Jump to content
IGNORED

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Recommended Posts

Kävelylenkillä yllätti, ettei tuttu tyyppi tunnistanut allekirjoittanutta.  Kyseinen rouva ei ole nähnyt minua vissiin koskaan (talvi)vaatteet päällä 😜

Lisäyllätys on että Tempokisu ei ole ottanut nahkiais-topicia omakseen. Camoon... se on sua varten.  Luet näitä kuitenkin :D 

Edited by tommi2

Ehkä kisu kasaa sieltä jostain varmuuskopioistaan vanhan foorumin (idiootisti ja kiusaten) hävitettyä topiccia ja tuuppaa koko viestihistorian tänne?

Kohta yllättää jos jengi ei sieltä sössitystä foorumista tänne ala siirtyä enenemissä määrin. Siellä on kaikki ruvellaan nyt, kellonajasta lähtien näköjään. Ja kuinka ihmeellistä ja hienoa on käyttää foorumia jonka softa on vuoden 2022 tasolla! 😍

Samaa mieltä. Toisaalta tekis hyvää vierottaa itsensä foorumeista, mutta pakkohan täällä on turista ihan katsoakseen lähteekö lentoon.  Sinne täytys mainostaa enempi tätä. Mä kyllä olen siinä uskossa nyt etten ainakaan ton ylläpidon aikana uutta tunnusta sinne tee. 

Joo mulle vaikuttaa kun vaihdelttiin viestejä, mä kysyin Hesaan hyvää reittiä ja hän olis tullu henk.koht. ajamalla opastamaan mitä arvostin. Toinen oli kun haki ihan pokkana Lahdesta kuvarasteja. Ei toi toki mikään ihme suoritus ole, mutta mulle on. On jäänyt ajamatta edes takas toi matka. 

DHL Express yllätti. Se yllätti jopa itsensä. Lupas Ranskan alpeilta lähteneen paketin tuloajaksi 48h, mutta paskat, pakettihan oli kotona kädessä <20h lähetyksestä. Kyllä, aivan loistofirma tuo DHL. Homma toimii, se ei yllättänyt kyllä.

Ainiin, ja kuovipolku on hieno mies, piti hänen foorumikirjoittelusta tai ei. Tarjoutui mullekin oikein tänne persläpeen asti tuomaan kokeiltavaksi Bontin ajokenkiä kun olin niitä itse ostamassa. Mulkku mies ei toimi noin! En kylläkään käyttänyt tarjousta hyväksi vaan tilasin kengät ihan mittanauhan perusteella. Mutta kiitos tarjouksesta kyllä edelleen! :)

Edited by VesaP

• 3 weeks later...