Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Heti saan kun jaksan käydä hakemassa paikallisen asiamiespostin tiskiltä, pari Googlen palovaroitinta ja neljä Googlen turvakameraa. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Noudin anturilaatikon, Virtanen oli laittanut lakupötkyn mukaan😋
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi No kyllähän vain! Pate P. oli työntänyt paketin postiluukusta. Belgian kaiffarin postittama radioputkihan se siinä, ECC85 Double Triode VHF, eli ULA virityspiiri.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi En mutta sain juuri ilmoituksen, että joululahjapaketti on noudettavissa k-kaupalta. Jes! Ei vaan nyt pääse heti, kun paketti on iso ja painaa vajaa 10 kiloa. Illalla sitten autolla. Toisaalta pysyyhän se siellä lapsen silmiltä piilossa jos hakeekin vasta vaikka maanantaina.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi Jes nyt ole. Hain paketin autolla. Vaimo haki samalla samasta paikasta 2 omaansa. Olin kyllä kertonut hänelle aiemmin tilanneeni nuorimmalle lapselle oman rc-auton ja nyt kerroin, että haen sen sitten hänen kanssaan samalla. Taisin vielä todeta, että jos ei hakis niin ei olis niin vaikea piilottaa kotona montaa päivää. Mutta vasta kun vastaanotin laatikon (on aika iso, kun 1/8 kokoinen auto ja painaakin yli 5 kg) hän hämmentyi ja sanoi että odotti ehkä 1/50 kokoista laatikkoa saapuneeseen verrattuna. Kysyi että mitä ihmettä laatikossa on ja vastattuani kertoi ymmärtäneensä, että olin tilannut olemassa olevaan 1/32 sähköautorataan myös tälle nuorimmalle oman autorata-auton enkä mitään uutta isoa kallista radio-ohjattavaa No onneksi ei kysynyt hintaa. Luulen että veikkaa 200-300 eurosta. Tämä oli 550 yhdellä akulla. Ja sellainen autorata-auto olis ollut varmaan n. 40 euroa. Mutta tosiaan! Sellaisenkin vois ostaa ja vanhoihin uudet kumit renkaisiin. Ne hapertuu ihmeen nopeasti aivan itsestään piloille. rc-autosta ajovideota kohdasta. 7.45 alkaen Muokattu: 19. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi En, mutta tullattu paketti on kuljetuksessa, no lähti tullista kuitenkin nopeesti, edellisen kerran tullattu pikkupaketti oli tullissa 10 päivää. Voi että jos saisi sen itelle joululahjaksi, muussa tapauksessa se menee viikon päähän. Äh, ensin olin iloinen kun joulu aiheutti mulle yhden työpäivän viikon. Just. Nyt harmittaa kun siinä on 3 päivää että posti ei kulje.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi En ole, eikä ole enää kuin yksi paketti Ranskasta matkassa. Pitäisi kai aktivoitua taas. Muokattu: 19. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi Teoriassa joo voisi jo hakea, mutta en mä nyt tästä enää lähde kun on nahkikset uunissa ja muutenkin "päivä pulkassa". Ja sain siis nukkepaketin joululahjaksi ihme nopeesti tuli joulukuun tässä vaiheessa Helsinki-Vantaalta Pirkkalaan 2 päivässä.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20241 vuosi Talvislalom-nukkepaketti käyty hakeen. Kuva ei onnistunu, otan ulkokuvaa myöhemmin helmi-maaliskuussa.
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20251 vuosi Töiden jälkee pitää käydä hakemassa, Matkahuollolla tuo homma toimii, eilen illalla oli paketti vielä Turussa ja tänään aamulla yhdeksän jälkeen kilahti viesti että paketti noudettavissa täällä savossa.
Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 20251 vuosi Kyllä olen! Juuri kipasin useita pussukoita nano sarjan konkkia 630-1000V. Sitten rulla wanhaa lyijytettyä tinaa ja HDMI kaapelin.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20251 vuosi No en. Piti lopsahtaa lähiautomaattin. Pitää tukea kotimaan matkailua ja vierailla lähimmässä "palvelupisteessä", joka on vähän jeeran takana. No, ajetaan sitten kotteroon lämmintä siinä sivussa...
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20251 vuosi Matkahuolta tuli peräkkäisinä päivinä saapumisilmot. Ihmetyttää, että mitä ovat. Ensimmäisen saavuttua arvelin, että Icebug nastoja ja toisen ilmon olevan hätäinen muikkari, mutta tarkempi tutkiskelu osoitti niiden olevan eri paketteja peräisin vantaalta. Eli jotain AliPapa putiikista, vaan mitä? Tein sinne kyllä pitkähkön elektroniikan tarviketilauksen, mutta se taisi lähteä vasta tuossa puoliväliviikon tietämissä. Nyt jänskättää, että mitä sieltä tulee, toivottavasti ei mitään dublikaattia viimeisimpään tilaukseen. Kaupan ostoslistallakaan yhtään aiempaa avointa toimitusta.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20251 vuosi Aika hyvää saalista männäviikolla: tuli eka Spyderco Dragonfly Hawkbill keklu ja sitten Condor Tactical response laukku. Kumpaakaan en tarvinnut, kunhan vaan mielihyvää lisätäkseni shoppailin. Onhan se niin että jos jonkun myöntää niin tilanne ei ole niin paha??
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20251 vuosi Juu olen. Postilaatikkoon tuli Carrera digital 32 autoihin uudet takakumit Ferrari 458, Huracan GT3 ja Mersun SLS autoihin. Ne Carreran alkuperäislaatuiset kuivuu pilalle vuodessa. Nyt tilasin tarvikevalmistajan kumit jotka aiemmin olin jo ostanut Porsche 717 K autoon ja niiden kanssa pito on aivan eri maasta ja eivät tunnu kovettuvankaan ajan kanssa. Lisäksi postin k-marketin noutopisteestä hain suko-laturin oikeeseen autoon. Tai siis onko sähköautot nyt enää oikeita autoja. Hyväksyn jos eivät ole.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään