Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kelloketju

Featured Replies

  • Viestejä 243
  • Katselut 17.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Tulin vaan sanomaan että nyt mäkin haluan sinisen suklarin... voi helv... ihan kun noita kelloja ei olisi tossa tarpeeksi. 

  • hmpf

  • ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo! Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebo

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

 ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo!

Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebookissa taitaa olla musta suomikello tonnilla just nyt, automaatti. Tämmönen olis kiva

WAY201P.FT6178_1000.png

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No, kysyin tässä heikkona hetkenä röpelöstä tarjousta... tuskin ostan mut... 

 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

En tiedä enää, mut ennenvanhaa 10-20% pois oli aika normi. Kuulema vähän kiristäneet, halutuista kelloista ei saa mitään. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tarjous oli "todella hyvä" :

 

 

Kyseisen mallin tarjoushinta on jo valmiiksi ihan tiukimmillaan, ja toimitus on veloitukseton!
 
Tämä siis Kulta-Center ja 256e. Keskisellä sama hinta mutta uutiskirjeen tilaajalle ehkäi 10% vielä veke... Eihän toi kallis ole mutta emmä sillä mitään tee...tutkin samaa mallia tänään eri väreissä..aika paksu, bezelkin on tuhti. Toisaalta Citikan automaatiksi suorastaan halpa ja 200m. 
 
Taidan antaa järjen voittaa nyt, onhan noita kelloja, jossei nyt saa parempaa alea mistään. Tiedä vaikka kesällä päätyisi Swatch-liikkeeseen ja vasten vannomisia jäisi moonswatchi tai fihty fathoms tuomisiksi. Tolle jälkimmäiselle mulla olis heti ostajakin, jos kyllästyn. Tai niin luulen, sen verran kovaa hehkutusta olen kuullut. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kelloja joudutaan TAAS rukkaamaan tunnilla - öö - eteenpäin.
Koko yö taas menee, kun sitä pitää puolilta öin lähtien aina tunnin välien käydä siirtämässä 10 min eteenpäin :( 

Kirjoitettu

Kelloista voi joutua käräjille. Perun rouva presidentti on bongattu useamman erilaisen rolexin kanssa. Paikallinen keltainen media on tutkinut valokuvia ja skandaali on valmis.

https://perureports.com/wp-content/uploads/2024/03/BoluarteRolex.png

https://www.aljazeera.com/news/2024/3/30/peru-presidents-home-raided-in-luxury-watch-investigation

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
6 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

Eläkeläinenkö rukkaisi kelloa 😆 Älä unta näe. Ei tule tapahtumaan.

se on eri sana....

No kellojahan ei siirretä minnekään, tai voi tietysti siirtää, mutta viisareita tai aikaa siirretään tunti eteenpäin.
Voi väsymys sentään.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Aurinkokelloa joutuu siirtämään.

Jos joutuu kalibroimaan, niin se pitää viedä peräkärryllä kellosepälle.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.