Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kouluihin ja päiväkoteihin pitäisi saada takaisin niitä Maailma ja Me -lehtiä, jotta nykynuoriso ymmärtäisi miten Neuvostoliitossa ihmiset olivat vapaampia ja onnellisempia kuin lännessä. Myös 1930-luvulta löytyy varmasti kivoja kirjoja jossa faktat on kohdallaan.

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kemissä jo 1974 Aku Ankka korvattiin Raketti-lehdellä ja jollakin toisella aviisilla, taisi olla Nuoret Kotkat🤔

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Mulla on muistaakseni kaikki Tintit jossain... pitääkin tsekata millaisia versioita ne ovat...

Näemmä 1999-2000.  Sarjikset 1-24. Ykkösessä lukee että 8. painos. 

Afrikassa on "mustia" ei niitä N-tyyppejä

20250108_185134.jpg

Kirjoitettu

^Samaa koulukuntaa. Oonmä Tintit lukenut mutta näin piirtäjän kannalta ei ole kysymystäkään kumpi on paremmin piirretty. Hergellä on tunnistettava tyyli toki mutta ei puhuttele mua. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

JOskus ilmestyi sellainen sarjis kuin Cocco Bill. Se olemassa olon tarkoitus on jäänyt ikuiseksi mysteeriksi.

Kirjoitettu
2 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti:

JOskus ilmestyi sellainen sarjis kuin Cocco Bill. Se olemassa olon tarkoitus on jäänyt ikuiseksi mysteeriksi.

Oli ihan loistava, kuvastoltaan surrealistinen sarjakuva!

Kirjoitettu

Lieneekö Robert Crumbin underground-sarjat enää poliittisesti korrekteja. Ikävästi olen hävittänyt kaikki 70- luvulla ostetut Jymy-sarjakuvalehdet... 

Kirjoitettu
19 tuntia sitten, Steampunk kirjoitti:

Oli ihan loistava, kuvastoltaan surrealistinen sarjakuva!

Aivan upea. Tarinat ehkä vähän köykäisiä.

Kirjoitettu

Onneksi lapsuudessa/nuoruudessa paikallinen kirjastolaitos suhtautui sarjakuvaan myötämielisesti. Lehtiosastollekin tuli jopa Heavy Metal. Eurooppalainen tuotanto oli kyllä varsin edustavasti tarjolla, ehkä tästä syystä Marvel/DC ovat jääneet vieraammiksi.

Kirjoitettu

Itsellä myös nykysarjis vähän tuntemattomampaa, sielläkin lienee ihan hyviäkin, mutta Ruutu ja Non Stop määrittelivät maun, ehkä "uusin" mitä olen lukenut on Frank Millerin Sin Cityt.  Mulle aina se piirustustaide on ollut noissa ykkösjuttu, jotain "Korakia" ei pystynyt lukemaan. Lapsena tuli kotiin Shokki, josta mieltymys mustiin mustavalkoisiin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.