Jump to content
IGNORED

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Recommended Posts

29.3.2024 klo 16.29, MV kirjoitti:

Tjaa, myrkytykseen tarvitaan näköjään ~70g päivässä jatkuvasti. Elikkäs tuollainen 300g pötikkä aina neljän, viiden päivän välein. Enpä taida yrittää. Luin lapsena liikaa kirjoja naparetkistä. 

Laitan aamulla leivän ( ja sekin on puolikas reissumiestä )päälle, ja menee pari haukkausta välipalana. Kyllästyin juustoon, mutta maksamakkarainnostus todennäköisesti laantuu ajan myötä.
En kyllä syö mitään niin paljon että olisi myrkytyksen vaara :D

Yllätti kun satuin seuraamaan tv- nelosen ohjelmistoa....tulossa viikon päästä kiva musiikkiohjelma "Tähdet Tähdet"...osallistujista yllätti: Riku Nieminen ( no näyttelijät on melkeinpä parempia laulajia kuin "oikeet" laulajat...) Noora Karma ( joku mentalisti tjsp), Sara Chafak ( joku missi)....esittelymainoksessa joku ( oliko Teemu Roivainen)kyllä raiskasi Genesiksen "In The Air Tonight"-kappaleen.
Pidän tästä ohjelmasta, kun on teemat että mielenkiinnolla odotan :)

No hyvinhän se näyttää ja kuuluu sujuneen, Popedan eka keikka uuden solistin kanssa. (videolla on keikkataltiointi, tuossa mainoskuva, Costello on kyllä mun suosikkini )

no tottakai se sujui, mutta yllätti että näin hyvin.

Edited by tempokisu

No tässä tuli sitten viikon loma. Äskön txtviesti Rouvalta että hän on kipeenä...toivottavasti ei laita sitten pitkiä päiviä loppuviikolle, kun olen ajat sitten laittanu että torstaina lähettävä neurologille. 
Siis eka kerta 20 vuoteen kun Rouva on kipeenä niin että peruu työpäivän. Ihan jäätävää järjestelemistä perua 28 asiakasta, mutta se ei ole mun vika. 

15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

No tässä tuli sitten viikon loma. Äskön txtviesti Rouvalta että hän on kipeenä...toivottavasti ei laita sitten pitkiä päiviä loppuviikolle, kun olen ajat sitten laittanu että torstaina lähettävä neurologille. 
Siis eka kerta 20 vuoteen kun Rouva on kipeenä niin että peruu työpäivän. Ihan jäätävää järjestelemistä perua 28 asiakasta, mutta se ei ole mun vika. 

Varaudu ottamaan bisnes itsellesi. Sähän tarvitset vain vastaanottoapulaisen.

Minä en osaa puljua hoitaa yksin, se luultavasti menee Rouvan pojan tai Pomon veljen omistukseen sitten jos... Rouvahan hoitaa ajanvarausta myös kotoa käsin kun ei olle puljussa paikalla. 
Eikä tämä ollut hyvä juttu ollenkaan, hyvin olisi fillarilla päässyt. Nyt on sitten viikon vapaa, ja seuraavassa palkka koostuu 4 päivän tekemisistä....no tulee siihen kuitenkin 90 asiakasta, ja kun olen ollut tosi väsynyt niin ehkä pääsiäisloma tekee hyvää.
Rouvalla on varmasti ollu stressiä ja kaikkea järjestämistä eikä ole levänny, siksi varmaan tuli pakkolepoa. 

Edited by tempokisu

Käsittääkseni isot lääkäriketjut/-talot toimivat niin, että kullakin lääkärillä on oma yritys ja kukin  lekuri maksaa vuokraa heidän varaussovelluksen, laskutuksen ja tilojen käytöstä. Firmahan sulla on jo. Kysyvä ei eksy.

Edited by alpensau

:D joo isot lääkäriketjut. Meillä on vain minä ja Rouva, käytännössä Rouva hoitaa kaikki muut asiat paitsi että minä teen niitä ajokorttitodistuksia. Nytkin siis kun Rouva on sairas, pulju on kiinni. Olisikin edes joku toinen vastaanottoavustaja, mutta kun säästetään siitä(kin). 
Minulla ei ole omaa firmaa, vaan olen itsenäinen ammatinharjoittaja. Eri asia.
Ja meillä vielä siten että firma ( eli Rouva) päättää asiakaskäyntien hinnan.

Ja hei, tuossa aikaisemmin patistit minua kovasti verikokeisiin ja lääkäriin. Nyt sitten pitäisi pulju ostaa itelle. 
Ehkä kuitenkin ite tiedän itteni paremmin, mitä osaan ja erityisesti mitä EN osaa. 
Voisitko ystävällisesti jättää mun asiat rauhaan. Vaikka niitä ( en kaikkea) tänne vähä väliä laitankin.
Kun on yksin niin on tarve purkaa tuntojaan jonnekin. 

Edited by tempokisu