Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi Ihan tajuttoman kallis nukke tuli. Mietin kyllä että raskisko ...uskoin ostaissani että tulee se peruspäiväraha ( tää oli kalliimpi kaikkine oheiskuluineen..) mutta ostin nyt sitten kumminkin kun elääkin pitää ja tämä on juuri sellainen nukke josta saa talvella ( sininen taivas valkoinen hanki ) hienoja kuvia. Mietin vaan että minne toi toinen korvakoru laitetaan? kun vasemmalla on toi puolimaski, no laitetaan molemmat oikeelle.
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Ei sun tarvii toitottaa joka paikassa että on kallis nyt nukke. Sun kaikki nuket on kalliita. En ymmärrä mitä järkeä noihin on kymppejä enempää rahaa laittaa mutta harrastus muiden joukossa. En ymmärrä sitäkään että jotain 2ch stereoita rakennetaan ja laitetaan satasia per metri maksavia kaapeleita sitten systeemiin tms, eli on harrastuksia ja on harrastuksia. Ontopic: En. Vaimon paketti jo piippas Cittariin saapuneeksi mutta oma ei. Ja tulivat samalla kuljetuksella. Lienevät eri rullakossa eikä meikäläisen paketin syönyttä rullakkoa vielä ole keretty skannata. Tai no, yhden vastaanotin ovella kyllä. Tosin sekään ei ollut oma, oli vaimon. Cittariin (ja Alkoon) hyökkään heti kun känny piippaa. Leimaus ulos, kone kiinni ja Transun nastat vinkuen pelipaikalle. Edit: Tai korjaan puheitani, ymmärrän tuon stereohomman. Olisin itte ihan samanlainen jos rakentasin jotain hyvää systeemiä. No, noita nukkeja en ymmärrä. Muokattu: 15. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: ^Ei sun tarvii toitottaa joka paikassa että on kallis nyt nukke. Sun kaikki nuket on kalliita. rakentasin jotain hyvää systeemiä. No, noita nukkeja en ymmärrä. No on siinä 150e - 870e ihan vähän eroa.... Mä tykkään ottaa kuvia jos ja kun tiedän mitä teen, ja siis jotain iloa pitää tässä elämän loppuvaiheilla olla. Tämänkaltaista kuvaa....fantasy-aihe on mulle kaikkein mieluisin eh, siellä jo w-clubilla odotetaan kuvia tästä kalliista nukesta. No hei on ainakin jotain juttua tulevalle talvelle-keväälle, se on kyllä paljon se. Muokattu: 15. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 20241 vuosi Joo, mutta seuraava keskustelu ja päivämäärät ja sainko vastauksen kysymykseeni 3 pv lupasivat vastauksen kestävän, onneksi en jäänyt odottelemaan. Tavara tuli kolmessa päivässä mökin terassille asti. ***** 17. sep. 2024 20.01 CEST Haluaisin tietää tuotteen Dipabur Q XXL -patjan toimitustavan, tuleeko se johonkin noutopisteeseen, vai toimitetaanko suoraan perille? Tuotteen pakkauskoko? ***** 15. nov. 2024 16.26 CET Hei, Dipabur Q XXL -patjan toimitustapa riippuu valitusta lähettäjästä. Toimitus voi tapahtua joko noutopisteeseen tai suoraan kotiovelle. Suosittelemme ottamaan yhteyttä lähettäjään etukäteen varmistaaksesi toimitustavan ja saadaksesi tietoa pakkauskoosta. Alexis CDON Support ***** Ja tänään: Hej xxx, Vi vil sætte pris på, hvis du giver os feedback om den hjælp, du har fået afAlexis. Hvad synes du om den hjælp, du fik? Klik på linket nedenfor. Klik her for at give din vurdering! Det handlede din henvendelse sig om: Annoin vastauksen, mutta pyysin ChatGPT muokkaamaan sen serbokroatiksi Muokattu: 16. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Gikantin saapumisilmo kajahti sähköpostiin, koskaan eivät laittaneet seurantakoodia. Langaton Logitechin näppishän se siellä korvaaman aiempi vastaava kulunut. Ties vaikka tuo vanha päätyisi LG TV takapuoleen, kun kantautui huhuja yhteensopivuudesta.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Em. Postnord ilmaantui noudettavaksi pisteeseen tänään. Poimin työmatkalla, eli kyllä. Muokattu: 23. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Olen, bulvaanina. Pojan puoliso oli tilannut joululahjaksi lp-levyn. Posti oli siirtänyt automaattisen noutopisteen jeeran taakse. Sattui olemaan asiaa ko. suuntaan, joten autoin neitiä salasspidossa noutamalla kohteen.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Juu. Yksi potkuri tuli kokoelmaan lisää. Tämä huiska tuli UK:sta
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Taas pitää huomenna työmatkalla noukkia automaatista ei minulle-tuleva toimitus. Eli olen näemmä tietämättäni.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi Oohos! Posti Pate soitti ja kyseli, että olenkos hollilla, jos hän tulee joskus ennen puolta päivää käymään. Lupasin olla. Ihmettelin kyllä, että mitäs ihmettä nyt olen tilannut, kun en mielestäni odota mitään. Naureskeli, ettei hän sitä tiedä, tiesi vaan että Saksasta on. Herranpieksut, silloinhan sen täytyy olla se oskilloskooppi ja se 3x hintainen ilmahiiri, ynnä muuta elektroniikan hilskettä. Nyt jänskättää paljon Edit: Avaamaton paketti pöydällä 20 min puhelinsoitosta, jo ennen klo 11 Muokattu: 26. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjeen vastaanotin tänään tai oli tippunut postiluukusta sisään, napit ja pikalukko tuli, taas yksi hyvä syy olla tilaamatta tavaraa, yksi neljästä napista on pienempi kuin muut, ei paljon 1mm puoleltaan ja nuo jää piiloon niin ei sinällään haittaa, myös pikalukko oli pienempi kuin mitä tilasin ja tuota nyt ei sitten voi laittaa fillarikypärään kun ei mahdu hihna siitä läpi... en tiedä oliko vahinko vai oliko oikeat tuotteet loppu ja laitettiin vaan kysymättä jotain vastaavaa tulemaan mutta ei noita 0,60€ hintaista nappia ja 1€ pikalukkoa viitsi takaisinkaan lähettää... kyllä kyrpii.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Huomenna taas automaatin kautta töihin; itse tilattu ja rouvan haalima ovat noudettavissa.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Kävin hakeen paketin automaatista "sieltä jostain" ....joo, tiedän, tunnustan mutta mun oli pakko saada tämä. Nukella on musta stetson tuolla paketissa..
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi En ole, mutta ilotulitusta näyttäisi olevan luvassa. Posti apinan mukaan neljä pakettia olisi lähdöillään. Useita tilauksia vielä ostoskorissa ja joitain vielä tekemättäkin. Pitää vain jatkaa odotuksia ja odotellessa tehdä uusia tilauksia
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään