Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20241 vuosi Silloin kun työväliä painelin -20..25 pakkasilla, niin paksut käsineet ja päällä lampaankarvarukkaset. Vaihdevivut ja jarrut oli vähän hankalat, muttei mahdottomat.
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi Juu, eilen kipasin yhden. Ja toisenkin olisin jos olisi ollut vain saatavilla. Laittoivat taas tälläkin kertaa "Pakettisi saapuunkin hieman myöhmemmin" ilmon. Tämä oli jo kolmaskerta perätysten Postilta.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi No vihdoinkin edes yksi paketti tuli! Sääksi-korvakorut, itelle ja nukelle käsiin roikkumaan. Ei vitsit missä jarrulänki ja jarrupalat viipyy? menny nyt kuukausi tilauksesta. No, kohta varmaan jo cyclolla ajellaan, siihen ei onneksi tarvi ostaa jarrupaloja.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi Olen. Ovikello soi. Menin ovelle. Oli paketti rappusilla. Ketään ihmisperäistä olentoa ei ollut mailla eikä halmeilla. Eli kyseessä Ninja-lähetti joka going for extra mile kun pimputti kelloa ja toi paketin vaikka ei missään näkynytkään.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi 30.9.2024 klo 19.51, Jopotuinen kirjoitti: Silloin kun työväliä painelin -20..25 pakkasilla, niin paksut käsineet ja päällä lampaankarvarukkaset. Vaihdevivut ja jarrut oli vähän hankalat, muttei mahdottomat. Ja tässä sitä ajellaan 100km lenkkiä -21asteen pakkasella...2001 en vielä käyttäny kypärää...
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi Mä kun ajoin maantiekumeilla fillarin Matkahuollosta himaan 5km talvella niin kaaduin 4 kertaa matkalla. Arvostus kumeista. Ite ajan aina töihin oli pakanen mikä vaan, ei oikein muuta mahdollisuutta... no, julkiset mutta kylmähän siinä pysäkillä tulee
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20241 vuosi No nyt olisi taas noudettavissa. Yllättävää oli kuin aiemmin kävin palauttamassa paketin Postin tiskin kautta, hinta n. 16€ yllätti, kun netistä maksettuna hinta olisi ollut 10€ tuntumassa, arvelin eron tulleen sitten palvelusta. Nyt sitten kilahti paketin vastaanottoilmo - Matkahuollosta! Tiskin täti olikin kyselemättä laittanut menemään Matkahuollon kautta, vaikka Posti olisi ollut vitosen halvempi. Olen siis Postiryöstön uhri
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20241 vuosi Näen silmissäni kuin villissä lännessä matkahuoltovankkurit kaatavat postivankkurit... ei kannata mennä tollasille hämärille "tiskeille" lähettelemään, tiedä mitä se täti ensi kerralla tekee...
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20241 vuosi Tuli nuken vartalo ja eteisen käytävämatto. Tosin nyt pikkukäytävän ( josta keittiöön) matto ei sovi ollenkaan, ostin sitten saman sarjan maton siihen. Nää matot mitä mulla nyt on eteisessä, on .....32 vuotta vanhoja.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20241 vuosi Paketti on kipaistu, tönön vesijärjestelmän sydän - 50 ltr kalvopaineastia. Mutta vielä on pari pakettia matkassa. Jula yllätti selvästi muita edullisimmalla vikavirtasuojilla + ILMAINEN toimitus Biltsusta tulossa putkistoon ja sähköihin iso paketti erilaisia nippeleitä ja nappeleita. Molempien saapumisen estimaatti loppuviikosta, eli ensiviikolla.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi Periaatteessa, vaikka tulikin kirjeenä mutta tuli nahkiainen-lohikaloja-sääksi-tarroja. Pieniä tarroja joissa läpinäkyvä se ympärysosa. Näitä voi laittaa esim. senaiheisen nukkevitriini-huoneen ala- tai yläosaan, havaintovihkojen kansiin ja läppäriin. Lokkitarroja tulee varmaan kohta. Lisäksi tuli sähköpostiin ilmoitus että - jarrulänki ja jarrupalat on lähtemässä! Ilmeisesti se jarrulänki piti tilata erikseen ja siksi toimitus luvatusta 25.9. hieman viivästyi. Ilmariselta tuli kirjallinen vahvistus että 20.9. maksamani melkein 900e YEL-vakuutuserä on palautettu.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi En. Ei pääse lähetti tänne vessaan jonne olen hetkeksi sulkeutunut piiloon.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi Olen. Kävi tosi pitkästä aikaa niin, että paketista tuli postilaatikoon ilmoitus, että pitäis postista noutaa. Ei siis lainkaan sähköpostia tai tekstiviestiä. Vähän hidasti toimitusta. Paketissa saapui Saksasta uusi kiekko. Tai siis vannekehä.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi Hain temupaketin matkahuollon pisteestä ja sitä ennen kävin Busholmenilla verkkokuppa.comissa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään