Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi Kylmäkohotettava taikina ei enää halunnut mahtua jääkaappiin, kun avasin oven.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Hei! mä pystyn pyöräilemään. Kokeilin muutama sata metriä cyclolla, tosin aika heiveröistä menoa mutta kyllä se tästä vielä. Tosin joutuu aloittaan vaikka kauppareissilla erittäin hitaasti ( 6km) ja kävelylenkit jatkuu.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi ^Huomenna tulee aamulla ennen auringon nousua satanen kuitatuksi ajetuksi? 👍
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ valitettavasti ei tule. Kylki on vileä kipeä jos sille puolelle nojaa, ja mun on aloitettava ihan että josko kauppa-ajelu kalaa kävisin ostamassa ( tulee 6km) ja todellakin oli huteraa ajamista erityisesti käsien osalta. Mutta tärkeintä oli että osaan vielä ajaa ( oli suuri epäily) tarvii vaan satulaa vähän matalammalle. Ennen kylkivamma oli jo 11tkm koossa ja sekin on kuuskymppiselle akalle aika hyvä. Mutta voin nyt ehkä mennä lääkärille ja ruoka-apujonoon fillarilla. Muokattu: 2. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Älä nyt kuitenkaan mene ihan kalleimmalla filolla sinne jonoon, saattavat paiskata jonon hännille.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Joo, aattelin just että kisakireet mainostrikoot päällä ja Ferrari-Colnago alla niin voi olla että tekevät kisusta jauhelihaa ja jakavat senkin siellä sit.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Yllätti että tämä intilainen pimu on polkemassa maailmanympärimatkallaan nyt HELSINGISSÄ Pitäjänmäessä: https://vedangi.info/rtw Meneeköhän täältä Venäjälle kuten edellisellä maailmanympäriturneellaan. 🤔🫣 Muokattu: 2. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP Etelä-Haagassa vaihdettu Pitäjänmäkeen.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi 44 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Joo, aattelin just että kisakireet mainostrikoot päällä ja Ferrari-Colnago alla niin voi olla että tekevät kisusta jauhelihaa ja jakavat senkin siellä sit. Mulla ei ole kireitä trikoita ( kun oon niin laiha) äiteekin on naureskellu että oikeet pyöräilijät ajelee kireissä hienoissa vaatteissa ja mulla on römpöt. Ja se on cyclo-kausi nyt, ja ihan tavisulkoiluvaatteissa ajelen. Hävikkiruoan jakoon voi mennä kuka tahansa, ei kysytä tulotietoja. Mutta ei sinne kukaan hyvintoimeentuleva tule, pitkä jonotusaika ja aika ankee se kassin sisältö. Sillehän ei voi mitään että on joskus 16 vuotta siten hieno fillari ostettu - ja olen iloinen että oli se mahdollisuus sillä inspiraatio pitkiin lenkkeihin mahdollistui nimenomaan sillä että kyseisellä fillarilla on niin kiva ajella.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Fortum myi Ekokemin ruotsalaiselle sijoitusyhtiö Summa Equitylle. Vanhempi artikkeli Kauppa saatiin vietyä päätökseen. Muokattu: 2. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Mutta tää hävikkipatonki aattelin ensin että mitä mä tällä teen., laitoin paloiteluna pakkaseen ja sulatin nopeesti mikrossa - niin tosihyvää aamupalaleipää. Banaanit on syöty ( ne oli pakko syödä nopeesti ) ja kaurahiutaleetkin tulee käytettyä. Mutta se mikä oikeesti yllätti, olen lintukävelylenkeillä ottanu muutaman hölkkä-askeleen, hölkkä taikka juoksu ei tule sujumaan jalkaterävamman takia, mutta muutaman hölkkäaskeleen silloin tällöin voi ottaa ( jos kukaan ei ole näkemässä) En sinänsä enää urheilusta välitä ja onko se enää kuntoilua, mutta ulkoilua kyllä ja se on tärkeintä. Muokattu: 3. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu sormien asento näppiksellä
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ sinne tulee kyllä muitakin jouluisia/talvisia kuvia, mutta mielestäni sopi tuohon "päivän sanaan" Aattokuva tulee oleen melkoinen yllätys kalenteri jatkuu vuodenvaihteeseen. Mutta yllättävän hyvin sujui kävelleen kauppaan ja takas ( fillarilla ei olisi päässy voimistelematta ja sitä en nyt pysty kun täällä ei pyöräteitä aurata ) ja tänään tuli muuten kävelyä yli 2 tuntia, ja on yllättäny joka päivä että kävellessä varpaat ei todellakaan palele, joudun huilutteleen kylmässä vedessä kävelyn jälkeen, ja joskus yölläkin. Muokattu: 3. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Jotenkin aavistelen, että kalenterin kuva 24 on tyyppiä Mikä EI yllättänyt sinua...
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ se jää nähtäväksi, että on sentäs jotain joulunodotusta... se voi olla oravakuva, lintukuva, nukkejoulukuva tai sitten nahkee joulukuva... Muokattu: 3. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20241 vuosi Radiomuseoiden määrä Suomessa! Radiomuseo Pusula Sijainti: Lohjan Pusulassa. Keskittyy vanhoihin radiovastaanottimiin ja 1900-luvun radiotekniikkaan. Radiomuseo Lahti Sijainti: Lahden Radio- ja tv-museo Mastola, Lahdessa. Esittelee radiolähetystekniikkaa ja Lahden pitkäaaltoaseman historiaa. Radio- ja tv-museo Mastola Sijainti: Lahden Radiomäki. Monipuolinen näyttely suomalaisesta radio- ja tv-historiasta. Riihimäen radiomuseo Sijainti: Riihimäki. Tarjoaa laajan kokoelman vanhoja radioita ja radioamatööritoiminnan historiaa. Porin radiomuseo Sijainti: Pori. Esittelee radiotekniikan kehitystä ja vanhoja vastaanottimia. Oulun radiomuseo Sijainti: Oulu, osana Oulun tiedekeskuksia. Sisältää erityisesti paikalliseen radiotekniikkaan liittyvää esineistöä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään