Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20241 vuosi Royal Mailin nopeus. Oletin että parivkoa menee siitä kun lähti Englannista niin paskat. 3pv ja tuli ilmoitus Tullista että tullaas pakettis kun se on nyt täällä. Nopein RM postitus ever.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi Duunikone ei päästä kilpailevaan foorumiin. Sanoo yhteyttä suojattomaksi. Eilen vielä toimi. Onkohan siellä tapahtunut jokin kämmi vai onko mun työpaikan asetukset muuttuneet.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi Sama juttu täällä... kokeilin ihan ton takia. Eipä siellä tule käytyä enää.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi Niitten sertifikaatti sivuille oli vanhentunut pari pv sitten. Tuskin osaavat korjata. 🤣
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi Siellä on varmaan vain jotkin systeemit vain tilapäisesti hajalla / kaatuneena. No hyvä että tietoturva toimii eikä päästä sinne jos yhteys ei ole kunnossa.
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi Volvossa on ilmeisesti regeroituvaa materiaalia olevat jarrulaikat ja -palat. Mielenkiintoista,
Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 20241 vuosi 6 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Volvossa on ilmeisesti regeroituvaa materiaalia olevat jarrulaikat ja -palat. Mielenkiintoista, Regeneroituvaa tarkoittaneet?
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi Mitä, jos vetäisi jatkuvasti perässään kärryä, joiden pyöriin on integroitu generaattorit ? Kyllä tää menis läpi loistoideana siinä missä bensamoottorilla ladattavat hybriditkin.
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi Tai olis sellanen kuminauha, joka kiertyis akselin ympäri, sitten rattailla suunta vaihdettaisi ja kyllä kiihtyisi!!!
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi ^ sillee, että kun lähtis autolla johonkin, niin eka pitäisi peruuttaa kilsan verran kuminauhaa kireälle ja sitten pääsis 10km eteenpäin?
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi Joo ja se latais vauhtipyörää jonka kanssa ei voisi kääntyä kun oikealle tai se kaataisi auton Ah, suloisia muistoja lapsuuden taaksepäin vedettävistä ja vauhtipyörällisistä leikkiautoista. Muokattu: 28. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi 8 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Mitä, jos vetäisi jatkuvasti perässään kärryä, joiden pyöriin on integroitu generaattorit ? Kyllä tää menis läpi loistoideana siinä missä bensamoottorilla ladattavat hybriditkin. Se Toyotan konsepti on kyllä jännä. Kai se vähän vähemmän kuluttaa kuin puhdas bensa.
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi Iltalehdessä perushoitaja valittaa kun kk-palkka on 2700euroa ( peruspalkka 2500e ja lisät) käteen jää 2200e kuukaudessa ja ei riitä mihinkään, vuokra on 800e/kk. Ja miehensäkin käy töissä, lapset jo omillaan. Että mitenköhän tässä on ( minä siis) aiemmin tultu toimeen puolta pienemmällä palkalla, ja tulevaisuudessa vieläkin pienemmällä ( vain viimeiset 4 vuotta ollu hyviä ).
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi 42 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: perushoitaja valittaa kun kk-palkka on 2700euroa ( peruspalkka 2500e ja lisät) käteen jää 2200e kuukaudessa ja ei riitä mihinkään Että mitenköhän tässä on ( minä siis) aiemmin tultu toimeen puolta pienemmällä palkalla Perushoitajan kärsimys on tärkeämpää kuin sinun kärsimyksesi (analogia lähi-Idästä, ehkä tiedätte).
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20241 vuosi ^ sä sitten osaat aina loukata ja nälviä. 2200e vs. jotain 700e kuukaudessa, ja hoitajan taloudessa on myös työssäkäyvä mies. Otsikkoon liittyvä kysymys: mitä sinulla on minua vastaan? miksi jatkuvasti kommentoit mun asioita negatiivisesti? kiitos vastauksestasi.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään