Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ tohtori ja kunniatohtori on eri asia. Kunniatohtoriksi voidaan nimittää asiaan sopivilla ansioilla, teoilla, saavutuksilla.

Kirjoitettu
28 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Ja Kisu on FK:n Kunniatohtori :) 

:D joo iso kiitos, ja olen muuten myös viime vuoden Vesistösankari.
Yksi titteli vaan jää kaivelemaan, vain nakkilalainen voidaan nykysäännöin nimetä Nahkiaisparonittareksi/paroniksi, kriteerinä että on edistänyt ja tuonut nakkilalaisuutta tietoisuuteen (tjsp)...no sitähän mä olen tehny.

Ja sitten noi telkkarin "Selviytyjät" - se on joku lyhyt reissu jonnekin etelään...mietin juuri että tässä mun elämässä on ollut kyllä sitä selviytymistä, ihme että tähänkin asti olen jaksanu, luovuttaminen on ollut ihan siinä käsillä useammankin kerran.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tiedonkulun olemattomuus jätehuollon puolella. Kaikki toimi vallan mainiosti ennen uudistusmullistusta (ja riitauttamisia). Jo viime syksynä alkanut biojäteastian kootut hämmennykset sai jatkoa, aliurakoitsija kävi kesällä tarroittamassa ja pesemässä astioita, meillä oli jo aikaisemmin pesty ja tarroitettu pönttö sopimuksen mukaisesti jemmassa odottamassa talvikäyttöä. Tuli lasku hukkakäynnistä lisäkommentilla "astiaa ei löytynyt". Etevää, varsinkin kun asia hoidettiin kasvotusten aliurakoitsijan kanssa... Piti tarttua puhelimeen lievähkön ärtymyksen myötä. No ei tarvi onneksi maksaa, tarkistin samalla, onko soppari yhä voimassa ja millä ehdoilla. Seuraavaa härdelliä odottaessa.

edit. en hämmästyisi, jos taas toisivat ylimääräisen pöntön portin pieleen.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Talon alta löytynyt kumivene, alkuperäistä ilmaa täynnä!
Vempele tullut huusholliin joskus liittymän kylkiäisenä.
Muutama kerta kokeiltu ja sitten unohdettu talon alle.
Ollut siellä sitten liki parikyt vuotta. Kävi mielessä lahjoittaa, mutta ikääntyneen materiaalin turvallisuus alkoi arveluttaa siinä määrin, että Rouva otti ja kävi leipäveitsen kanssa se kimppuun ja päästi ilmat pihalle. Operaation hurmoksellisuus ja pistojen taidokkuus pisti vähän askarruttamaan :D

Mutta joo, toi ilmojen säilyminen tuossa, se ihmetyttää.

8QLr9uvQp.png

5xY_DIjTx.png

Kirjoitettu

Juu, toi jätebisnes alkaa saada ParkkiPatemaisia piirteitä. Perseillään ja kikkaillaan kaikenmoista, jotta lisää laskutettavaa.
Jätepuolella tehty uudistus sai heti Sotemaisia piirteitä, tärveltiin vanha toimiva systeemi uudella kalliilla toimimattomalla. Meilläkin tyrivät tuon, kuten Turussa. Samoten mökkitie alkaa nyt olla pääsemättömässä kunnossa, kun painava jäteauto alkoi jyrätä sitä eikä tiepohja kanna. Tiekokous aiheesta ensikuussa. 
Niin kuin tämä taksiuudistuskin, vituiks meni sekin. 

Minkä tähden kaikki vähänkin toimiva pitää aina tyriä?

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Miellä oli töipaikalla erään viherhörhöpäälikön takia järjestetty taukotiloihin kierrätysastiat. Kaikkia vitutti suunnattomasti kun selvisi, että kaikki kierrätysastiasisällöt kierrätetään kellarin sekajätteeseen. Tästä kierrätyksestä maksettiin vielä erikseen, koska se ei ollut siivousfirman vakiosopparissa. Ei siitä pykälästä päässyt edes eroon koska sopimus oli määräaikainen. Siinä meni kyllä aika paljon rahaa hukkaan.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Miksi passia ja hengilökortia ei voi laittaa alkamaan seuraavasta päivästä kun edellisen voimassaolo päättyy? Kun uuden saaminen on hieman arpapelia päiväyksen suhteen ellei viitsi jonottaa kyttäasemalla, niin lyhyestä voimassaolosta napsitaan v ielä muutama viikko vek. Kun tämä uusi passi vanhenee, otan prkl jenkkikansalaisuuden vaikka se maksaa ja passikin maksaa, mutta on 10 vuotta voimassa. En välttämättä ole edes henkissä kun se vanhenisi.

Kirjoitettu

Mitä ihmettä? Muutama päivä sitten FK alkoi lähettämään sähköpostiin ilmoituksia uusista postauksista. 
Jossain on namiska, josta ilmot saa pois, vaikka joo, tärkeitä asioitahan nämä kaikki. Mutta silti...

Kirjoitettu

Minä otin "innoissani" kotipihaan lokeroroskiksen, jossa muovipakkaukset, kartonki, metalli, lasi pikku lokeroissaan. No, ihmetellessäni aspaan jotta missä tuo luuraa, niin sehän tulee syksyllä 25 jos, siis JOS jengi ottaa tarpeeksi tuota. Tällä välin nuo täytyy kuskata kilsojen päähän. Olen muuten ainoa ihminen jonka olen nähnyt tekevän tuota myös fillarilla, autoja tuolla on vaan. Varsinainen ekoteko kun pitää pärtsätä vähintään kerran viikossa xtraa ... 

Sitten joskus kun kaikki tämä toimii niin varmaan älyroskis lajittelee kaikki ja tulee että "yksi astia palaa".

Kirjoitettu

Ulkomaisen ajokortin vaihto suomalaiseksi.
Käy jos on tulkki, että asiakas vastaa ja tulkkihenkilö tulkkaa.
Mutta ei käy niin että tulkkina toimiva henkilö vastaa kysymyksiin ennen kun asiakas on sanonu mitään.
Ei tullu kauppoja.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.