Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kelloketju

Featured Replies

Kirjoitettu

Muistan katselleeni jo vuosikymmeniä sitten saksalaisista autolehdistä Breitlingin mainoksia ja ajatelleeni  että sellainen olisi hieno. No, ne ovat aina olleet kalliita ja ovat edelleen. Katselin "kaikki" sveitsiläiset merkit ja tuohon sitten päädyin. On sekin minulle turhan arvokas, mutta olen kyllä tyytyväinen. Jos järjellä ajattelisi, niin joku kvartsi, eco tai solar, olisi ihan käytännöllisin. Tai onhan minulla Citizenin melkein 30 v vanha eco-drive, joka käy kyllä edelleen hyvin, mutta ei se varsinaisesti mikään eko enää ole. Ei oikein lataa kovin tehokkaasti enää, tai ei ainakaan pidä latausta. Akkua pitää vaihtaa kerran vuodessa.

Muokattu: , käyttäjä: Vierringe

• Viestejä 239
  • Katselut 17.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Tulin vaan sanomaan että nyt mäkin haluan sinisen suklarin... voi helv... ihan kun noita kelloja ei olisi tossa tarpeeksi. 

• hmpf

• ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo! Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebo

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, mulla on joku ehkä 10 kelloa nyt.. jossei jotain ihme romuja lasketa. 5 G-shockia, 2 Eco-Driveä. Tossa aikaisemmin esittelemä Seiko edustaa "keskihintaista" (mitä se nyt kellekin tarkoittaa) ja sitten 1 vähän kalliimpi, Tudor Black Bay 41. Sitä selkeesti säälin, olen hajoittanut pari automaattia, niin ton kanssa ottaa varovaisemmin. Siksi nämä halpikset on niin kivoja :D . Tudoria pidän vaan töissä (enkä edes aina siellä ) ja kun tekee mieli pitää parempaa kelloa. 

Longiness ei ole musta vielä lähtenyt kauheen aggressiiviseen hintojen nostoon, eli saattaa arvo nousta. 

Kirjoitettu

Pitäis ostaa tädille 80-vuotislahjaksi uusi rannekello.  Hintaluokka sanotaan nyt max. 300-400eur.  Onko tuossa hintaluokassa joku merkki toistaan järkevämpi? 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Varmaan Tissot ja Seiko, jos automaattia haet ja tällästä "arvokellon" oloista. Jos haluut hyvän ja kestävän kellon niin sitten lähtisin kvartsiin, Casio tai Citizen. 

Nämä oma totuus, varmaan löytyy muitakin. 

Kirjoitettu

Certinalta löytyy naisillekin aika paljon kvartsivaihtoehtoehtoja hintaluokassa 350 - 500 €, myös sellaisia missä on selkeät numerot. Siis jos niitä kaipaa.

Esim Hovisepiltä vaikka tämä:

https://hovisepat.fi/products/certina-ds-caimano-naisten-rannekello-c0352102203701?_pos=2&_fid=68c731e99&_ss=c

Muokattu: , käyttäjä: Vierringe

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Multa meni ihan ohi tuo tädille... ei hirveesti naistenkelloja ole tullut kateltua. 

Kirjoitettu

Onko varmistettu, että asianomainen käyttää aikarautaa ? Naiset arvostavat koruja.

PS. Sain itse aikoinaan 50 v. lahjaksi kellon ja kalvosinnapit. Lopetin rannekellon käyttämisen n. 30 vuotiaana (ranne menee punaiseksi) ja olen pahemman luokan rentoreino, T-paitatyyppi. Kravatti ja kalvosinnapit on nounou.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Joo, hän on "ikänsä" käyttänyt rannekelloa ja nykyinen automaatti sanoi sopimuksensa irti. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään arvokello, joten sen korjaaminen uuden hinnalla ei kuullosta järkevältä.

Tällä hetkellä hänellä on lainassa joskus isälleni ostama Raymond Weil "pukukello"

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Varmaan kantsii sen entisen tapainen hankkia, mulle ainakin kello on hyvin henkilökohtainen, vaikee uskoa että joku löytäs mieleisen. Pistin Keskiselle hinnan, automaatin ja Seikon ja Citizenin hakuehdoksi, tällänen tuli. Tuli yhteensä 2, mistä toinen oli joku selkee suklari.

https://www.keskisenkello.fi/tuotteet/seiko-5-automaatti-kello-symg42k1

6702_front.jpg?width=700&height=700&stor

Kirjoitettu

Joo, pitää asianomaisen kanssa katsella noita kuvia ja valita hälle passeli aikarauta.  Tän ei tarvitse olla sinänsä iso yllätys.

Tsekkaan Seiko, Tissot, Certina - osastoa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.