Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^Oho, uutta tietoa että noi voi ohjelmoida noin ettei pyöri koko ajan. Kuulostaa pätevältä.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi 12 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kellon pyöritin, siis joku sähkötoiminen vetoavain?? Automaattikelloille tarkoitettu säilytysrasia, joka liikuttelee kelloja automaattikoneiston ylläpitämiseksi.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Ahaa! Entinen matikan ope sanoi laittavansa automaattikellonsa yöksi aina lapsensa nilkkaan, koska omassa kädessä, vai oliko se että yöpöydällä, ei kelloon tule riittävästi liikettä.
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 202528. Heinä Nyt se ilmestyi Keskisen kesäaleen. Ei voinut enää olla ostamatta.
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 202530. Heinä Kirjoittaja Mä olen koko kesän pitänyt tätä Seikoa. Pistin maalauskelloksi, kun oli vähän turha, en tykännyt ja vaihtokaupassa tuli, ihan kattoakseni miten kestää. Aika hyvänä pysynyt, naarmut tulleet kahvakuulista, olen mennyt löylyihin tän kanssa, tahallani en ole naarminut, mutta en yhtään säälinytkään. Tää oli suht tarkkaa, pari sekuntia päivässä, ja on edelleen 5s edistystä/pvä. Yllätti. Ehkä mä annan armoa Seikon rymykellomaineelle, se yksi Samurai vaan rupesi käymään huomattavasti eri lailla kun kaaduin pyörällä asvalttiin.
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 202530. Elo Työnantaja armollisesti lahjoi kuusikymppistä orjaansa ruhtinaallisella 150€ lahjakortillla. No, olen kaivannut ranteeseen aikarautaa, titaanisena. Tuossa kätevä budjetti ratkaisu? ei toki edusta havittelemaani tuotteen tasoa, mutta lahjuksena täyttänee kriteerit🤣 Muokattu: 30. Elokuuta, 202530. Elo, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 202531. Elo Ei huono valinta olisi mielestäni. Varsin tyylikäs ns. pukukello. Titaania kädessä parhaillaan itsellänikin enkä tarkoita pelkästään korjatun peukalon titaaniruuvia 😀
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 202531. Elo 14 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Ei huono valinta olisi mielestäni. Varsin tyylikäs ns. pukukello. Titaania kädessä parhaillaan itsellänikin enkä tarkoita pelkästään korjatun peukalon titaaniruuvia 😀 Ei niin, eikä aiheuta suunnatonta mielipahaa, jos nahka ranteessa ei siedä tuotakaan. P.S. oikea etusormi kärkinivelen poiston jälkeen ruuvattu kasaan. Muokattu: 31. Elokuuta, 202531. Elo, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 202517. Syys 30.8.2025 klo 23.06, Köfte kirjoitti: Työnantaja armollisesti lahjoi kuusikymppistä orjaansa ruhtinaallisella 150€ lahjakortillla. No, olen kaivannut ranteeseen aikarautaa, titaanisena. Tuossa kätevä budjetti ratkaisu? ei toki edusta havittelemaani tuotteen tasoa, mutta lahjuksena täyttänee kriteerit🤣 Ko. tiuku tuli noudettua ihan kivijalkamyymälästä, sai hihnan typisteltyä narukäteen sopivaksi. Pitää räpsäistä kuvatus, kunhan tästä kotiutuu. Muokattu: 17. Syyskuuta, 202517. Syys, käyttäjä: Köfte kuvatus
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 202520. Syys Palataan vielä tähän niiltä osin, ettei titaanin ihokosketus ainakaan vielä ole aiheuttanut ongelmia. Pidän kotona ranteessa jatkuvasti koemielessä, töissä on pakko luopua.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka Liippaa jo epäonnistunutta hankintaa. Rouvan 50-v lahjaksi saama Certina DS Podium Lady porsi jo toisen kerran. 1. koneisto hajosi alle puolen vuoden käytön jälkeen, meni takuun piikkiin. Nyt karvan alle 10 vuotta myöhemmin taas tohjona. Ei aikonut enää korjauttaa... Ei ole uitu/sanottu, ei käytetty vasarana, eikä muutenkaan kohdeltu kaltoin. Kumman löyhää tekoa tuohon hintaluokkaan minun mielestä Tuostapa sainkin lahjaidean, mutta myöhästyin, kun tilaus korvaajasta oli jo lähtenyt ihan omatoimisesti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään