Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ tekojalka?
Aina voi mennä perssiilleen, jos ei mene niin et ole tehnykään mitään. Mieluummin teen ja opin kun olen tekemättä ja oppimatta.

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä olen ollut huolestunut, kun nukkeosasto on enemmän neutraali. Pitkät saappaat ja minihame on sentään jo kantaa ottava. Taannoisella työpaikalla (Espoo) eräs leidi harrasti tätä osastoa. Yx heppu yritti iskeä tuota talon ruokalassa. Tuli takaisin naama punaisena. Sanoiko saman kuin Musk hiljakkoin Putlerista ? Sulla ei ole varaa minuun.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Haloo, lopeta nyt toi kettuilu tai laita parempia kuvia kehiin. Nämä oli vaan saapuneet nuket, joista "oikean" kuvan oten myöhemmin.
Ai että keskinkertaista neutraalia ( yhdellä nukella on valmiina ostettu asu muut olen ite/äiteeni tehny ja ite viimeistelly tarvikkeilla )

Goddess of The Lampreys ( varo vaan, imuvoimaa on...)
Dasha%20Goddess%20of%20The%20Lampreys%20

tämän kuvan Taigakoru ( kun vielä oli entisellään) pyysi saako laittaa nettisivuilleen, sai. Tuo hiuksissa oleva hirvikoru.
Dasha%20SilverMoose%20Lk1.jpg?img=smalle

ja kaikenmaailman kekkuilijoille...
Army20%20Eugenia%20k3b.jpg?img=smaller

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^^jne. ajatuksena on eräänlainen "vastakohdat" kuva, sininen ja hopea vs. punainen ja kulta.
Kävin hakeen pakettiautomaatista paketin. En tosin tiedä yhtään mikä tää on...on avaamatta vielä.
Olisiko isohkonkokoiset nahkiaistarrat?

Kirjoitettu

No niin, tässä se puteli nyt on 🕊 nyt vasta huomasin että läpinäkyvä on myös lintu. Ja korkissakin on lintuja!

greygoose1a.jpg?img=smaller  greygoose1c.jpg?img=smaller

myös takapuolella on lintuparvi

greygoose1d.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

^mitä on "potikot". Kahden paketin saapumisilmoitus tullu, haen huomena sen työkkärikäynnin ohessa (isä jättää mun Prismaan, haen paketit ja kävellen kotiin ( ja se ulkoilu tulee  tarpeeseen..)

Kirjoitettu

^ mikä on "potentiometri"??
Haettu 2 pakettia mutta ei avattu, toisessa paketissa saattaisi olla cd-levy, siis sellainen pienikokoinen 😄 

Kirjoitettu

^ kyllä 🙂  nyt tuli oikeanlainen "Talviyö" cd-levy, ja sitten 3 Skipper-nukkea kun mulla on kivoja vaatteita senkokoisille ja haluan laitella tietyt vaatteet "esille"

Kirjoitettu

Kahdesta divarista tilasin kirjaa, toisesta tuli melkein heti ja toisesta ei ole tullut edes tilausvahvistusta. Mut jos ne tulee puuttuu enää yksi kirja kokoelmasta.

Kirjoitettu

Yx vuosi tilasin jostain pk-seudun divarista Mato Valtosen kirjan siitä kummallisesta firmasta,jossa tuo oli tj:nä. Ei kuulunut kirjaa. Rahat tuli takaisin loppujen lopuksi. Oli eka kerta, kun ostin divarista netissä. Jäi tietty maku...

Kirjoitettu

^Taitaa suurin osa divareista olla nyt vain netissä. Ainakaan tota sarjaa kerätessä aina kun kirja löytyy ne ilmoittaa että "toimimme vain netissä". Oisin muuten mielelläni käynyt hakemassa paikan päältä. Ihan mistä vaan. Pikkupaikkakuntien divarit rokkaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.