Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kelloketju

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Oho, uutta tietoa että noi voi ohjelmoida noin ettei pyöri koko ajan. Kuulostaa pätevältä. 

• Viestejä 245
  • Katselut 18.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Tulin vaan sanomaan että nyt mäkin haluan sinisen suklarin... voi helv... ihan kun noita kelloja ei olisi tossa tarpeeksi. 

• hmpf

• ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo! Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebo

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
12 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Kellon pyöritin, siis joku sähkötoiminen vetoavain??

Automaattikelloille tarkoitettu säilytysrasia, joka liikuttelee kelloja automaattikoneiston ylläpitämiseksi.

Kirjoitettu

Ahaa! Entinen matikan ope sanoi laittavansa automaattikellonsa yöksi aina lapsensa nilkkaan, koska omassa kädessä, vai oliko se että yöpöydällä, ei kelloon tule riittävästi liikettä.

• 7 months later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mä olen koko kesän pitänyt tätä Seikoa. Pistin maalauskelloksi, kun oli vähän turha, en tykännyt ja vaihtokaupassa tuli, ihan kattoakseni miten kestää. Aika hyvänä pysynyt, naarmut tulleet kahvakuulista, olen mennyt löylyihin tän kanssa, tahallani en ole naarminut, mutta en yhtään säälinytkään. Tää oli suht tarkkaa, pari sekuntia päivässä, ja on edelleen 5s edistystä/pvä.  Yllätti. Ehkä mä annan armoa Seikon rymykellomaineelle, se yksi Samurai vaan rupesi käymään huomattavasti eri lailla kun kaaduin pyörällä asvalttiin. 

20250730_115118.jpg

• 1 month later...
Kirjoitettu

Työnantaja armollisesti lahjoi kuusikymppistä orjaansa ruhtinaallisella 150€ lahjakortillla. No, olen kaivannut ranteeseen aikarautaa, titaanisena. Tuossa kätevä budjetti ratkaisu?

ei toki edusta havittelemaani tuotteen tasoa, mutta lahjuksena täyttänee kriteerit🤣

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Ei huono valinta olisi mielestäni. Varsin tyylikäs ns. pukukello. Titaania kädessä parhaillaan itsellänikin enkä tarkoita pelkästään korjatun peukalon titaaniruuvia 😀

Kirjoitettu
14 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Ei huono valinta olisi mielestäni. Varsin tyylikäs ns. pukukello. Titaania kädessä parhaillaan itsellänikin enkä tarkoita pelkästään korjatun peukalon titaaniruuvia 😀

Ei niin, eikä aiheuta suunnatonta mielipahaa, jos nahka ranteessa ei siedä tuotakaan.

P.S. oikea etusormi kärkinivelen poiston jälkeen ruuvattu kasaan.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu
30.8.2025 klo 23.06, Köfte kirjoitti:

Työnantaja armollisesti lahjoi kuusikymppistä orjaansa ruhtinaallisella 150€ lahjakortillla. No, olen kaivannut ranteeseen aikarautaa, titaanisena. Tuossa kätevä budjetti ratkaisu?

ei toki edusta havittelemaani tuotteen tasoa, mutta lahjuksena täyttänee kriteerit🤣

Ko. tiuku tuli noudettua ihan kivijalkamyymälästä, sai hihnan typisteltyä narukäteen sopivaksi. Pitää räpsäistä kuvatus, kunhan tästä kotiutuu.

IMG_20250917_192323.jpg

kuvatus

Kirjoitettu

Palataan vielä tähän niiltä osin, ettei titaanin ihokosketus ainakaan vielä ole aiheuttanut ongelmia. Pidän kotona ranteessa jatkuvasti koemielessä, töissä on pakko luopua.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Liippaa jo epäonnistunutta hankintaa. Rouvan 50-v lahjaksi saama Certina DS Podium Lady porsi jo toisen kerran. 1. koneisto hajosi alle puolen vuoden käytön jälkeen, meni takuun piikkiin. Nyt karvan alle 10 vuotta myöhemmin taas tohjona. Ei aikonut enää korjauttaa...  Ei ole uitu/sanottu, ei käytetty vasarana, eikä muutenkaan kohdeltu kaltoin. Kumman löyhää tekoa tuohon hintaluokkaan minun mielestä

Tuostapa sainkin lahjaidean, mutta myöhästyin, kun tilaus korvaajasta oli jo lähtenyt ihan omatoimisesti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.