Jump to content
IGNORED

Kelloketju

Recommended Posts

• 2 months later...

Pitäisi löytää 24mm leveä valkoinen metalliranneke... mesh tai milanese mieluiten, myös palarenneke käy. Talvicamo G-shockin ranneke on ihan kaamee, mut jos pistää musta niin koko camo tavallaan kusee. Onko tietoa ja mieluiten Euroopasta.

• 2 weeks later...

Arnold on joutunut tullin kanssa ongelmiin Munchenissä. Herra on yrittänyt tuoda maahan arvokkaan kellon, Audemars Piguet-merkkisen. Se on tarkoitus huutakaupata ilmastohyväntekeväisyystilaisuudessa Tirolissa (Itävallassa siis). EU-alueelle tuonnista pitää maksaa vero/tulli.

Edited by alpensau

Jatkan tän otsikon alla kun tuo elämän yksinkertaistaminen oli ehkä vähän väärä paikka kelloille. 

Eli tommi2 tällaista joitain vuosia sitten pitkään haaveilin. Tuohon kuvan kelloon on tosi vaihdettu ranneke. Tää sinitauluinen tulee oikeasti silikonilla ja mustatauluinen tuli metallisella. Olisin sellaisen metallisen sitten ostanut vielä erikseen mutta valinnut tän sinisen. 

kello.jpg

Niin sulla ei ole tuota? Jos käsitin oikein niin nää uudet Citizenit on a) halvempia b) ... no, ainakin saman henkisiä :D 

https://www.keskisenkello.fi/citizen-promaster-marine-automatic-diver-blue-ny0129-07l?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA5L2tBhBTEiwAdSxJX-tpmWRpX4xqUQQJz2Tujb0lVPrEldpi5ml-r9v87emgzAOurKHj4hoC4vwQAvD_BwE

(en saa tosta kuvaa nyt liitettyä). 

Mulla on enää Tudor black bay 41 ja toi Willard osastossa yli tonnin kello. Yks Seiko 5 ja jotain kiinalaisia automaatteja, loput onkin kvartseja. Nykyisin ostan vaan kvartseja. . 

Joo ei tullut koskaan hankittua. Toi Citizen on ainakin kuvissa hyvin vastaava. Livenä tuon Seikon kellotaulu oli kyllä hienon sininen. Pitää käydä tuo linkkaamasi malli jossain katsastamassa. Ja sen sun Tudor on kyllä upea.

Joo oon kyl tyytyväinen siihen, varsinkin kun maksaoin 2600 (tingitty, ovh oli muistaakseni 2950) ja nyt halvinkin malli on yli 4000e.  Tosta sais varmaan hyvällä tsägällä omansa pois kun myis, mitä olen hintoja katellu. 

Mä olisin varmaan ostanu ton Citizenin, jos olis ollu kvartsi.