Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Royal Mailin nopeus. Oletin että parivkoa menee siitä kun lähti Englannista niin paskat. 3pv ja tuli ilmoitus Tullista että tullaas pakettis kun se on nyt täällä. Nopein RM postitus ever.

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Duunikone ei päästä kilpailevaan foorumiin. Sanoo yhteyttä suojattomaksi. Eilen vielä toimi. Onkohan siellä tapahtunut jokin kämmi vai onko mun työpaikan asetukset muuttuneet. 

Kirjoitettu

Niitten sertifikaatti sivuille oli vanhentunut pari pv sitten. Tuskin osaavat korjata. 🤣

Kirjoitettu

Siellä on varmaan vain jotkin systeemit vain tilapäisesti hajalla / kaatuneena. No hyvä että tietoturva toimii eikä päästä sinne jos yhteys ei ole kunnossa. 

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Volvossa on ilmeisesti regeroituvaa materiaalia olevat jarrulaikat ja -palat. Mielenkiintoista,

Regeneroituvaa tarkoittaneet?

Kirjoitettu

Mitä, jos vetäisi jatkuvasti perässään kärryä, joiden pyöriin on integroitu generaattorit ? Kyllä tää menis läpi loistoideana siinä missä bensamoottorilla ladattavat hybriditkin.

Kirjoitettu

Tai olis sellanen kuminauha, joka kiertyis akselin ympäri, sitten rattailla suunta vaihdettaisi ja kyllä kiihtyisi!!!

Kirjoitettu

^ sillee, että kun lähtis autolla johonkin, niin eka pitäisi peruuttaa kilsan verran kuminauhaa kireälle ja sitten pääsis 10km eteenpäin? :D

Kirjoitettu

Joo ja se latais vauhtipyörää jonka kanssa ei voisi kääntyä kun oikealle tai se kaataisi auton :D 

Ah, suloisia muistoja lapsuuden taaksepäin vedettävistä ja vauhtipyörällisistä leikkiautoista. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Mitä, jos vetäisi jatkuvasti perässään kärryä, joiden pyöriin on integroitu generaattorit ? Kyllä tää menis läpi loistoideana siinä missä bensamoottorilla ladattavat hybriditkin.

Se Toyotan konsepti on kyllä jännä. Kai se vähän vähemmän kuluttaa kuin puhdas bensa. 

Kirjoitettu

Iltalehdessä perushoitaja valittaa kun kk-palkka on 2700euroa ( peruspalkka 2500e ja lisät) käteen jää 2200e kuukaudessa ja ei riitä mihinkään, vuokra on 800e/kk. Ja miehensäkin käy töissä, lapset jo omillaan.
Että mitenköhän tässä on ( minä siis)  aiemmin tultu toimeen puolta pienemmällä palkalla, ja tulevaisuudessa vieläkin pienemmällä ( vain viimeiset 4 vuotta ollu hyviä ).

Kirjoitettu
42 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

perushoitaja valittaa kun kk-palkka on 2700euroa ( peruspalkka 2500e ja lisät) käteen jää 2200e kuukaudessa ja ei riitä mihinkään
Että mitenköhän tässä on ( minä siis)  aiemmin tultu toimeen puolta pienemmällä palkalla

Perushoitajan kärsimys on tärkeämpää kuin sinun kärsimyksesi (analogia lähi-Idästä, ehkä tiedätte).

Kirjoitettu

^ sä sitten osaat aina loukata ja nälviä. 2200e vs. jotain 700e kuukaudessa, ja hoitajan taloudessa on myös työssäkäyvä mies.

Otsikkoon liittyvä kysymys: mitä sinulla on minua vastaan? miksi jatkuvasti kommentoit mun asioita negatiivisesti? kiitos vastauksestasi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.