysty kun täällä ei pyöräteitä aurata ) ja tänään tuli muuten kävelyä yli 2 tuntia, ja on yllättäny joka päivä että kävellessä varpaat ei todellakaan palele, joudun huilutteleen kylmässä vedessä kävelyn jälkeen, ja joskus yölläkin.

Kirjoitettu

^ :D se jää nähtäväksi, että on sentäs jotain joulunodotusta...

se voi olla oravakuva, lintukuva, nukkejoulukuva tai sitten nahkee joulukuva...

Kirjoitettu

Radiomuseoiden määrä Suomessa!

1. Radiomuseo Pusula
    Sijainti: Lohjan Pusulassa.
    Keskittyy vanhoihin radiovastaanottimiin ja 1900-luvun radiotekniikkaan.
  2. Radiomuseo Lahti
    Sijainti: Lahden Radio- ja tv-museo Mastola, Lahdessa.
    Esittelee radiolähetystekniikkaa ja Lahden pitkäaaltoaseman historiaa.
  3. Radio- ja tv-museo Mastola
    Sijainti: Lahden Radiomäki.
    Monipuolinen näyttely suomalaisesta radio- ja tv-historiasta.
  4. Riihimäen radiomuseo
    Sijainti: Riihimäki.
    Tarjoaa laajan kokoelman vanhoja radioita ja radioamatööritoiminnan historiaa.
  5. Porin radiomuseo
    Sijainti: Pori.
    Esittelee radiotekniikan kehitystä ja vanhoja vastaanottimia.
  6. Oulun radiomuseo
    Sijainti: Oulu, osana Oulun tiedekeskuksia.
    Sisältää erityisesti paikalliseen radiotekniikkaan liittyvää esineistöä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.