Jump to content
IGNORED

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Recommended Posts

Tämän päivän Aamulehdessä oli juttua persoonallisesta muotisuunnittelijasta, joka on luonut kansainvälistä uraa ja tilauksia pukkaa....
...miksi osallistua suomaiseen "Muodin Huipulla"- kisaan. 
Nimittäin kun putosi ensimmäisenä. Luin että on suunnitellut upeita sirkusasuja yms. 
Tosin ei yllättänyt että kyseisessä kisassa kaikki suunnittelijat on "friikkejä" ja ensimmäisessä jaksossa kaikki asutkin tasoa "riepu".

Edited by tempokisu

🐦 on yllätyttänyt miten ihminen, minä, voin muuttua näin paljo. Viime kevääseen asti inhosin linnunlauluja ja evvk tirpat.
No nyt tänään kun kiikaroin ja tuolla on punatulkku, niin hypähtelen ilosta ja ääneen sanon että ihanaa. Ja sitten sain näköyhteyden naaras ja koiras punatulkut suloisen lähellä toisiaan. Olen ihan innostunut linnuista ja perustanu muutaman vakioruokintapaikan. Ja nyt tiedän missä yksi käpytikka asustelee, sain tänäänkin tikasta näköhavainnon :)

Edited by tempokisu

No just. Katsoin Aamulehdestä että hienoa, tulee aurinkoinen ja melkein tyyni päivä tuulta 1m/s.
- kääk! oli jääny tuulilukemasta toinen ykkönen laittamatta? kaamee myrskytuuli. 

Siellä nuket pysy pystyssä telineessäkään ( piti mennä kuvaamaan kun kerrankin aurinkoista...)

4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

No just. Katsoin Aamulehdestä että hienoa, tulee aurinkoinen ja melkein tyyni päivä tuulta 1m/s.
- kääk! oli jääny tuulilukemasta toinen ykkönen laittamatta? kaamee myrskytuuli. 

Siellä nuket pysy pystyssä telineessäkään ( piti mennä kuvaamaan kun kerrankin aurinkoista...)

No mä menen nyt kuitenkin kokeilemaan parin nuken kanssa...höh olikin melkein tyyntä, ja lämmintä. Hain sitten lisää kuvattavia. 
Lenkilläkään hikoile näin paljo, tosin oli siis liikaa vaatetta päällä. 
Jos kuvat ei nyt onnistunu, niin en mä sitten vaan enää osaa. Jotenkin vaan ennen oli kirkkaamman sininen taivas. Talvella ja erityisesti kesällä.