Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ viittaan kirjeen diaarinumeroon. Eikä tässä ole kysyttävää vaan haluan kertoa miten se asia todellisesti meni. Lisäksi päätöskirjelmässä on "Lisätietoja antaa tarvittaesssa lakimies xx ( nainen) ja puhelinnumero. Ei siinä nyt pitäisi olla ongelmaa. Mietin tässä vielä jotain loukkaavaa loppukommenttia, tekisi mieli että ei teilläkään siellä nyt ihan kaikki asia ole kohdillaan kun viaton ihminen joutuu tämmöistä käsittelemään. Ymmärrän jos hoitovirhe tai jotain, mutta kun nimenomaan ei ollut. Ja hyvää päivää sentään, pitäisihän Valviran väenkin ymmärtää että jos kutsun potilasta sisään, niin siellä on tietokoneella potilastiedosto auki.... No en mä ehkä olekaan niin tyhmä kun luulen, tätä asiaa on käsitellyt nyt paljon pöljemmät tyypit. Joo, ja tulipa muuten mieleen 2005 SM-tempo Porvoossa. Olin pari päivää ennen kisaa kaatunut työmatkalla kun ohittaessani mummeli just sai inspiraation kääntyä vasemmalle. Siinä meni takavanne, takki - ja oikea olkapää, kättä ei voinu liikuttaa. Menin kumminkin kisoihin kun olin jo harjoitellut, mutta ihan stanan kipee olkapää kyllä haittasi ihan pukeutumista ja etupyörän laittamista. Sitten reitin loppuossa oli 2 raiteellisen rautatiekiskot. Mä näin mustaa ajaessani kiskojen yli, ihan helvetillisnen kipu. No, maaliin ajaessani kuulin että olen neljäs. Jaha, oli tämän ainoan kerran yksisuuntainen tempo ja annoin numerolapun pois ja lähdin ajaan autolleni. No siinä Kari sitten soitti että missä oon, voitit ( no ei se ole voitto..) pronssia. Autoilin sitten palkintojenjakopaikalle ( ja siis aina on ollut että SM-kisojen jälkeen ne palkinnot jaetaan 2-3 tunnin kuluttua.) Se johtaja oli hirmu vihainen. No tämä oli pohjustus mitä mulle tultiin sanoon myöhemmin just tää joku johtajatyyppi että "olemme luotettavista lähteistä saaneet kuulla että kisan jälkeen lähdit Porvoon apteekkiin" - otaksun että palstalaiset käsitävät lauseen mahdottomuuden, mulla vain oli auton avaimet tempohaalarin taskussa...ja Porvoon apteekki?? Ihmeellisenä väitteenä pidin sitäkin, että haastemies tuli ovelle dopinginkäytön takia, pitää mennä testiin. Kirjeestä kävi ilmi että lähin testauspaikka oli Jyväskylässä. Joo että ammattini takia mulla on helppo pääsy aineisiin.....olin työttömänä, eikä työssäkäyvälläkään ole mitään pääsyä käyttään dopingia kuin reseptillä...ja työttömällä ei ole reseptejä. Samaan aikaan vuosin verta ja tutkittiin myoomia. Koska tuokin oli ihan älytön syyte ja pitkä ajomatka jonnekin, kävin hakeen lääkärintodistuksen asiastani, eikä tarvinnu turhaan testiin mennä. Tuntuu ettei tämä kiusaaminen lopu ikinä. Paree vaan itekseen käydä lenkillä, lintuja seuraamassa, kututalkoissa ja Nakkilassa. Muokattu: 13. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20241 vuosi On 10/12/2024 at 8:41 AM, Densen said: Kanarialla näkyi jätetyn moottoripyöräkypäriä mutkateiden varsiin. Oletan paikkoihin joissa kyseisen kypärän omistaja oli menehtynyt ulosajossa. Jotain tekstiä saattoi olla myös kypärään kirjoitettu ja joissain oli myös kukkasia tuotu viereen. Kypäriä täällä mantereella en muista nähneeni - enkä kynttilöitäkään - mutta kukkalaitteita on samoissa paikoissa vuodesta toiseen. Ja ristejä myös. Mun mielestä ihan OK tapa muistaa ja uskon että näillä on joku vaikutus ohi ajaviin, muistutuksena ylinopeuden/alkoholin/huumeiden vaaroista. Tai näin ainakin haluaisin uskoa sillä kaikenlaista tapausta tuolla tien päällä ratin ja jakkaran välissä näkyykin. Noin kilsan päässä himasta oli vuositolkulla seppele yhden suojatien vieressä paikalla tapahtuneen onnettomuuden johdosta. Kun sinne sitten viimein laitettiin valot, valaistut liikennemerkit ja kunnon töyssyt, katosi seppele sen siliän tien.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi Kovin ihmettelen, että homoparin välienselvittely ja kuolettava ampuminen on pääuutisia paitsi iltapas*oissa niin myös Ylen uutisissa. Ylellä kolme eri artikkelia. Luulisi pääuutisissa näkyvän ainakin Eu:n lakihanke laittomien maahanmuuttajien palauttamisesta. Mutta ei näy.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ Eilen taisi olla iltapäivälehdissä ( nettisivuilla ) peräti kuuden eri otsikon alla sama uutinen, ihmettelin itse samaa etenkin kun menehtynyt henkilö on ehkä vähän vähemmän tunnettu kiekon pelaaja. Ps. Tarkoitan vähemmän tunnetulla nyt siis sitä että esim. itse näin vain mm kisat katsovana en ollut ko kaverista kuullutkaan, varmasti enemmän sm liigaa tuijottavat tiesivät kuka on kyseessä. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Nickname Lisätty löpinää
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi Samaa itsekin ihmetellyt, vaikka ilkeältähän se tuntuu näin ilmaista sattuneeseen nähden. Tapaus alkaa saada poliittisen vähemmistön vaikutteita. Marinikin oli herännyt asialle ja moni muukin julkkis, eikä voi välttyä ajatukselta, että siellä haetaan itselle näkyvyyttä. Asian voisi myös antaa olla vähemmälläkin julkisella huomiolla.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Kovin ihmettelen Ja Iltalehti oli vetänyt vielä pari ässää hihasta otsikoissaan: 1) "Rolf Nordmo hymyili somessa haulikon kanssa – Ampui Janne Puhakan" (=vuodelta 2016 tuo metsästyskuva eli ei liity sit tipankaan vertaa tähän caseen) 2) "Alueella asuu paljon lapsia." <--- liittyy asiaan niinqu ihan hirveesti. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ eih, ja mä ihmettelin kun kaupassa iltapäivälehtien otsikoita luin että miten vanhempi nainen on muka tappanu...ai se olikin mies. Mutta sitten toinen asia, kuka on Janne Puhakka? mistä hänet pitäisi tietää?
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi 2015-2016 pelas yhden kauden Espoon Bluesissa. Vaikka mäkin seuraan kiekkoa aika tiiviisti, niin en mäkään tuota tyyppiä tiennyt kiekkotaustan vuoksi. Ilmeisesti tuossa sateenkaariskenessä tunnetumpi hahmo? Niin ja jossain telkkarisarjassakin kait?
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi Eikö moottorisahoihin asenneta mitään edes pieniä äänenvaimentimia? Meinaan kävi yhtiön pihasta muutaman ison puun kaatamassa ja viemässä pois joku asiaan erikoistunut porukka niin aivan jäätävän kovaääninen oli moottorisaha millä veteli menemään. Stihl näytti olevan. Luulis että noihin vois jotain pakoputkea laittaa kuten esim RC lennokeissakin on polttomoottoreissa. Mutta kuulosti saha kyllä siltä että jumalavite kyllä katkee isompikin koivu. Tehoa enemmän tuntu olevan kuin missään niin pieneen moottoriin. Edit: Ja hyvin vetivät tajuttoman korkean koivun nurin, eikä edes ylhäältä alaspäin katkomalla vaan alhtaalta suoraan vain kyljelleen muutaman metrin levyiseen rakoon talojen väliin. Pitää tietää kyllä mihin päin puu kaatuu jotta ei romahda asuntojen päälle. Iso TUMPS vaan kuulu ja vähän sen jälkeen puu oli paloteltu kasaan josta nosturi kävi palat noukkimassa pois. Vetivät vielä megalomaanisella lehtipuhaltimella kaikki roskat kasaan ja nekin pois. Pro meininkiä. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi Juu, näiltä se käy, eikä aikaakaan tuossa juuri mene. Itsellä oli lenkopuissa kaatomiehet, kun lupasivat sen kotivakuutuksen omavastuuosuutta pienemmällä rahalla. Tunkilla kampesivat. Erikoisin oli yksi puu joka oli jo 35º vinossa ja kaatumassa, kun kuului, "lähtee kiertymään" ja puu alkoi nousta takaisin pystyyn n. 15º kulmaan, jonka jälkeen lisää pärinää ja puu nurin. Kummallista. Joskin kaatoivat puut prikulleen samaan kohtaan, mihin olisin kyllä itsekin ne kaatanut Moottorisaha ilman ääntä aiheuttaa voimakasta kiroilua, eikä ole hyväksi lasten kuulolle. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi W-clubissa jäsenet on saanu kertoa ongelmistaan yms.... no kävin nyt katsoon mitä ylläpitäjä...joo poistettu vaaralliset nahkiaisvalokuvat "Goodbye-topiccini" ja suljettu koko topicci. Siellä on pajlon kun valitellaan lemminkin kuolemasta yms. - mutta voi kamalaa, lamprey!! Koska saan loput nukekuvaprojektini vasta ensi keväänä, niin meinaan vielä pitää jäsenyyden, mutta se on sitten siinä ( ainoastaan iso lottovoitto muuttaa tilanteen...) Amerikkalaisia pidetään avarakatseisina, mutta kyllä tuolla w-clubilla ollaan erittäin ahdaskatseisia, homostelut on ok, mutta nahkistelu ei. Hyvän asiakkaan menetitte. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: W-clubissa..."Goodbye-topiccini" ja suljettu koko topicci. ...niin meinaan vielä pitää jäsenyyden, mutta se on sitten siinä Sinä nykyään jokapaikassa toitotat että se on sit siinä vaikka mistä asiasta mutta hommat jatkuu aina ennallaan. Minusta tuo on esim varsin noloa että tuollakin oikein goodbai topicin teet ja silti vaan pysyt siellä. Noh, kukin taplaa tyylillään toki joten ei tää enää ihmetytä eli vähän väärä topicci mulla avautua.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi 18 tuntia sitten, concorde kirjoitti: 2015-2016 pelas yhden kauden Espoon Bluesissa. Vaikka mäkin seuraan kiekkoa aika tiiviisti, niin en mäkään tuota tyyppiä tiennyt kiekkotaustan vuoksi. Ilmeisesti tuossa sateenkaariskenessä tunnetumpi hahmo? Niin ja jossain telkkarisarjassakin kait? Mun mielestä on tosi outoa, että jengi vie kynttilöitä murhapaikan talon portaikolle. Siellä oli puoli ysin uutiskuvissa tyyliin 100 kynttilää. Se Puhakka ei edes asunut siellä enää. Murhasta epäilty asui. Muokattu: 16. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen todi->tosi
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, VesaP kirjoitti: Sinä nykyään jokapaikassa toitotat että se on sit siinä vaikka mistä asiasta mutta hommat jatkuu aina ennallaan. Minusta tuo on esim varsin noloa että tuollakin oikein goodbai topicin teet ja silti vaan pysyt siellä. Noh, kukin taplaa tyylillään toki joten ei tää enää ihmetytä eli vähän väärä topicci mulla avautua. No jäsenyys on vielä ensi vuoden about maaliskuuhun asti. Ajatellu josko voisin nukkeja vielä foorumillä myydä...mutta siis kokonaisuudessaan, kun työt meni niin kaikki on vähän että tämä oli tässä...huomaa myös postaukseni aika, muuten olisin jo sikeessä, mutta nythän ei mitään väliä... Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20241 vuosi Kaupallisilla "nuoriso"musiikkia esittävillä radiokanavilla soitetaan näin myöhäisaikoina huomattavasti parempaa poppista kuin päivällä. Toisaalta YLE teki ennen samoin, oli jopa kelpoisia musiikiohjelmia Radio Suomessa vakiopaikoilla. Muokattu: 17. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään