Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mäkun otin teeman et en vastaa kauheen töykeesti vastaan väittäen, niin ei ole täällä enää mitään sanomista !! :D 

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Aika hiljaista tuolla naapurissakin on ollut. Sieltä on taas yksi säie lähtenyt muutama päivä sitten, joten kohtahan se alkaa olla tiukasti fillareihin keskittyt foorumi😀. En tiedä onko sieltä nyt bannattu lisää porukkaa, mutta yleensähän nuo säikeiden poistot ja bannit liittyvät toisiinsa.

Kirjoitettu

Miten voi olla? mediakortin mukaan:

Fillarifoorumi.fi on Suomen suosituin polkupyöräilyn sosiaalinen media. Fillarifoorumilla on yli 30 000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja määrä kasvaa päivittäin. Eri IP-osoitteista tehdyt käynnit ovat ylittäneet kuukausitasolla parhaimmillaan 100 000:n rajapyykin. Foorumilla vierailee jossain vaiheessa lähes jokainen suomalainen pyöräilyn harrastaja. Fillarifoorumi tarjoaa mainostajalle massiivisen määrän ostoaikeissa olevia harrastajia.

silta parin tyypin bannit tyrehdyttää keskustelun... hmmm

Kirjoitettu

^^Ehkä se olikin silloin ennenwanhaan kun jengi oli mukavia toisilleen eikä hierottu paskaa kokoajan muiden naamaan. Ainahan sitä muistellaan jotain wanhaa parasta aikaansa vain kun oli nuori ja komee. Tästä tulikin mieleen, tässähän odottelee jo kisun comebackkiä. Alkaa tulla vipinää taas tännekin! Toivottavasti toki järkipohjalla eikä ihan samalla wanhalla kaavalla mitä tähän asti... Seuraava banni täälläkin voi olla yhtäpitkä mitä toisellakin foorumilla sille tuli.

Edit: Tosin jos tulee elinikäinen banni, voihan kisu tulla takaisin tänne jollain mystisellä salanimellä, vaikka "kisutempo" tai "krisse" tai "KIisak" tms!

Edit2: Toisaalta, edit1 kohtaan lisäys että voinee olla että tämän palstan ylläpito on niin kartalla asioista että edes väärän nimimerkin käyttö ei onnistu vaan jonkun ip-avaruuden perusteella blokataan koko Pirkkala täältä tms. :) On sitä paremmissakin piireissä pistetty blokkauksia kriittisiin palveluihin ettei esim rakkaasta naapuristamme (itäversio, ei länsiversio) tulevat pyynnöt päädy perille järjestelmiin vaan tulee erroria vaan vastaanottajan ruudulle...

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Mä vähän epäilen että sama meno jatkuu. Mä "tutustuin" temppariin kun yli 10 vuotta sitten hokasin että tossa on vähän itsetuhoinen tyyppi ja yritin jotain lohdutella.  Kun vertaa nykyhetkeen niin valituksen aiheet vaan muuttuneet. 

Mut joo, tervetuloa. Mä ite pistän joko a) estoon tai b) jos sille päälle satun niin vittuilen päin näköä, mikäli vanhat kujeet jatkuu. Luultavasti a). 

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

^  kaikille edellisille 😄 ellei peräti 🤣
Kiitos VesaP.
Eikä yhtään kurjaa, sillä ton ff:n moden toiminta oikeesti nauratti.
En muistaakseni ole mitään "sanon suorat sanat" luvannu, ainahan mä olen suoraan sanonu mitä mietin. Olenkohan mä voittanut joskus piirinmestaruuspronssia? ehkä hiihtokisoissa lasten sarjassa. Joka tapauksessa olen heittäny suurimman osan mitaleista pois, jätin vaan SM-mitalit ja jokusen osallistumismitalin, joista arvokkaimpana Nakkilan hölkän osallistumismitalit ( silloin tajunnu, ja kun kävin läpi mitalilaatikkoa ja löysin kyseiset mitalit niin olin ihan että !!?!! aarteita! )

Kolme postausta, keskeneräiseksi jääneet asiat ajattelin laittaa mutta kiitos palautteenne niin voihan tänne kirjoitella. Kun yksikseen elelee niin siinä on enempi tarvettä hölöttää.

Mutta se ihmetyksen aihe on kyllä peruste, miksei suomalaisia jäätanssipareja kutsuttu Tallinnan EM-kisojen loppunäytökseen ( näytökseen pääsee automaattisesti mitalistit, ja sitten voidaan kutsua mukaan muitakin) "näytöksen viihdearvo" ja kyllä se oli suomalaisparien rytmitanssit jotka oli koko kilpailun viihdyttävintä antia, myös Yukan ja Juhon vapaaohjelma.

https://yle.fi/a/74-20140950

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.