Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Oho!
Laitoin tavarantoimittajalla palautetta puuttuneista potikan kiinnitysmuttereista 10.3.2025 klo 13.52 

Pahoittelu sattuneesta kajahti sähköpostiin 10.3.2025 klo 13.57
Postin ennakkoilmoitus paketista 10.3.2025 klo 14.01

Nyt on reipasta toimintaa, kun se alkuperäinenkin paketti oli tilausta seuraavana iltana noudettavissa klo 18:01 

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

En. UPS laitto VIIKKO ENNENKUIN paketti oli ees suomessa tekstaria että vastaa tähän "2" jos haluat paketin alkupäräiseen osoitteeseen. Jos et vastaa klo 17 mennessä, ohjautuu paketti huitsin perselävessä olevaan vitunpersepaskaan pickup pointtiin. Ja just tuolloin en nähnyt tuota viestiä tyyliin sen kahden tunnin aikaikkunassa mikä oli aikaa vastata. Ja siitä lähtien seurannassa lukenut vaikka vastasin viestiin kello 17.30 että "Asiakas pyysi ohjaamaan paketin vitunpersepaskaan pickup pointtiin". Joten siellä se nyt olis. Voi vittu kun vituttaa UPS. Maailman paskin firma. Eikä voi ees soittaa sinne ja valittaa kun puhelut ohjautuu intiaan ja ala minkään inkkarin kanssa englanniksi vääntää asiaa.

Maailman ainut lähettifirma joka viis veisaa asiakkaan ALKUPERÄISEN tilausosoitteen vaan VÄKISIN ohjaa vittuperkelesaatana paketit tuonne vitun servicepointtiin. Vaikka asiakas on tilannut romut kotia.

JA joo, jossain muualla voi toimia toisin mutta Klaukkalassa toimii näin. Vittu.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ tiedän tuskan, kun paketti on haettavissa jostain 25km kotoa, laitoin kyllä palautetta.
Mutta tänään tuli pikkupaketti, toinen nahkiaisenmuotoinen kultakorvakoru.
Nyt on kultakoruja ja varakoruja ......ja sitten tulee soitto jostain että olisiko kultakoruja vaihtaa rahaksi, siis olen ostanu nämä korut varta vasten itelleni, en myy.

Kirjoitettu

^Täh? Kerrot jollekin random huijarille että mulla on vidun iso kultakokoelma mut ne on mulle itelle joten en myy! Huijari kattoo seuraavaksi sun osoitteen netistä ja käy poimimassa hetelmät kun näkee että linnunsiemenpussi kädessä lähdet tarpomaan metsää kohti. 🫨

Sä varmaan klikkaat heti nettilinkkiäkin missä pyydetään tsekkaamaan turvallisen linkin kautta pankkitilin status jos sulle joku semmosen mailin laittaa?

Kirjoitettu

Kyllä olen! Potikoiden puuttuneet räkkimutterit.
Vesa.P:lle pari mallisuoritusta, ei se niin vaikeaa ole 🤣.
Pate oli käynyt yöllä 1-2 tietämissä pudottamassa luukusta paketin.
Toki, jos olis ollut nouto tiskiltä, niin silloin olisi saanut jo heti seuraavana päivänä klo 18 tietämissä.
Eli ei se temppu, vaan miten se tehdään 😉

Kirjoitettu

^^( Vesalle) no nyt mieti ekaksi. Ne kultakorut on mun ylläni ( korvikset ja kaulakoru) sekä nukeilla.En todellakaan että joo täällä olisi kultakoruja vaikka miten ...vaan että on varta vasten itelle ostettuja enkä myy, näkemiin. Tai sitten että ei ole romukultaa. Enimmäkseen nämä korut on kuitenkin vaan kullanvärisiä 😄 eroa ei heti huomaa, yritän pitää muistissa mitkä on oikeita ja mitkä vaan kullanvärisiä. ( ylikuningatar Veroniquella on nykyisin muutama arvokoru lisää...korvakorut rannekoruina ja isompi timanttinen ristikoru..ja Kultanahkiainen-Veroniquella on oikeaa kultaa ja kullanväristä...korsetin edessä oleva koru on oikeaa kultaa)

Veronique%20TheQueen%20t2.jpg?img=smalle   GoldenLamp%20Veronique%20L4.jpg?img=smal

Aikoinaan kun oli todella huono taloudellinen tilanne, tilillä oli 2000e niin menin perintö- venäläisten kultakolikkojen kanssa, mietin että jos näistä saa yli 500e niin myyn. Niistä sai jotain 3500e niin myin. Oli pakko.
Missään tapauksessa en että lähetä tänne postissa ja maksamme....sen pitää tapahtua "paikan päällä" ja raha käteisenä käteen, kuten kolikkojen kanssa kävikin.

😄 noita tulee vaikka miten, maksa 250e käsittelykuluja niin 390 000e on sinun. Ota yhteyttä agenttiini allaolevan linkin kautta. Aamulehden toimittaja halusi tehdä jutun mun nukkeharrastuksestani ja ottaa kuvia - kiitos ei, sitten saisi pelätä...

Joo äskön tuli nukelle kullanvärisiä rannekoruja ja "siivet" ( projektiin).

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
viite, ja vaikee sana "lähetä"

Kirjoitettu

Paketin kävin hakeen, oletettavasti nukkepaketti. Haluan sinisille autohaalareille oman nuken, barbie ei käy koska laitan tämän nuken ralliFerrariin istumaan kartturiksi.

Kirjoitettu
12.3.2025 klo 11.05, tempokisu kirjoitti:

Aikoinaan kun oli todella huono taloudellinen tilanne, tilillä oli 2000e

Meikä on sitä mieltä että on aika iso prosentuaalinen osuus suomalaisista (aikuisista, työssäkin käyvistä) joilla EI OLE 2000e tilillä, tuskin koskaan jos koskaan. Jos sulla on tilillä 2000e, niin ei sun rahatilanne kovin huono ole, sillä oletan että tuota ennen silti olet saanut maksettua laskusi ihan ok ja SILTI jää 2000e tilille laskujen jälkeen. Toki jos 2000e on tilillä ENNEN esim 5000e/kk laskuja, sit on todella huono taloudellinen tilanne.

Ontopic: En poikkeuksellisesti tänään. Eka päivä tälle viikolle kun ei joku lähetti käyny akselilla Posti/Matkahuolto/UPS/DHL.

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Meikä on sitä mieltä että on aika iso prosentuaalinen osuus suomalaisista (aikuisista, työssäkin käyvistä) joilla EI OLE 2000e tilillä, tuskin koskaan jos koskaan. Jos sulla on tilillä 2000e, niin ei sun rahatilanne kovin huono ole, sillä oletan että tuota ennen silti olet saanut maksettua laskusi ihan ok ja SILTI jää 2000e tilille laskujen jälkeen. Toki jos 2000e on tilillä ENNEN esim 5000e/kk laskuja, sit on todella huono taloudellinen tilanne.

Ontopic: En poikkeuksellisesti tänään. Eka päivä tälle viikolle kun ei joku lähetti käyny akselilla Posti/Matkahuolto/UPS/DHL.

Jos tilillä on 2000e se on mun mielestä katastrofi!
Myin opiskeluasuntoni > ostin auton, ostin nukeille Ferrarin  ja maantiepyörä Colnago for Ferrari. Käteisellä.
Mä olen ollu aina että tilillä on oltava raha ( tai pelkkiä numeroitahan ne on ....) pahan päivän varalle.
Ja nyt on se paha päivä / vuodet. Sillä mitään tuloja ei enää ole, tällä pitää pärjätä kunnes 5+ vuoden kuluttua saan ( toivottoavasti) takuueläkkeen. Jos elän siihen asti.

Kirjoitettu

^ Mitäpä jos ei ole sitä myytävää opiskelija-asuntoa? Pääsiäismunistako tuollaisia saa? Mikähän mahtaa olla nykyään prosenttimäärä opiskelijoista, jotka pahan päivän läsähtäessä molemmille poskille samanaikaisesti tekevät samoin?

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Ja tuommonen käy leipäjonosta ruokaa... Kysys siellä että kait teilläkin kaikilla nyt muutama kybätonni tilillä rahaa on? Tai ees tuo 2ke.

Kirjoitettu

^  ^^  no jopa on ilkeys valloillaan.
~ ei ollut järkevää maksaa 8 vuoden ajan ( 2 välivuotta) vuokraa, ja vanhempani auttoivat opiskeluaikanani. Lisäksi tein muita töitä kesäisin ja pianonsoitonopetusta. Valmistuin työttömäksi, sain pakollisen harjoittelun 4vuotta opintojen jälkeen suoritettua 1996, ja sen jälkeen olin työttömänä/työkyvyttömyyseläkkeellä vuoteen 2004.
~ Teillä on palkkatuloja ( tai eläkettä) minulla ei ole mistään mitään tuloja paitsi 31.3. asti sairauspäiväraha, sen jatkuminen ei ole ollenkaan varmaa. Tultava toimeen tällä mitä on.
Jokainen voi ite miettiä, tuletko toimeen sillä mitä sulla on, 5 ja puoli vuotta jonka jälkeen saat takuueläkkeen jotain 900e/kk mikä toki riittää, mutta aina voi kaikkea yllättävää menoa tulla kuten uuden(käytetyn) auton hankinta. Aika paha jos tilillä olisi 2000e. Toimeentulotukea en saa, koska on oma asunto ja auto. Asunnon suhteen muuttaminen tulisi niin kalliiksi että ei. Auto on myös tärkeä, että pääsee jonnekin.

Olen todella huolissani miten pärjään f & p. Pystyisi nyt edes normaalisti kävelemään!
Ja sitten se että ei elämä voi olla jatkuvaa kituuttamista, johonkin väliin jotain kivaa on elintärkeää!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.