Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 20242 vuotta Patteri/aurinkoenergia versioon vai automaattiin. Pari tonnia joutuis näköjään laittamaan aquaraceriin. https://hovisepat.fi/products/tag-heuer-aquaracer-professional-200-miesten-rannekello-wbp2111-ba0627 Tai kvartsi kumirannekkeella tais olla joku 1200-1400 euroa.
Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja ^Toi on melkonen järkäle, kattelin tänään. Edit: saahan noita 40mm ainakin kvartsi. joo! Joo, toi uus Aquaracer ei oo musta kivan näkönen... vanhoja saattas käyetttynä saada kohtuuhintaan, facebookissa taitaa olla musta suomikello tonnilla just nyt, automaatti. Tämmönen olis kiva Muokattu: 28. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 20242 vuotta Aquaracer olisi kyllä todella hieno. Pitäis vaan olla vähemmän köyhä…
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja No, kysyin tässä heikkona hetkenä röpelöstä tarjousta... tuskin ostan mut...
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta Kerro kuitenkin millaisen tarjouksen sait. Kiinnostaa, vaikka no...
Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja En tiedä enää, mut ennenvanhaa 10-20% pois oli aika normi. Kuulema vähän kiristäneet, halutuista kelloista ei saa mitään.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tarjous oli "todella hyvä" : Kyseisen mallin tarjoushinta on jo valmiiksi ihan tiukimmillaan, ja toimitus on veloitukseton! Tämä siis Kulta-Center ja 256e. Keskisellä sama hinta mutta uutiskirjeen tilaajalle ehkäi 10% vielä veke... Eihän toi kallis ole mutta emmä sillä mitään tee...tutkin samaa mallia tänään eri väreissä..aika paksu, bezelkin on tuhti. Toisaalta Citikan automaatiksi suorastaan halpa ja 200m. Taidan antaa järjen voittaa nyt, onhan noita kelloja, jossei nyt saa parempaa alea mistään. Tiedä vaikka kesällä päätyisi Swatch-liikkeeseen ja vasten vannomisia jäisi moonswatchi tai fihty fathoms tuomisiksi. Tolle jälkimmäiselle mulla olis heti ostajakin, jos kyllästyn. Tai niin luulen, sen verran kovaa hehkutusta olen kuullut. Muokattu: 1. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kelloja joudutaan TAAS rukkaamaan tunnilla - öö - eteenpäin. Koko yö taas menee, kun sitä pitää puolilta öin lähtien aina tunnin välien käydä siirtämässä 10 min eteenpäin
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kelloista voi joutua käräjille. Perun rouva presidentti on bongattu useamman erilaisen rolexin kanssa. Paikallinen keltainen media on tutkinut valokuvia ja skandaali on valmis. https://perureports.com/wp-content/uploads/2024/03/BoluarteRolex.png https://www.aljazeera.com/news/2024/3/30/peru-presidents-home-raided-in-luxury-watch-investigation Muokattu: 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta Eläkeläinenkö rukkaisi kelloa 😆 Älä unta näe. Ei tule tapahtumaan.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta 6 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Eläkeläinenkö rukkaisi kelloa 😆 Älä unta näe. Ei tule tapahtumaan. se on eri sana.... No kellojahan ei siirretä minnekään, tai voi tietysti siirtää, mutta viisareita tai aikaa siirretään tunti eteenpäin. Voi väsymys sentään.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Aurinkokelloa joutuu siirtämään. Jos joutuu kalibroimaan, niin se pitää viedä peräkärryllä kellosepälle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään