Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 20251 vuosi Kouluihin ja päiväkoteihin pitäisi saada takaisin niitä Maailma ja Me -lehtiä, jotta nykynuoriso ymmärtäisi miten Neuvostoliitossa ihmiset olivat vapaampia ja onnellisempia kuin lännessä. Myös 1930-luvulta löytyy varmasti kivoja kirjoja jossa faktat on kohdallaan.
Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 20251 vuosi Kemissä jo 1974 Aku Ankka korvattiin Raketti-lehdellä ja jollakin toisella aviisilla, taisi olla Nuoret Kotkat🤔
Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 20251 vuosi 11 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Mulla on muistaakseni kaikki Tintit jossain... pitääkin tsekata millaisia versioita ne ovat... Näemmä 1999-2000. Sarjikset 1-24. Ykkösessä lukee että 8. painos. Afrikassa on "mustia" ei niitä N-tyyppejä
Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20251 vuosi Tintti on täysin vieras juttu. Asterix ja Obelix sen sijaan...
Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20251 vuosi ^Samaa koulukuntaa. Oonmä Tintit lukenut mutta näin piirtäjän kannalta ei ole kysymystäkään kumpi on paremmin piirretty. Hergellä on tunnistettava tyyli toki mutta ei puhuttele mua.
Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja JOskus ilmestyi sellainen sarjis kuin Cocco Bill. Se olemassa olon tarkoitus on jäänyt ikuiseksi mysteeriksi.
Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20251 vuosi 2 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: JOskus ilmestyi sellainen sarjis kuin Cocco Bill. Se olemassa olon tarkoitus on jäänyt ikuiseksi mysteeriksi. Oli ihan loistava, kuvastoltaan surrealistinen sarjakuva!
Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20251 vuosi Lieneekö Robert Crumbin underground-sarjat enää poliittisesti korrekteja. Ikävästi olen hävittänyt kaikki 70- luvulla ostetut Jymy-sarjakuvalehdet...
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20251 vuosi 19 tuntia sitten, Steampunk kirjoitti: Oli ihan loistava, kuvastoltaan surrealistinen sarjakuva! Aivan upea. Tarinat ehkä vähän köykäisiä.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20251 vuosi Onneksi lapsuudessa/nuoruudessa paikallinen kirjastolaitos suhtautui sarjakuvaan myötämielisesti. Lehtiosastollekin tuli jopa Heavy Metal. Eurooppalainen tuotanto oli kyllä varsin edustavasti tarjolla, ehkä tästä syystä Marvel/DC ovat jääneet vieraammiksi.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20251 vuosi Itsellä myös nykysarjis vähän tuntemattomampaa, sielläkin lienee ihan hyviäkin, mutta Ruutu ja Non Stop määrittelivät maun, ehkä "uusin" mitä olen lukenut on Frank Millerin Sin Cityt. Mulle aina se piirustustaide on ollut noissa ykkösjuttu, jotain "Korakia" ei pystynyt lukemaan. Lapsena tuli kotiin Shokki, josta mieltymys mustiin mustavalkoisiin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään