Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kovasti ihmetyttää ja syämelleni käy, että pööbeli ei vieläkään osaa käyttää tuota linkwurst-kuvaketta tossa kommenttikentän ylävasenpassa.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu

Sellaista olen miettinyt monesti että miten kauan on ok viedä kynttilöitä kuolleen omaisen turmapaikalle, tarkoitan nyt näitä kun vaikka kaupunkialueella joku menehtyy vaikka kolarissa ym ym. tuolla on yksi paikka mihin kannetaan edelleen 4 tai 5 vuoden jälkeen kadunvarteen kynttilöitä, mutta niitä tyhjiä muovikuoria ei yleensä osata kerätä pois vaan kun kaupungin hessut käy ajamassa nurmikot, puhaltamassa lehdet tai auraamassa talvella niin sitten ne leviää ympäri ämpäri kun ei vissiin kiinnosta siivota heitäkään niitä pois, luulisi että näille henkilöille on hautapaikka olemassa, voisiko ne kynttilät viedä sinne? eikä suoraan sanottuna roskata luontoa, nyt on tuossa yksi uusi tapaus ja näkyy olevan jätesäkillinen kerätty sieltä kynttilänkuoria, mutta se säkki luonnollisesti jätetty sinne pyörimään.

Kirjoitettu

Kanarialla näkyi jätetyn moottoripyöräkypäriä mutkateiden varsiin. Oletan paikkoihin joissa kyseisen kypärän omistaja oli menehtynyt ulosajossa. Jotain tekstiä saattoi olla myös kypärään kirjoitettu ja joissain oli myös kukkasia tuotu viereen. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
32 minutes ago, Densen said:

Kanarialla näkyi jätetyn moottoripyöräkypäriä mutkateiden varsiin. Oletan paikkoihin joissa kyseisen kypärän omistaja oli menehtynyt ulosajossa. Jotain tekstiä saattoi olla myös kypärään kirjoitettu ja joissain oli myös kukkasia tuotu viereen. 

Mummielestä toi on vähän outoa, koska mutkapaikassa kun ei-paikallinen kiinnittää huomion kypärään, niin voi tulla ajovirhe kun keskittyminen ehkä herpaantuu.

Kirjoitettu

Jokainen suree tavallaan. Mä pistin noita hautakynttilöitä koiran haudalle, mut joku saakelin harakka nappas moisen jossa tulet vielä... tulipalovaarahan moisessa. Koira on sis haudattu (tuhkat) kotipihaan mielipaikkaansa. 

Mut joo, tää oli alustuksena, että mitä jos tuuli tai mäyrä tai muu Kanarian-kärmes linkoaa noita kypäriä tielle, niin on tossa riskinsä. 

Kirjoitettu

Kirjauduin ekaa kertaa omatays.fi - palveluun ja haluavat, että mä täytän jonkun kyselyn...

image.thumb.png.01b7a717100ce3eea227dc51b565d95a.png

niillä on ilmeisesti luottoa, että mä elän vähän yli 150-vuotiaaksi tuohon deadlineen peilaten... 🤔 😄

Kirjoitettu

^ otan osaa jos joudut Taysiin meneen.

Mä nyt olen ihan ihmeissäni, yhtäkkiä kaikki haukkuu ja moittii. Töissä se yksi ei-ajokuntoinen asiakas, sitten vielä oli Rouvakin Valviralle että "on yrittäny olla töissä 2pvä viikossa, kun henkilökohtainen tragedia". Siis Rouvallehan se tapahtui, ja Rouva on määränyt työvuorot että tehdään vain 2 pvä viikossa.
Sitten tulee W-clubin ( Fashion Royalty nuket) foorumilta, tehty valitus yhdestä omaan topicciini "Time To Say Goodbye" ja admin moittinut ( tai en ole käyny, mutta tiedän mitä on ja sieltä on varmaa tietyt kuvatkin poistettu )

Kyllä tuntuu niin turhalta, mun elämä ja olemassaolo.
Olen niin stressaantunu ettei maita ruoka yritin paistettua nieriää ja perunaa ( mun lempi) ei mene alas.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
itketti niin tuli kirotusvirheitä

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä nyt olen ihan ihmeissäni, yhtäkkiä kaikki...

Nyt kipin kapin pois verkosta, ainakin joksikin aikaa.

Kirjoitettu
40 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Kirjauduin ekaa kertaa omatays.fi - palveluun ja haluavat, että mä täytän jonkun kyselyn...

image.thumb.png.01b7a717100ce3eea227dc51b565d95a.png

niillä on ilmeisesti luottoa, että mä elän vähän yli 150-vuotiaaksi tuohon deadlineen peilaten... 🤔 😄

Tuo on ehkä uusille verkkopotilaille tehty hoitolupaus - yhden päivän erikoistarjous.

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

^ otan osaa jos joudut Taysiin meneen.

Kaikki mun tutut (+mä) ovat saaneet aikojen saatossa TAY(K)Sissä pelkkää priimaa, joten luotto on kova, vaikkakin kyseessä on vain magneettikuvaus...

Joo, sulla on huono kokemus, tiedetään, mutta pidän sitä poikkeuksena sääntöön.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Nyt kipin kapin pois verkosta, ainakin joksikin aikaa.

No kun kaaduin pahasti perjantaina kun vein roskia ja liukastuin märkiin lehtiin. Ei ole hirveesti voinu liikkua kun istunu tässä, koko vasen puoli mustelmilla mutta onneksi olkapää sentäs jo liikkuu. En saanu viime yönä unta lainkaan, en pystynyt syömäänkään, puolet aamupuurosta ( jälkiruokakuppi) meni ja pieni kuppi kaffetta.
Mutta tämähän on siis terapeuttista kirjoittalua, käy ajatuksiaan läpi. Ei ole pakkko lukea, mutta samalla tavoin kun mun on pakko soittaa sinne Valviraan, en saa tätä muuten pois mielestäni. Omatunnollani ei ole mitään.

Onneksi senverta parempi olo että voin mennä hammaslääkäriin kurapyörällä. ( Ferrarin molemmat eturenkaat meni enkä ole pystyny vaihtaan kun vasen käsi niin kipeä )

Kirjoitettu
25 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

mun on pakko soittaa sinne Valviraan

Veikkaan, että soittajan tunnistaminen muodostuu esteeksi enemmälle keskustelulle. Virastoissa on tarkkaa salassapidon kanssa, ainakin pitäisi olla. Mutta mun pointti on tässä: Pääkaupungin virastoissa on jos jonkinlaista työharjoittelijaa, ihan ylimmällä tasolla asti. Hyvä, jos osaavat edes suomea välttävästi. Näyttää olevan myös automaattista ratkaisutoimintaa.

Anonyymin kirjoituksen laittaminen käsittelyyn ei taida olla hyvää hallintoa, liekö peräti lainvastaista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.