Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kävelylenkillä yllätti, ettei tuttu tyyppi tunnistanut allekirjoittanutta.  Kyseinen rouva ei ole nähnyt minua vissiin koskaan (talvi)vaatteet päällä 😜

Lisäyllätys on että Tempokisu ei ole ottanut nahkiais-topicia omakseen. Camoon... se on sua varten.  Luet näitä kuitenkin :D 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 256.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olutmoottori
    Olutmoottori

Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ehkä kisu kasaa sieltä jostain varmuuskopioistaan vanhan foorumin (idiootisti ja kiusaten) hävitettyä topiccia ja tuuppaa koko viestihistorian tänne?

Kohta yllättää jos jengi ei sieltä sössitystä foorumista tänne ala siirtyä enenemissä määrin. Siellä on kaikki ruvellaan nyt, kellonajasta lähtien näköjään. Ja kuinka ihmeellistä ja hienoa on käyttää foorumia jonka softa on vuoden 2022 tasolla! 😍

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Samaa mieltä. Toisaalta tekis hyvää vierottaa itsensä foorumeista, mutta pakkohan täällä on turista ihan katsoakseen lähteekö lentoon.  Sinne täytys mainostaa enempi tätä. Mä kyllä olen siinä uskossa nyt etten ainakaan ton ylläpidon aikana uutta tunnusta sinne tee. 

Kirjoitettu

Jotenkin en välittäisi ihan kaikkia persoonia saada sieltä tänne.

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo mulle vaikuttaa kun vaihdelttiin viestejä, mä kysyin Hesaan hyvää reittiä ja hän olis tullu henk.koht. ajamalla opastamaan mitä arvostin. Toinen oli kun haki ihan pokkana Lahdesta kuvarasteja. Ei toi toki mikään ihme suoritus ole, mutta mulle on. On jäänyt ajamatta edes takas toi matka. 

Kirjoitettu

DHL Express yllätti. Se yllätti jopa itsensä. Lupas Ranskan alpeilta lähteneen paketin tuloajaksi 48h, mutta paskat, pakettihan oli kotona kädessä <20h lähetyksestä. Kyllä, aivan loistofirma tuo DHL. Homma toimii, se ei yllättänyt kyllä.

Ainiin, ja kuovipolku on hieno mies, piti hänen foorumikirjoittelusta tai ei. Tarjoutui mullekin oikein tänne persläpeen asti tuomaan kokeiltavaksi Bontin ajokenkiä kun olin niitä itse ostamassa. Mulkku mies ei toimi noin! En kylläkään käyttänyt tarjousta hyväksi vaan tilasin kengät ihan mittanauhan perusteella. Mutta kiitos tarjouksesta kyllä edelleen! :)

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

• 3 weeks later...
Kirjoitettu
5 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti:

Se että Gävlen olkipukki sai olla pystyssä koko joulun, liekkö johtui siitä että sille oli järjestetty live-seuranta, hyvä niin onhan tuo kiva joulukoriste.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f2273d51-e6cd-40b0-9ad4-293f818b3ef4

Kyllähän perinteeseen kuuluu myös palaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Jossain vaiheessa taisi kärvähtää useamman kerran heti niin taisivat vähän kiristää valvontaa. Mutta kyllähän ne tuolla Gävlessäkin toivovat että välillä palaa. Vaikka eivät sitä voi julkisesti ääneen sanoa. 

Kirjoitettu

Joo, kyllä pukki palaa täytyy. Suuri pettymyshän tuo uutinen, sillä tavoin Joulun perinteitä menty muokkaamaan. Sietämätöntä.

Eipä töröttäisi pukki tuolla pidempään wanhan G-klubin aikaan :D

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kaupassa ei toiminut kortti millään, onneksi oli toinen. Ehdin jo manaamaan S-pankin alimpaan helvettiin, mutta syy olikin niin simppeli kuin tilin saldo. Hitto tätä joulua, tullut heiteltyä rahaa sinne sun tänne. 

Kirjoitettu

^Minullekin on tullut pari kertaa yllätyksenä ettei S-tili täyty pelkillä bonuksilla.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Jep, varsinkaan mulla, kun bonuksetkin menee vaimon tilille....  hiton S-tili 💩

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.