Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kelloketju

Featured Replies

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Joskus viimevuosituhannen lopussa ostin työretken paluulennolla heräteostoksena Rouvalle värikkään ja ihan kohtuuhintaisen Swatch rannekellon. Tuliaiseksi, kuten joskus aikanaan oli aina tapana.
Tämäpä ei tuota suostunut laittamaan ranteeseensa kertaakaan, piti sitä kai lasten helynä.
Kello tuli muuten hiljan vastaan jostain laatikon uumenista, vähän oli väriänsä päästänyt, tai aika paljonkin. Mihinkähän tuo joutui, kun piti kai restauroida tai jotain.

Ne uudet (muutama vuosi sitten julkaistut) Moon Swatch Omega kellot päästää kuulemma myös väriä. Tai ainakin osa väreistä. Lisäksi kellotaulun lasi (muovi) on kuulemma herkkä naarmuuntumaan. Vähän meinasin kerran tyttärelle lahjaksi muttei vaikuttanut kovin innostuneelta hänkään kun malleja näytin, niin jätin ostamatta.

• Viestejä 239
  • Katselut 17.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Tulin vaan sanomaan että nyt mäkin haluan sinisen suklarin... voi helv... ihan kun noita kelloja ei olisi tossa tarpeeksi. 

• hmpf

• ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo! Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebo

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Yks kaveri osti ton moonswatchin ja se ei kauaa kestänyt, rupesi pysähtelemään. 

Mä innostuin tästä ketjusta niin että ostin vaimolle (tilasin, ei ole tullut vielä) terroristi-Casion (F91-W) 😄 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, ei ole kova homma, mäkin olen yhteen neliöön vaihtanut kuoret. 4 ruuvia ja sillain..  neliöt vaan tuppaa oleen ikänäölle liian tuhrusia. 

Kirjoitettu
22.1.2026 klo 11.03, Jopotuinen kirjoitti:

Joskus viimevuosituhannen lopussa ostin työretken paluulennolla heräteostoksena Rouvalle värikkään ja ihan kohtuuhintaisen Swatch rannekellon. 

Mulla on tällainen alkuperäinen Swatch Pop kasarin loppupuoliskolta.

20260124_130313.jpg

Kirjoitettu

Ei kuulu minunkaan suosikkeihin. Ilman tuota punaista vauhtiraitaa ja toisenlaisella rannekkeella paranisi jo kummasti.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu
59 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Makuasioita, mutta ihan kauheen näkönen mielestäni.

Lisätään vielä mielipide kumi/tekstiilirannekkeista, saavat (minun mielestäni) arvokellotkin näyttämään Temukrääsältä. Saa toki olla eri mieltäkin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mulla ei pysy kumihihnoilla kello "paikallaan" vaan hilautuu aina käden reunaan. Tossa uudessa Seikossa on vielä kumi, kun paksut tai "skinny fat" jousitapit on tulossa Englannista. Seikon suklareissa on erikoispaksut noi tapit ja normirannekkeeseen et saa niitä mahtuu. Sit jos vaihdat normitapit, ne hölskyy noissa rei'issä ja ehkä väljentää niitä. Skinny fatit , eli paksu osuus holeen mut muu halkaisija kapeempi on lähes ainoa järkevä mahdollisuus. 

Ehkä ens viikolla saa jo mesh-rannekkeen siihen. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.